Vítejte na stránkach Smart autoclubu. Sem můžete vkládat své poznatky týkající se vozů Smart a tak se o ně podělit s ostatními. Máte-li potíže s přihlášením pište na postmaster(z)smart-club.cz
Abychom nezůstali zakonzervováni, připojili jsme se k Facebooku, kde nás najdete
TADY!
Vážení zájemci o REGISTRACI, upozorňujeme Vás, že z důvodu opakujících se útoků ruského robota
jsme byli nuceni zablokovat registraci s emailovými adresami s příponou COM (včetně gmail.com)
Pokud se chcete registrovat s takovou mailovou adresou, zašlete zprávu na adresu "postmaster@smart-club.cz"!
Při psaní příspěvků, prosím, nepoužívejte citace, pokud reagujete na poslední napsaný příspěvek!
Než založíte nové téma, hledejte, nebo svůj příspěvek napište do již existujícího tématu, které je Vašemu problému nejpodobnější.
Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Ahoj chtěla bych vás poprosit, jestli náhodou nevíte proč mi pořád svítí žhavení!!Když zapnu klíček normálně nažhaví, potom na vteřinu zhasne a svítí až do vypnutí zapalování!!!Za odpovědi předem děkuji
Smart Roadster Coupe 2003 - ano, je to tak, pokorili sme 230.000 km. povodny motor, prevodovka a dokonca aj aktuator... Akurat spojka sa odporucala do vecnych lovist pri 210.000 km a 10 rokoch prevadzky. A odisiel uz aj starter, ci alternator a preventivne je tam aj nove turbo.
Jaguar XJR 1996 - 203.000 km nova vydreva na ceste, daka lakovacka porobena, opat vyzera ako ozajstne auto
Mercedes Vito Marco Polo 2000 - milion kilometrov, ale to byvanie kde chces nicim nenahradis
Hyundai Atos 2004 - 92.000 km a s tym sa da ist furt plny a aj tak to nejde
Oltcit Club 1988 - rozobraty do srobika a vyvarena karoseria, nachystana na lakovanie...
Diesly jdou trochu mimo mně , ale nemůže být slabší baterka a tím pádem to málo nažhaví ?
Jinak kamarád mi říkal, že je ty žhavící svíčky lepší cca po 40.000Km povolit a zase dotáhnout, aby nezarostly. Viděl jsem takhle motor co měl po 60.000 svíčky úplně zarostlý, že nešly povolit.
díky za radu!! Hledal jsem na fóru něco ohledně kontrolky žhavení a ejhle - že by nesvítící brzdová světla ? Bingo! Skutečně nesvítí. Jen řada LEDek na zadním skle. V návodu o takové funkci není zmínka, alespoň jsem ji tam nenašel. Ve dne zkusím vyměnit žárovky a uvidíme..
Ludva
každé auto to má jinak to s těma brzdovejma světlama to je vychytávka.k tomu žhavení žhavící relé u většiny dieslů je udělané tak,že pokud žhaví svítí kontrolka sepnutí ale po určité době zhasne/žhavení hotovo/ale je rozpojen jen ovládací okruh žhavícího relé ale pourčitou dobu je ještě reléstále sepnuté/dožhavení/a pokud je nějaká chyba v tomto obvodě/špatný dotek tak se na krátkou chvíli může překrývat doba svícení kontrolky a běžící motor.pokud by kontrolka svítila a žhavení bylo stále v činnosti tak by určitě odešly žhaviče a to jak u komůrkového motoru tak u motoru s přímím vstřikem.Vtomto případě nezbývá než hledat a hledat a hledat....
tak sme vcera zastavili na omv na pavove smer praha. do te doby slo vsecko v poradku. po 5 minutach chceme odjet a po nastartovani svitila kontrolka zhaveni. tak sem auto vypl vytahl klicek, zamkl, odemkl a znovu nastartoval. ale kontrolka porad svitila. tak sem rekl, ze stejne musime jet, a jeli sme. po chvilce kontrolka zhasla cca 2 minuty. dneska rano v garazich to same. nastartoval sem a kontrolka ty dve minuty i za jizdy svitila. nechapu to . zatim je to jiny problem, nez tady byl popisovany. na rozdil od predchudcu mam najeto 155tis.. jenomze ted babo rad, co je tam spatneho. mam vymenit zhavice nebo hledat problem v nejake jine skatulce
jak jste to vyresili?
asi budu jezdit stejne dal dokud to pojede. na probe mne svitila kontrolka motoru, casem sem si na ni zvykl a najel sem tak 60, 70 tis. km a nic se nedelo.
SMART MC01 0,8 CDI Pure 2001, 30kw -> 42kw chip tuning, ALU SPINLINE 15" chrom, 175/55 + 195/50, 4pistkove brzdice wilwood, vrtane kotouce Zimmermann, sportovní podvozek, Vmax 161 km/h GPS, tažné zařízení
(* 1.12.2006 64770 km, 1.12.2007 109510 km 1.12.2008 158230 km, 1.12.2009 200000 km, 1.12.2010 238764 km, 1.12.2011 273910km, 1.12.2012 314844 km) http://www.smart-club.cz/test/viewtopic ... &start=279SCHVÁLENO !!!
xlukas.cz píše:tak sme vcera zastavili na omv na pavove smer praha. do te doby slo vsecko v poradku. po 5 minutach chceme odjet a po nastartovani svitila kontrolka zhaveni. tak sem auto vypl vytahl klicek, zamkl, odemkl a znovu nastartoval. ale kontrolka porad svitila. tak sem rekl, ze stejne musime jet, a jeli sme. po chvilce kontrolka zhasla cca 2 minuty. dneska rano v garazich to same. nastartoval sem a kontrolka ty dve minuty i za jizdy svitila. nechapu to . zatim je to jiny problem, nez tady byl popisovany. na rozdil od predchudcu mam najeto 155tis.. jenomze ted babo rad, co je tam spatneho. mam vymenit zhavice nebo hledat problem v nejake jine skatulce
jak jste to vyresili?
asi budu jezdit stejne dal dokud to pojede. na probe mne svitila kontrolka motoru, casem sem si na ni zvykl a najel sem tak 60, 70 tis. km a nic se nedelo.
zkus nejjednodušší metodu :napoj na něktrou žhavící svíčku normální zkoušečku s žárovkou nastartuj pokud žárovka svítí i nadále je to žhavící relé/dá se opravit/pokud kontrolka zhasne je to také žhavící relé ale
.část ovládací ale elektrotechnik to dokáže opravit
u relátek na žhavení se stává že kontakty přes které jde proud na svíčky se opálí/jde tam 60-80A/případně se až zpečouale nemají dotyk a ovládací relé neví jesli uř odskočily nebo ne a žárovka svítí jako blbá
tak reseni bylo zajimave. po tom co sem si kontorolky prestal vsimat, tak jsem vcera zjistil, ze se uz po nastartovani nezapina. asi se nasrala, ze ji ignoruju
SMART MC01 0,8 CDI Pure 2001, 30kw -> 42kw chip tuning, ALU SPINLINE 15" chrom, 175/55 + 195/50, 4pistkove brzdice wilwood, vrtane kotouce Zimmermann, sportovní podvozek, Vmax 161 km/h GPS, tažné zařízení
(* 1.12.2006 64770 km, 1.12.2007 109510 km 1.12.2008 158230 km, 1.12.2009 200000 km, 1.12.2010 238764 km, 1.12.2011 273910km, 1.12.2012 314844 km) http://www.smart-club.cz/test/viewtopic ... &start=279SCHVÁLENO !!!
vcera po celodennim stani auta na mrazu sem na to mozna (rikam mozna) prisel, proc sviti kontrolka zhaveni po startu.
nastartovani slo jak je bezne dost ztuha a motor chytl jen na dva valce. auto se cele trepalo a strasne to dymilo. jak uz sem to mozna nekde popisoval. smradu jak z nakladaku. v prvnim okamziku to neslo ani do otacek, ale po par sekundach uz to bylo dobre.
SMART MC01 0,8 CDI Pure 2001, 30kw -> 42kw chip tuning, ALU SPINLINE 15" chrom, 175/55 + 195/50, 4pistkove brzdice wilwood, vrtane kotouce Zimmermann, sportovní podvozek, Vmax 161 km/h GPS, tažné zařízení
(* 1.12.2006 64770 km, 1.12.2007 109510 km 1.12.2008 158230 km, 1.12.2009 200000 km, 1.12.2010 238764 km, 1.12.2011 273910km, 1.12.2012 314844 km) http://www.smart-club.cz/test/viewtopic ... &start=279SCHVÁLENO !!!