Stránka 11 z 12

Re: Zapalovaci a zhavici svicky

Napsal: úte 10 led 2017, 20:19
od cuhan
Díky,už jsem to řešil s Cardou..

Re: Zapalovaci a zhavici svicky

Napsal: pon 17 dub 2017, 11:23
od honza.ulc@gmail.com
moje svice vypadali takhle po 80000. predchozi servis menil veci jenom na fakture, jak jsem zjistil
Obrázek

Re: Zapalovaci a zhavici svicky

Napsal: sob 05 srp 2017, 10:48
od PavelFrenk
Chlapi, jaký svíčky je tedy z članku jasny, ale jak je to s kabelama? Motor 0,7 benzin 60kw.Koupit taky sadu od NGK ? Nebo od Tesla Blatná ?
http://www.tesla-blatna.cz/cs/zapalovac ... 44#results
Pry vyrabeji pro smarta originalni kabely, koukal jsem na jejich stranky a fakt je tam prodavaj asi za 798,- ngk stojej od 1000,- - 1300,- na netu.

Tak jaky by jste dali Vy ? za me klidne Tesla, pokud je pravda, ze tam jsou od vyroby, tak neni co resit, i cena je skvela

:wink:

Re: Zapalovaci a zhavici svicky

Napsal: sob 05 srp 2017, 15:50
od Druzeta
Kabely nemusíš měnit preventivně.

Re: Zapalovaci a zhavici svicky

Napsal: sob 05 srp 2017, 21:57
od PavelFrenk
Chtel jsem právě :D :D :D

Re: Zapalovaci a zhavici svicky

Napsal: sob 05 srp 2017, 22:09
od Druzeta
Svíčky se měněj preventivně, kabely je asi zbytečný měnit pokud motor běží pravidelně. S kabelama má spíš problém někdo kdo je blbě sundává a poškodí.

Re: Zapalovaci a zhavici svicky

Napsal: ned 06 srp 2017, 19:31
od PavelFrenk
tak ja nemam ze sveho motoru prave pocit, ze by předl jako kotě, tak potřebuju nekde začít, tak diagnostika nic neukazuje, dal jsem novej olej s filtrem, novej vzduch filtr, chtel jsem pokracovat svickama, kabelama a měřenim tlaků ve válcích, abych se ujistil, jestli neni nejakej valec uz v prdeli. Preci jenom mam najeto asi 190 a nemam informaci, jestli je motor puvodni. Sice jsem se tu docetl, ze motory vydrzej okolo 120tis. Ale taky jsem se uz setkal s motorem co mel 300tis a udajne je original, takze na to se spolehnout neda. Takze tak no....

Poradi mi tu nekdo dobry servis v Praze, kde z lidi nedelaj vola a jsou opravdu poctivý ?

diky za rady a tipy

Re: Zapalovaci a zhavici svicky

Napsal: ned 06 srp 2017, 21:02
od Winterwolf

Re: Zapalovaci a zhavici svicky

Napsal: pon 30 říj 2017, 08:54
od Corleone
Ahoj,
ve Smartu mi začala někdy svítit kontrolka žhavení, tak jsem vyměnil žhavicí svíčky. Mám najeto 190000 km a byly tam BERU se znakem mercedesu tak asi původní. 3 dny předem jsem to každej den prostříkal uvolnovačem šroubů a nakonec šli povolit krásně. Dal jsem tam Densa. Co mě ale zaskočilo tak mi přijde že smartík jde nějak hůř do otáček za studena a na druhou stranu zas že motor je tichy a po startu tak nevibruje. Co jsem mohl podělat?

Re: Zapalovaci a zhavici svicky

Napsal: pon 30 říj 2017, 10:18
od JBC
Já si vždycky myslel, že chvilku po nastartování motoru žhavičky přestanou žhavit. Tak by na chod za studena neměly mít vliv, ne?

Re: Zapalovaci a zhavici svicky

Napsal: pon 30 říj 2017, 11:28
od Tonny
Nevím jak Smart,ale naftová octavia nechává dle teploty žhavění i při běhu studeného motoru a vypíná ho cca po 1km jízdy.
Bylo to vidět na VAGU (diagnostice) když jsem řešil jeden problém. Taky pozor na utahovací moment žh. svíček když se přetáhnou tak rychle odejdou. Moment utahování je docela nízký 16-20nm.

Re: Zapalovaci a zhavici svicky

Napsal: stř 02 led 2019, 08:01
od Winterwolf
Pánové pokud někdo sháníte svíčky na 600ccm tak zde mají asi nejlevnější.

Kupoval jsem ty samé v roce 2013 pak 2015 proběhla GO a teď už zase prcek začíná pokašlávat za studena.

Re: Zapalovaci a zhavici svicky

Napsal: stř 01 kvě 2019, 12:27
od Winterwolf
Pokud někdo hledáte vytahovak kabelů tak TENTO mám odzkoušen :mrgreen:

Re: Zapalovaci a zhavici svicky

Napsal: pát 03 kvě 2019, 10:52
od Petrulin1
Potvrzuji, ten je v pohodě použitelný. Já jsem teda musel malinko pilnickama doladit ty zobacky, ale teď už je fajn.

Re: Zapalovaci a zhavici svicky

Napsal: pát 17 kvě 2019, 07:54
od Winterwolf
Pokud někdo hledáte kabely na 0,6 tak POZOR na délku spodních kabelů :!: :!: :!:

Tesla dělá 2 sady a vhodná je POUZE T170C alternativní sada T092B je o cca 0,5cm delší a spodní kabely se dotýkají krycího plechu výfuku a ten prostřední lambda sondy. U mě to netrvalo dlouho a přehořel.