Motor padá do nouzového režimu

Řešení problémů s motorem
Petr-pv
Příspěvky: 8
Registrován: čtv 15 lis 2018, 17:49
Bydliště: Prostějov

Re: Motor padá do nouzového režimu

Příspěvek od Petr-pv » pát 07 pro 2018, 17:43

Tak jsem přišel na to že se nehýbe regulace turba. Ale ovládací podtlakový ventil jsem měnil. Takže bude asi praskla membrána v aktuátoru. V pondělí ho budu měnit tak se uvidí
Fortwo 0,7 80kw r.v. 2003

riki369
Příspěvky: 13
Registrován: sob 25 srp 2018, 12:17
Bydliště: Prešov

Motor hádže do núdzového režimu

Příspěvek od riki369 » pon 18 úno 2019, 14:39

Zdravím mam problem so smartom fortwo 0.6t 33kw r.v 2002. Pri jazde (hociakej) sa rozbliká oranžová kontrolka v tvare trojuholníka v ľavom dolnom rohu prístrojovej dosky a auto prestane reagovať na plynový pedál (stratí ťah). Po vypnutý a opätovnom zapnutí zapaľovania auto ide dalej bez problémov. Brzdový spínač je uz vymenený tak isto aj G-senzor, očistené kolečka ABS ale zavada pretrváva dalej. Stalo sa to uz niekomu alebo mate nejaké nápady co to moze byt ? Diagnostka DELPHI neudáva žiadnu chybu. Za každú radu som vďačný.
0.6 33kw r.v 2002

Uživatelský avatar
Winterwolf
Site Admin
Příspěvky: 1834
Registrován: sob 05 kvě 2012, 22:07
Bydliště: Praha

Re: Motor padá do nouzového režimu

Příspěvek od Winterwolf » pon 18 úno 2019, 15:23

Kontrolka je od Trust Plus ( první verze ESP)

Jde vypnout tím, že se propojí piny v OBD zásuvce.

Pokud to chceš řešit tak budeš potřebovat originální diagnostiku.
Smart Cabrio 0,6T 45Kw Pulse 2001 Obrázek


GO ve 145 000km u p.Rakouského *okurka*

WWW.FAKTDOBRYVINO.CZ

Lukáš

Uživatelský avatar
JBC
Site Admin
Příspěvky: 3039
Registrován: čtv 07 bře 2013, 22:29
Bydliště: Jablonec nad Nisou

Re: Motor padá do nouzového režimu

Příspěvek od JBC » čtv 21 úno 2019, 10:49

Tak jsem odpověď našel u odborníků v Anglii - píšou tam o třech příčinách, z nichž dvě už jsi vyloučil. Ale pro jistotu si je zopakujeme:
1) Vadné ABS kroužky. Píšeš, že jsi je vyčistil, ale třeba jsi přece jen přehlédl prasklinu a některá mezera mezi zuby je o desetiny milimetru delší, než ostatní. Ale pozor, chyba může být i na předním kole! Tam sice kroužky nepraskají, ale zanášejí se kovovými šupinami z brzdových kotoučů, takže jakoby ztrácejí mezery. A taky může být vadný některý ze čtyř kablíků.
2) Vadný G-senzor. To jsi vyměnil, takže nic.
3) Špatně nastavený nebo vadný volantový kroužek. Asi se to moc často nestává, ale ta páska se asi může někdy přerušit. Nebo jsi někdy sundával volant a máš kroužek pootočený. Nebo tak něco.
Prostě, informace z těchto tří věcí se zpracovávají společně a když něco z nich nesouhlasí, rozsvítí se světýlko a motor přejde do nouzového režimu - abys nemohl jet rychle, když auto samo sobě nerozumí.
450 ForTwo Coupé FL
452 Roadster
454 ForFour
52A Crossblade

Pixa
Příspěvky: 4
Registrován: ned 26 úno 2017, 10:55

Re: Motor padá do nouzového režimu

Příspěvek od Pixa » stř 13 bře 2019, 20:16

Zdravím chlapy, nechci zadávat nové téma,tak se zeptám tu. Řeším podobný problém s oranžovou kontrolkou vykřičníkem.
U mého smartíka se na volnobeh vždy rozsvítí vykřičník chcipnu ho nastaruju pridam plyn a držím ho cca mezi půlkou a třičtvrtě a vše v pohodě. Za jízdy když ho peču, tak vše taky dobrý.
Díky za rady
SMART FORTWO benzín 0,6 33kW poloautomat

riki369
Příspěvky: 13
Registrován: sob 25 srp 2018, 12:17
Bydliště: Prešov

Re: Motor padá do nouzového režimu

Příspěvek od riki369 » ned 07 dub 2019, 21:38

Chyba vyriešená :D :lol: .... Bola to škrtiaca klapka :mrgreen:
0.6 33kw r.v 2002

Odpovědět