Jakej olej
- xlukas.cz
- Smart ACE
- Příspěvky: 15462
- Registrován: ned 26 lis 2006, 22:51
- Bydliště: Hodoninsko / Praha
myslim, ze jih moravy mozna vozi z videnske rafinerky omvChorche píše:sem eště chtěl poznamenat že s benzínem je to to samý. U nás snad všechny pumpy berou jednotně vot český rafinérije. Takže jestli někdo kupuje šel nebo éémfau v domnění jakej kupuje suprovej benzín a že u vesnický pumpy sou místo benzínu chcanky taxe pěkně plete. Jediný co třeba šel kupuje z německý rafinérie je ten 100 voktanovej vípavr rejsink nebo jak tomu řikaj.
rozhodne shell v cechcach strasne peni, shell v hodonine nikoliv.
2001, 30kw -> 42kw chip tuning, ALU SPINLINE 15" chrom, 175/55 + 195/50, 4pistkove brzdice wilwood, vrtane kotouce Zimmermann, sportovní podvozek, Vmax 161 km/h GPS, tažné zařízení
(* 1.12.2006 64770 km, 1.12.2007 109510 km 1.12.2008 158230 km, 1.12.2009 200000 km, 1.12.2010 238764 km, 1.12.2011 273910km, 1.12.2012 314844 km)
http://www.smart-club.cz/test/viewtopic ... &start=279 SCHVÁLENO !!!
- Chorche
- Smart ACE
- Příspěvky: 1057
- Registrován: úte 18 bře 2008, 17:14
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Toyota 4runner 1. Gen
a 2 malý ségry Toyoty RAV4 1. a 2. Gen
- Mitsubishi
- Příspěvky: 17
- Registrován: čtv 31 črc 2008, 13:53
- Bydliště: u Kolína
- Kontaktovat uživatele:
- xlukas.cz
- Smart ACE
- Příspěvky: 15462
- Registrován: ned 26 lis 2006, 22:51
- Bydliště: Hodoninsko / Praha
2001, 30kw -> 42kw chip tuning, ALU SPINLINE 15" chrom, 175/55 + 195/50, 4pistkove brzdice wilwood, vrtane kotouce Zimmermann, sportovní podvozek, Vmax 161 km/h GPS, tažné zařízení
(* 1.12.2006 64770 km, 1.12.2007 109510 km 1.12.2008 158230 km, 1.12.2009 200000 km, 1.12.2010 238764 km, 1.12.2011 273910km, 1.12.2012 314844 km)
http://www.smart-club.cz/test/viewtopic ... &start=279 SCHVÁLENO !!!
to budou v tom mohu souhlasit, ale pak se ti může stát že natankuješ u benzínky xy vyjedeš nádrž a zaplatíš si kilo za opravu motoru a pak se rozmyslíš kde budeš tankovatChorche píše:že všechny benzíny sou stejný ze stejnýho zdroje
- Mitsubishi
- Příspěvky: 17
- Registrován: čtv 31 črc 2008, 13:53
- Bydliště: u Kolína
- Kontaktovat uživatele:
- Chorche
- Smart ACE
- Příspěvky: 1057
- Registrován: úte 18 bře 2008, 17:14
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Toyota 4runner 1. Gen
a 2 malý ségry Toyoty RAV4 1. a 2. Gen
- Mitsubishi
- Příspěvky: 17
- Registrován: čtv 31 črc 2008, 13:53
- Bydliště: u Kolína
- Kontaktovat uživatele:
taky jezdim jenom šulinu a fau. Myslim že u benzina na to zase až tak nesejde žeoChorche píše:to je věc konkrétních benzinek (jako baráků s pumpou), nesouvisí to nijak s brendem. Tzn. majitel pumpy ti může nachcat do šelu úplně stejně jako u nounejm pumpy do nounejm benzínu. Takže pumpy si vybírat určitě můžeš (dokonce bych to doporučil), ale ne podle brendu ale podle skušeností s danou pumpou na danym místě.
- Chorche
- Smart ACE
- Příspěvky: 1057
- Registrován: úte 18 bře 2008, 17:14
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Toyota 4runner 1. Gen
a 2 malý ségry Toyoty RAV4 1. a 2. Gen
- Mitsubishi
- Příspěvky: 17
- Registrován: čtv 31 črc 2008, 13:53
- Bydliště: u Kolína
- Kontaktovat uživatele:
tak to musí bejt pěkně nepříjemný, ještě že stojim pevně kolama na zemiChorche píše:u auta ne, ale třeba u éra jo. Uš sem párkrát nalil do éra chcanky a je to znát na výkonu. Dvakrát sem se už sotva dotahoval na poloviční votáčky s cukajícím motorem... Podle mě je nejčastějším problémem voda. Dyš to naředěj LTOčkem tak se nic tak dramatickýho nestane (maximálně vodejde kaák). Ale voda je svině. Protože se nemusí projevit hned. Pěkně si sedí na dně nádrže a poznáš to až se bublina vody nasaje....
- xlukas.cz
- Smart ACE
- Příspěvky: 15462
- Registrován: ned 26 lis 2006, 22:51
- Bydliště: Hodoninsko / Praha
jak se to dela u akrobatu, ze maji porad palivo i kdyz jsou opacne? a kdyz je rozspluchane, tak musi byt plne bublinek. v podstate i u normalniho letadla, kdyz klopi zatacku, tak taky je naklonene. takove pretizeni, aby zustala hladina tam neni.Chorche píše:u auta ne, ale třeba u éra jo. Uš sem párkrát nalil do éra chcanky a je to znát na výkonu. Dvakrát sem se už sotva dotahoval na poloviční votáčky s cukajícím motorem... Podle mě je nejčastějším problémem voda. Dyš to naředěj LTOčkem tak se nic tak dramatickýho nestane (maximálně vodejde kaák). Ale voda je svině. Protože se nemusí projevit hned. Pěkně si sedí na dně nádrže a poznáš to až se bublina vody nasaje....
2001, 30kw -> 42kw chip tuning, ALU SPINLINE 15" chrom, 175/55 + 195/50, 4pistkove brzdice wilwood, vrtane kotouce Zimmermann, sportovní podvozek, Vmax 161 km/h GPS, tažné zařízení
(* 1.12.2006 64770 km, 1.12.2007 109510 km 1.12.2008 158230 km, 1.12.2009 200000 km, 1.12.2010 238764 km, 1.12.2011 273910km, 1.12.2012 314844 km)
http://www.smart-club.cz/test/viewtopic ... &start=279 SCHVÁLENO !!!
- DYK77
- Smart ACE
- Příspěvky: 16926
- Registrován: sob 25 úno 2006, 00:06
- Bydliště: MOST
- Kontaktovat uživatele:
Jeden známý co dělá v Chemopetrolu to říkal, že přijede cisterna od Shellu, vezme vzorek a naláduje do svých lahví Olej co se jinak prodává také jako MOGUL. Je tam ale to slovíčko " vzorek" , který musí splňovat nějaká kritéria. Si myslím, že jako se nemusí povést benzín, tak se nemusí zcela povést várka oleje a tu bez mrknutí vezme nějaký jiný distributor, který vzorky pro svou kontrolu nedělá, protože to stojí peníze a tudíž prodává olej i o to levněji. Pokud by ani tohle nebyla pravda, tak trochu záleží alespoň na těch "sajrajtech" - aditivech, které se přimíchávají. Nezáleží ani tak na tom jestli jich tam je více, nebo méně, ale aby byly také v rovnovážném poměru, jinak nebude dobře zajištěna antikorózní, oděrová, dekarbonová nebo jiná ochrana, kterou olej musí mít. Rovnováha aditiv je důležitá a proto se také nedoporuče dávat do oleje žádné další přísady typu Motorap co např. snižují hluk motoru vlivem lepší mazivosti, protože to potlačuje antikorozní ochranu a motor pak naopak ještě rychleji stárne.Chorche píše:sem eště chtěl poznamenat že s benzínem je to to samý. U nás snad všechny pumpy berou jednotně vot český rafinérije. Takže jestli někdo kupuje šel nebo éémfau v domnění jakej kupuje suprovej benzín a že u vesnický pumpy sou místo benzínu chcanky taxe pěkně plete. Jediný co třeba šel kupuje z německý rafinérie je ten 100 voktanovej vípavr rejsink nebo jak tomu řikaj.
Vesnickým benzínkám nevěřím z jednoho důvodu. Benzín je dodáván z rafinérie všem tak nějak stejný, ale u malých nenápadných benzínek je právě to riziko, že majitel bude pajcovat 95ku s 91, aby na tom trochu víc rejžnul. No a když má motor dostat min 95ku a von mi z toho udělá 92, tak to už je pěkně na ho..o. Shell, Benzina, OMW .. mají certifikát kvality, což nám nezasvěceným dává alespoň trochu jistoty, že nejezdíme na nějaký bordel co zasírá motor i životní prostředí.