Vítejte na stránkach Smart autoclubu. Sem můžete vkládat své poznatky týkající se vozů Smart a tak se o ně podělit s ostatními. Máte-li potíže s přihlášením pište na postmaster(z)smart-club.cz
Abychom nezůstali zakonzervováni, připojili jsme se k Facebooku, kde nás najdete
TADY!
Vážení zájemci o REGISTRACI, upozorňujeme Vás, že z důvodu opakujících se útoků ruského robota
jsme byli nuceni zablokovat registraci s emailovými adresami s příponou COM (včetně gmail.com)
Pokud se chcete registrovat s takovou mailovou adresou, zašlete zprávu na adresu "postmaster@smart-club.cz"!
Při psaní příspěvků, prosím, nepoužívejte citace, pokud reagujete na poslední napsaný příspěvek!
Než založíte nové téma, hledejte, nebo svůj příspěvek napište do již existujícího tématu, které je Vašemu problému nejpodobnější.
Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Markéta píše:Mně to právě normální nepřijde. Ventilátor na motoru nabíhá cca 20 vteřin po startu a i poté, co ujedu 100 m a motor vypnu, tak se dochlazuje. Dělá to i při nižších teplotách ( třeba kolem 20°C ). Nikdy předtím to nedělalo,( pouze když byly začátkem července ta horka, ale po delší době ) takže mě to malinko zneklidňuje.
Hoboj : jak jsi řešil závadu?
Nevyresil, prozatim byly dulezitejsi veci. Na diagnostiku daleko - prakticky ani nevim kam ted jit - a koupit IATsenzor (na ktery mam podezreni) se mi moc nechce, kdyz ani nevim jestli je zavada v nem. Kdyby se tak nasel nekdo, kdo by mi ho na vyzkouseni pujcil
ForTwo 450/2003 - 700ccm /Benzin + LPG / hlavne zimni provoz
ForTwo 453/2015 - 999ccm /Benzin (prozatim )
Takže, vyřešeno !!!!!!!!!!!!!!!!!! Vypadl mi nějaký kablík. Napojili jsme ho a je pokoj. Super. Jde to z vrchu. Kablík má na konci konektor, který stačí zapojit do zdířky na intercooleru. A je pokoj, dokonce se mi začalo zase ohřívat auto na tři bublinky. Super.
auto tahne lepsi. poznal sem to v kopcich. radi driv, resp. pozdejs. to asi diky tomu, ze ma dostatek tociveho momentu a nema potrebu podradit.
co me ovsem trapi, tak ze cvrcek zustal . je to slyset hlevne pri klidne jizde v otackach kolem 2000. zajimave, ze ve vysokych otackach to neslysim. mozna to prehlusi motor. mam podezreni na prasklou hadici sani za turbem. to asi nezjistim
SMART MC01 0,8 CDI Pure 2001, 30kw -> 42kw chip tuning, ALU SPINLINE 15" chrom, 175/55 + 195/50, 4pistkove brzdice wilwood, vrtane kotouce Zimmermann, sportovní podvozek, Vmax 161 km/h GPS, tažné zařízení
(* 1.12.2006 64770 km, 1.12.2007 109510 km 1.12.2008 158230 km, 1.12.2009 200000 km, 1.12.2010 238764 km, 1.12.2011 273910km, 1.12.2012 314844 km) http://www.smart-club.cz/test/viewtopic ... &start=279SCHVÁLENO !!!