EGR ventil na CDi
EGR ventil na CDi
Když zaslepím vedení splodin do sání, nemělo by se nic stát, je to tak?
Kde je nejlépe možno zaslepovat bez složité demontage?
Měl jsem kdysi staršího diesela bez elektroniky a u něho jsem to udělal a hned jsem to poznal na krouáku hlavně v nízkých otáčkách. Měl jsem i dobrý pocit, že šetřím sání i motor od sazí.
Re: EGR ventil na CDi
u rizenych egru je trochu problem s tim ze jednotka vi kde se egr nachazi a taky pozna kolik pres nej proudi vzduchu..chtelo by to zkusit jestli to nebude jednotce vadit ...demontovat ho musis aby jsi do nej vlozil zaslepeni (treba tenky plech ) vetsinou na vstupu jinak ho celej ucpes a na CDi stoji neco kolem 5kodajz píše:zdarec, otázka pro odborníky.
Když zaslepím vedení splodin do sání, nemělo by se nic stát, je to tak?
Kde je nejlépe možno zaslepovat bez složité demontage?
Měl jsem kdysi staršího diesela bez elektroniky a u něho jsem to udělal a hned jsem to poznal na krouáku hlavně v nízkých otáčkách. Měl jsem i dobrý pocit, že šetřím sání i motor od sazí.
jenze audi to ma uplne jinak delane tam to udelat jde hlavne u starych modelu do 2000,nove jednotky uz si to ohlidaji i kdyz nevim zeby 2.5 mela s egrem nejakej problem,resp TDi ci TDi PD vseobecne ...ale nove V6 CR motory to uz je jina..tam se to sere hodnePanter2004 píše:co znam kluky na audi klubu tak u 2,5tdi to ma zaslepeny snad kazdy, jsou s tim jen starosti...
audy mela motory stejne (passat u vw) ale po faceliftu byla vybavena CAN zbernicena a tahle jednotka je o poznani "chytrejsi" nez ty stare prvni generace...reguluje pomoci solenoidu a podtlaku a hlida si to pres MAF a MAP (vaha vzduchu,cidlo tlaku v sani)...pokud se jednotce nelibi hodnoty hodi chybu a omezi vykon ..na tom samem principu to v podstate jede dodnes je neni podtlak a solenoid ale servomotor a indukcni potenciometrPanter2004 píše:aha tak to jo, no ja myslel diesel jako diesel (nemyslim ted rozdil mezi PD a CR)
U Smartu jsem tak trochu z toho jelen, jako egr ventil jsem viděl označení toho masivního válečku co je vidět hned z vrchu na snání a má z čela konektor, osa válečku je kolmo k ose sání. Do těla jde i kovová trubička směřující někde zespodu od turba nebo výfuku, je přišroubovaná 2ma šroubkama přes přírubu. Tam zaslepit????
- Milan Vavrek
- Příspěvky: 65
- Registrován: stř 27 led 2010, 21:53
- Bydliště: Muráň 101
Asi mesiac sa mi stávalo, že smart po zahriatí stratil výkon, cca 10- 20 km.
Nepomohlo ani vypnú motor a znovu naštartova, ale keď vychladol išiel zase chvílku OK. Úplne stratil výkon, akoby vysadilo turbo , až som mal strach ! Posledný týždeň sa pridala aj kontrolka motora !
Na nete som našiel http://smartcar.hostei.com/SMART_EGR_Valve.htm
tak som skúsil vybrat EGR a ejha- špinavý ako sviňa ! Smart má 74 000 km.
Vyčistené poskladané a smart ide ako diabol!! Normálne ho nepoznám.
Takže EGR je dobrý previt, keď máte niekto niečo podobné, pozrite sa naň.
Sú to asi 2 hodinky práce, ale stoja zato!
Smart 451 1.0 45kW 2010
- xlukas.cz
- Smart ACE
- Příspěvky: 15462
- Registrován: ned 26 lis 2006, 22:51
- Bydliště: Hodoninsko / Praha
2001, 30kw -> 42kw chip tuning, ALU SPINLINE 15" chrom, 175/55 + 195/50, 4pistkove brzdice wilwood, vrtane kotouce Zimmermann, sportovní podvozek, Vmax 161 km/h GPS, tažné zařízení
(* 1.12.2006 64770 km, 1.12.2007 109510 km 1.12.2008 158230 km, 1.12.2009 200000 km, 1.12.2010 238764 km, 1.12.2011 273910km, 1.12.2012 314844 km)
http://www.smart-club.cz/test/viewtopic ... &start=279 SCHVÁLENO !!!
http://www.4est.wz.cz/forum/clanekDPFoff.pdf
- Milan Vavrek
- Příspěvky: 65
- Registrován: stř 27 led 2010, 21:53
- Bydliště: Muráň 101
A ještě co se týče té Avie tak aby Smart smrděl stejně tak musí být vymontovaný katalyzátor, odpojenej EGR na to nemá vliv.
- Milan Vavrek
- Příspěvky: 65
- Registrován: stř 27 led 2010, 21:53
- Bydliště: Muráň 101
Som s ním spokojný, jazdím cca 20 km do práce a spä každý deň + do obchodu a okolie cca do 50 km. Spotreba cca 3,2 az 4,2 l leto / zima je dobrá. Hlavne že to jazdí
Smart 451 1.0 45kW 2010