Předělání řazení z manuálu na automat
Předělání řazení z manuálu na automat
VOLVO V70 III, 2.0T, 149 kW, r.v. 2011, najeto 80.000 km
Re: Předělání řazení z manuálu na automat
odblokováním SW), teď jsem musel koukat na noťas a vše si rozmýšlet. Jen jsou tam pojistné šrouby TXS 30 - ale pomohl jsem si v pohodě kleštěma.
ex- Smart 0,7 Passion 07/2003 (I) stříbrný - dcery
ex- Smart 0,7 Passion 05/2003 (D) stříbrný
ex- Smart 451 52kW Passion 04/2007 (A) stříbrný/champagne
5- Smart 451 52kW Pulse 04/2007 (CZ) černý
6- Smart 453 52kW Passion 10/2014 (CZ) oranžovočerný
- DYK77
- Smart ACE
- Příspěvky: 16926
- Registrován: sob 25 úno 2006, 00:06
- Bydliště: MOST
- Kontaktovat uživatele:
Re: Předělání řazení z manuálu na automat
Jinak dobrý, je vidět, že stačí chtít
Re: Předělání řazení z manuálu na automat
Tak na jedné straně jsi mi dal broučka do hlavy. Ale bohužel diagnostiku nemám. To předělání bych asi zvládnul, to bych se nebál, ale zbytek je mimo. Zatím vyčkávám, mám ještě předplacený servis na Chodově a spíše se bojím, že mi potom zvěstují, že tam byl cizí zásah a bude problém. Předělat to chci taky. Alespoň jsem sehnal člověka který to dělá za 6t. Na Chodově chtějí 11t. Tak můžu přemýšlet. Ale jednoznačně mooc děkuju za tip.
VOLVO V70 III, 2.0T, 149 kW, r.v. 2011, najeto 80.000 km
Re: Předělání řazení z manuálu na automat
Pokud to chcete mít naprosto originál, tak musíte na eBay koupit hlavici řadičky - tu vydražíte okolo 1.000,- CZK. K tomu mikrospínač, který má jeden obchod součástkami v Ostravě, jméno si nepamatuji, možná TME - spínač stojí asi 60,- CZK. Dohromady tak 1.060,- CZK. Půl odpoledne vlastní práce, postupy jsou všude na internetu, i tady. No a pak buď přijet na sraz, kde Vám to někdo za několik stovek (nebo možná i zadarmo) povolí v SAM, nebo dojet za někým, kdo má diagnostiku - viz. téma Servisy.
I kdybys měl jet z Jindřichova Hradce třeba do Hradce Králové, jednu cestu máš 160 km, obě cesty 320,- Km, v penězích to máš tak 640,- CZK, všechno dohromady 1.700,- CZK plus cca 500,- za diagnostiku, tj úplně všechno dohromady za 2.200,- CZK. Pokud nechceš mít tlačítko na šaltpáce a stačí Ti vedle, tak je to 1.200,- za všechno!!
Tak co sakra řešíte? Stačí nebýt líný!!!
450 ForTwo Coupé FL
452 Roadster
454 ForFour Brabus
52A Crossblade
Michalak C7
Re: Předělání řazení z manuálu na automat
Jo, taky mohli do všech 450 a 452 dát rovnou 60 kW. Jenže to by "navařili" míň peněz!!
450 ForTwo Coupé FL
452 Roadster
454 ForFour Brabus
52A Crossblade
Michalak C7
Re: Předělání řazení z manuálu na automat
No myslím, že to nebude o lenosti. Až kyž Pedro uvedl shodnost se 450 a že to chodí, tak samozřejmě budu na tom pracovat, i kdybych to měl předělaný s možností nechat odblokovat. Jenom mám obavu, že ta koule na konci řadičky bude mít pod sebou něco jinýho , než ten hliníkový bazmek na koncovku pro mikrospínač, kterej mám mimochodem doma. Cvičně už jsem za ní bral a drží jak přibitá. U prvního smarta kde tlačítko bylo, šla poměrně dobře sundat. Tady se to ani nehne a tak jde o to, jestli nebude muset být celý jiný. U prvního smartíka mi to vyměnili komplet, ale tenkrát jsem to neplatil, bylo to v zájmu abych koupil.JBC píše: ↑pát 02 úno 2018, 15:34 Lidi, co blbnete? Jakých 6.000,- nebo 11.000,- CZK? Co to je za kraviny?
Pokud to chcete mít naprosto originál, tak musíte na eBay koupit hlavici řadičky - tu vydražíte okolo 1.000,- CZK. K tomu mikrospínač, který má jeden obchod součástkami v Ostravě, jméno si nepamatuji, možná TME - spínač stojí asi 60,- CZK. Dohromady tak 1.060,- CZK. Půl odpoledne vlastní práce, postupy jsou všude na internetu, i tady. No a pak buď přijet na sraz, kde Vám to někdo za několik stovek (nebo možná i zadarmo) povolí v SAM, nebo dojet za někým, kdo má diagnostiku - viz. téma Servisy.
I kdybys měl jet z Jindřichova Hradce třeba do Hradce Králové, jednu cestu máš 160 km, obě cesty 320,- Km, v penězích to máš tak 640,- CZK, všechno dohromady 1.700,- CZK plus cca 500,- za diagnostiku, tj úplně všechno dohromady za 2.200,- CZK. Pokud nechceš mít tlačítko na šaltpáce a stačí Ti vedle, tak je to 1.200,- za všechno!!
Tak co sakra řešíte? Stačí nebýt líný!!!
VOLVO V70 III, 2.0T, 149 kW, r.v. 2011, najeto 80.000 km
Re: Předělání řazení z manuálu na automat
ex- Smart 0,7 Passion 07/2003 (I) stříbrný - dcery
ex- Smart 0,7 Passion 05/2003 (D) stříbrný
ex- Smart 451 52kW Passion 04/2007 (A) stříbrný/champagne
5- Smart 451 52kW Pulse 04/2007 (CZ) černý
6- Smart 453 52kW Passion 10/2014 (CZ) oranžovočerný
Re: Předělání řazení z manuálu na automat
VOLVO V70 III, 2.0T, 149 kW, r.v. 2011, najeto 80.000 km
Re: Předělání řazení z manuálu na automat
Put the gear stick in the N position and remove the gear knob by pulling it straight up.
This can be hard to do first time but it is important you don't press the button as you pull.
450 ForTwo Coupé FL
452 Roadster
454 ForFour Brabus
52A Crossblade
Michalak C7
Re: Předělání řazení z manuálu na automat
VOLVO V70 III, 2.0T, 149 kW, r.v. 2011, najeto 80.000 km
Re: Předělání řazení z manuálu na automat
VOLVO V70 III, 2.0T, 149 kW, r.v. 2011, najeto 80.000 km
Re: Předělání řazení z manuálu na automat
450 ForTwo Coupé FL
452 Roadster
454 ForFour Brabus
52A Crossblade
Michalak C7
Re: Předělání řazení z manuálu na automat
VOLVO V70 III, 2.0T, 149 kW, r.v. 2011, najeto 80.000 km
Re: Předělání řazení z manuálu na automat
ex- Smart 0,7 Passion 07/2003 (I) stříbrný - dcery
ex- Smart 0,7 Passion 05/2003 (D) stříbrný
ex- Smart 451 52kW Passion 04/2007 (A) stříbrný/champagne
5- Smart 451 52kW Pulse 04/2007 (CZ) černý
6- Smart 453 52kW Passion 10/2014 (CZ) oranžovočerný