Vítejte na stránkach Smart autoclubu. Sem můžete vkládat své poznatky týkající se vozů Smart a tak se o ně podělit s ostatními. Máte-li potíže s přihlášením pište na postmaster(z)smart-club.cz
Abychom nezůstali zakonzervováni, připojili jsme se k Facebooku, kde nás najdete
TADY!
Vážení zájemci o REGISTRACI, upozorňujeme Vás, že z důvodu opakujících se útoků ruského robota
jsme byli nuceni zablokovat registraci s emailovými adresami s příponou COM (včetně gmail.com)
Pokud se chcete registrovat s takovou mailovou adresou, zašlete zprávu na adresu "postmaster@smart-club.cz"!
Při psaní příspěvků, prosím, nepoužívejte citace, pokud reagujete na poslední napsaný příspěvek!
Než založíte nové téma, hledejte, nebo svůj příspěvek napište do již existujícího tématu, které je Vašemu problému nejpodobnější.
Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Takže diagnostika hodila chybu čidla tlaku paliva. Tak jsme shodili římsu a vyklepal z ni poměrně pěknou hromadu bordelu a vypadá to že je zaprasená celá palivová soustava. Při odpojení čidla to nechcípá. Napadlo mne vše sundat, profouknout, vyměnit čerpadlo a paliv. filtr a znova seskládat. Má s tímto problémem někdo zkušenost? Díky
Já jen upozorním na pojem diagnostika- pro SMART je potřeba diagnostika MB Star C3, kterou zas tak nikdo nemá, ani mnohý všeobecný autoservis.Ty všeobecné, které se dají koupit i za nějakých 5-6 stovek neumí na SMARTU zjisit všechny závady, nevím, kde by se ve SMARTu měřil tlak vstřikovaného paliva.??
Dělalo mi to něco podobného jako tobě, nepravidelně, bez závislosti na otáčkách nebo teplotě. Vyhazovalo to chybu P0251, byl vadný pin v konektoru pojistkové skřínky, přes který se napájí palivové čerpadlo.
Děkuji za radu, o víkendu na to mrknu. Je pravda že je to tak 2 měsíce co mi to začalo chcípat a v té době mi povypadla pojistná skříňka ale nehledal jsem spojitost.
Asi tichá a časová porucha na Smarte. Toto som čítal aj na DE fore, ale tam menili celu poistkovú skrinku. No ale to stojí nehorázne ve¾a €€€€. A dá sa to opravi
Tak jsem se na to o víkendu vrhnul a zjistil, že mám bohužel úplně jinou pojistkovou skříňku do které vedou jednotlivé kabely v jednotlivých konektorech a přijde mi že jsou všechny v pořádku. Je možné že už je načaté palivové čerpadlo + spojení s bordelem v palivové soustavě a výsledkem je špatný tlak.
Prosim pomozte. Smartik dlouho stal. Ted pri otoceni klice zavrni a natlakuje se. Samotne startovani vsak nejde. Jakoby se nemohl roztocit. Svetla sviti a radio hraje, baterkou to snad nebude. Poradite? Dekuji
Připadá mi, že máš zaimobilizováno, to pak netočí starter,,vypni klíček na nulu, zmáčkni nějaké tlačítko na klíči a až to pípne, tak znovu na "I" a zkus startovat.
Blbou baterku poznáš, když zapneš světla a startuješ- když při tom zhasnou, je to jasný.
Jindřich píše:Připadá mi, že máš zaimobilizováno, to pak netočí starter,,vypni klíček na nulu, zmáčkni nějaké tlačítko na klíči a až to pípne, tak znovu na "I" a zkus startovat.
Blbou baterku poznáš, když zapneš světla a startuješ- když při tom zhasnou, je to jasný.
v kazdem z mych aut svetla pri stratovani zhashou/zeslabnou