Stránka 1 z 2

nestartuje 0,8cdi

Napsal: úte 09 srp 2011, 21:40
od zbynah
Čau.Chtěl bych se zeptat na problém který mě potkal,auto po týdnu stání nechce nastartovat.Motor naskočí na jeden nebo dva válce a hned zdechne,už jsem vybil baterku.Díky za rady.

Re: nestartuje 0,8cdi

Napsal: stř 10 srp 2011, 11:54
od Pajik
Vypln si profil.

Kdy jsi menil filtr nafty ? Filtr vzduchu ?
Co vsechno slysis, kdyz zapnes zapalovani, nez zacnes startovat ?
Co lejes do nadrze ?
Diagnostika ?
Drivejsi problemy okolo motoru ?

Napsal: stř 10 srp 2011, 16:57
od zbynah
Filtry měněny zhruba před 15000km
Po zapnutí klíčku naskočí kontrolky a nasaje čerpadlo jako vždy,ale zda se mi že to toči s nenšim odporem.
Tankuji uplně všude.
Na diagnostice jsem nebyl.
Jednou mě to takto zazlobilo,ale po třetím pokusu o natočení to chytlo a potom jsem jezdil bez problemu až do ted.
Mohlo by to být vadným starterem?
Díky

Napsal: stř 10 srp 2011, 17:28
od xlukas.cz
starterem ne. zkus si nechat natlakovat palivovou sestavu, jestli nemas spatne palivove cerpadlo, kdyz tankujes vsude mozne. a proverit vstriky.

Napsal: čtv 11 srp 2011, 20:40
od zbynah
Tak závada asi vyřešena,vypada to na přidřený alternátor,když se sunda klíňák tak auto naskočí uplně v pohodě.Teprve ted sem si všiml že smart nema kontrolku dobijení :shock:

Napsal: čtv 11 srp 2011, 20:46
od HOST1
Smart má kontrolku dobíjení, aby se vyndal alternátor musí se vyndat motor. :wink:

Napsal: čtv 11 srp 2011, 21:06
od zbynah
Že mi tam nic nesvítí když je sundanej klíňák a auto má v péči pan mechanik :wink:

Napsal: čtv 11 srp 2011, 23:23
od carda
kontrolku dobijeni ma ale trva delsi dobu nez to jednotka zaregistruje a u smartu je to bezna vec kdez tam neni kryt alternatoru a delsi dobu stoji tas zarezivi stator z rotorem a je to hold smula rozebrat a vycistit

Napsal: pát 12 srp 2011, 09:35
od Druzeta
Je to tak, když nedobíjí tak se kontrolka probudí až za dobu.

Napsal: pát 12 srp 2011, 17:30
od MausX
No tak se mi dnes už podruhé stala taková nepříjemnost. Poprvé to bylo na Slovensku, kdy jsem přijel na parkoviště, zaparkoval, zařadil zpátečku a vypnul motor. Po asi hodině a půl jsem chtěl odjed pryč, ale auto nechtělo startovat.

Otočil jsem klíček do polohy jedna, počkal až zhasnou kontrolky na palubní desce a otočil klíček do polohy dvě. Nic se ale nestalo, auto nestartovalo. Jediná věc co se ozývala, bylo relé pod palubní deskou. Byl to takový ten zvuk jako když se pokoušíte nastartovat, ale máte zařazenou zpátečku.

Jenom takové “cik“. Přitom já měl neutrál. Kontroloval jsem jestli svítí brzdová světla, protože první podezření bylo na brzdový spínač. Ten ale fungoval. Po obtelefonování všech známých a chytrých hlav, co mi poradili podívat se na baterku, jsem zjistil že žlábek ve kterém je umístěna baterka je zaplněný 10cm vody a kontakty nulového kabelu od baterky jsou zoxidované. Tak jsem to očistil a auto startovalo. Mysle jsem si, že to bude tímto. Celý týden vše v pohodě. Startoval jsem X-krát. Dnes se opakovalo to co dříve. Zkusil jsem znova kontakty od baterky, ale vše OK. Už jsem si zavolal pro odtah, ale po asi pěti minutách auto jakoby zázrakem nastartovalo.

Tak teď nevím co dál. Auto opět startuje jako by nic. Má někdo nějaký nápad na co se soustředit?

Napsal: pát 12 srp 2011, 19:56
od Dejvaval
Obcas se mi taky stava, ze kdyz vyradim z R na neutral a hned otocim klickem, tak starter sepne a jen pootoci motorem a sam vypne.
Pak to skusim znovu a uz normalne nastartuje.
Zjistil jsem ze jsem na nej moc rychlej. Kdyz nepospicham, nestane se to.

Co muze zpusobovat tvuj problem netusim.
Obcas mam z te prilisne automatizace strach, clovek je objeti elektroniky, do ktere nevidi :(

Napsal: pát 12 srp 2011, 20:05
od MausX
S tou automatizaci máš pravdu :?

Jediné co mě napadá je to, že blbne nějaké to čidlo, které tam mám. Teda že neustále detekuje zařazenou zpátečku, i přesto že na displeji palubní desky svítí N.

Což mě přivádí k další otázce, není náhodou jedno čidlo přímo v řadící páce, které detekuje její polohu a tu přenáší na displej a další čidlo na převodovce, které také detekuje polohu, ve které se nachází.

Napsal: sob 13 srp 2011, 09:53
od xlukas.cz
jak muzes mit u baterky vodu?
a nemas vodu i pod ridicem?
my s cdi nemame pod sedadlem ridice skatulku? (koberec sem nikdy neoddelaval)
vypada to totiz evidentne na elektricky prolbem. kdyz ti to dela jen nekdy, tak bych to videl opravdu na oxidaci "neceho"
co tak uzemeni motoru?
kdyz tece z motoru olej na poloosu, tak to ma jednu vyhodu. nevim jak je velka, ale urcite to vyhoda bude - motor + elektrika je cela od oleje a tim padem prirozene odpuzuje vodu :oops:

Napsal: sob 13 srp 2011, 10:03
od Dejvaval
Asi mu tam tece zadnimi okenky? Ale poradne :!:

Napsal: sob 13 srp 2011, 10:44
od xlukas.cz
takovy amater snad neni. uz je tu dlouho a "mel by byt" zkuseny smartar.