Stále nestartuju

Řešení problémů s motorem
Odpovědět
dhbikes
Příspěvky: 6
Registrován: pát 09 kvě 2014, 17:46
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od dhbikes »

Takže diagnostika hodila chybu čidla tlaku paliva. Tak jsme shodili římsu a vyklepal z ni poměrně pěknou hromadu bordelu a vypadá to že je zaprasená celá palivová soustava. Při odpojení čidla to nechcípá. Napadlo mne vše sundat, profouknout, vyměnit čerpadlo a paliv. filtr a znova seskládat. Má s tímto problémem někdo zkušenost? Díky
Jindřich
Smart ACE
Příspěvky: 1115
Registrován: pát 23 srp 2013, 11:51
Bydliště: Provodín 41

Příspěvek od Jindřich »

Já jen upozorním na pojem diagnostika- pro SMART je potřeba diagnostika MB Star C3, kterou zas tak nikdo nemá, ani mnohý všeobecný autoservis.Ty všeobecné, které se dají koupit i za nějakých 5-6 stovek neumí na SMARTU zjisit všechny závady, nevím, kde by se ve SMARTu měřil tlak vstřikovaného paliva.?? *pivo*
SMART CITY-Coupe,1999/06/40 kW,žlutý drak *trsám*
hoboj
Smart ACE
Příspěvky: 652
Registrován: úte 05 kvě 2009, 15:53
Bydliště: Jablonec nad Nisou

Příspěvek od hoboj »

To by mne taky zajimalo. Benzin zadne takove mereni tlaku paliva nema. Diesel ma?
ForTwo 450/2003 - 700ccm /Benzin + LPG / hlavne zimni provoz
ForTwo 453/2015 - 999ccm /Benzin (prozatim :) :) )
dhbikes
Příspěvky: 6
Registrován: pát 09 kvě 2014, 17:46
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od dhbikes »

Senzor tlaku paliva je v liště vstřikovače.
Roman Milo
Příspěvky: 307
Registrován: pát 04 led 2013, 14:33
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od Roman Milo »

Dělalo mi to něco podobného jako tobě, nepravidelně, bez závislosti na otáčkách nebo teplotě. Vyhazovalo to chybu P0251, byl vadný pin v konektoru pojistkové skřínky, přes který se napájí palivové čerpadlo.
Uživatelský avatar
Milan Vavrek
Příspěvky: 65
Registrován: stř 27 led 2010, 21:53
Bydliště: Muráň 101

Příspěvek od Milan Vavrek »

To som riešil aj ja:
Palivové čerpadlo a poistková skrinka MK7 v sekcii ELEKTROINSTALACE.
Smart CDI 30kW 2005 - OLD
Smart 451 1.0 45kW 2010
Roman Milo
Příspěvky: 307
Registrován: pát 04 led 2013, 14:33
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od Roman Milo »

Tvůj příspěvek mi hodně pomohl, já jsem to vyřešil přeletováním konektoru v plošném spoji a výměnou vyhřátého pinu napájení čerpadla.
dhbikes
Příspěvky: 6
Registrován: pát 09 kvě 2014, 17:46
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od dhbikes »

Děkuji za radu, o víkendu na to mrknu. Je pravda že je to tak 2 měsíce co mi to začalo chcípat a v té době mi povypadla pojistná skříňka ale nehledal jsem spojitost.
Uživatelský avatar
Milan Vavrek
Příspěvky: 65
Registrován: stř 27 led 2010, 21:53
Bydliště: Muráň 101

Příspěvek od Milan Vavrek »

Asi tichá a časová porucha na Smarte. Toto som čítal aj na DE fore, ale tam menili celu poistkovú skrinku. No ale to stojí nehorázne ve¾a €€€€. A dá sa to opravi :D
Smart CDI 30kW 2005 - OLD
Smart 451 1.0 45kW 2010
dhbikes
Příspěvky: 6
Registrován: pát 09 kvě 2014, 17:46
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od dhbikes »

Tak jsem se na to o víkendu vrhnul a zjistil, že mám bohužel úplně jinou pojistkovou skříňku do které vedou jednotlivé kabely v jednotlivých konektorech a přijde mi že jsou všechny v pořádku. Je možné že už je načaté palivové čerpadlo + spojení s bordelem v palivové soustavě a výsledkem je špatný tlak.
Uživatelský avatar
Milan Vavrek
Příspěvky: 65
Registrován: stř 27 led 2010, 21:53
Bydliště: Muráň 101

Příspěvek od Milan Vavrek »

Pomoc o akú MK x skrinku sa jedná je tu:
http://www.fq101.co.uk/how-to-guides/fo ... rical.html
Problémy z čerpadlom, čo viem boli u MK7.
Smart CDI 30kW 2005 - OLD
Smart 451 1.0 45kW 2010
docent_tecka
Příspěvky: 23
Registrován: pon 13 srp 2012, 21:39
Bydliště: Nevyplněním profilu, porušujete pravidla Smart Autoclubu. Děkuji za nápravu!

Příspěvek od docent_tecka »

Prosim pomozte. Smartik dlouho stal. Ted pri otoceni klice zavrni a natlakuje se. Samotne startovani vsak nejde. Jakoby se nemohl roztocit. Svetla sviti a radio hraje, baterkou to snad nebude. Poradite? Dekuji
Uživatelský avatar
Milan Vavrek
Příspěvky: 65
Registrován: stř 27 led 2010, 21:53
Bydliště: Muráň 101

Příspěvek od Milan Vavrek »

Aj uhlíky v štartéry to môžu by.
Smart CDI 30kW 2005 - OLD
Smart 451 1.0 45kW 2010
Jindřich
Smart ACE
Příspěvky: 1115
Registrován: pát 23 srp 2013, 11:51
Bydliště: Provodín 41

Příspěvek od Jindřich »

Připadá mi, že máš zaimobilizováno, to pak netočí starter,,vypni klíček na nulu, zmáčkni nějaké tlačítko na klíči a až to pípne, tak znovu na "I" a zkus startovat.
Blbou baterku poznáš, když zapneš světla a startuješ- když při tom zhasnou, je to jasný. *VV*
SMART CITY-Coupe,1999/06/40 kW,žlutý drak *trsám*
tomyk
Příspěvky: 93
Registrován: úte 25 úno 2014, 17:59
Bydliště: Brno

Příspěvek od tomyk »

Jindřich píše:Připadá mi, že máš zaimobilizováno, to pak netočí starter,,vypni klíček na nulu, zmáčkni nějaké tlačítko na klíči a až to pípne, tak znovu na "I" a zkus startovat.
Blbou baterku poznáš, když zapneš světla a startuješ- když při tom zhasnou, je to jasný. *VV*
v kazdem z mych aut svetla pri stratovani zhashou/zeslabnou
Smart City Coupe 02', Passion, red/silver, 40kw

Kdyz turbo tlaci, tri valce staci
Odpovědět