Vítejte na stránkach Smart autoclubu. Sem můžete vkládat své poznatky týkající se vozů Smart a tak se o ně podělit s ostatními. Máte-li potíže s přihlášením pište na postmaster(z)smart-club.cz
Abychom nezůstali zakonzervováni, připojili jsme se k Facebooku, kde nás najdete
TADY!
Vážení zájemci o REGISTRACI, upozorňujeme Vás, že z důvodu opakujících se útoků ruského robota
jsme byli nuceni zablokovat registraci s emailovými adresami s příponou COM (včetně gmail.com)
Pokud se chcete registrovat s takovou mailovou adresou, zašlete zprávu na adresu "postmaster@smart-club.cz"!
Při psaní příspěvků, prosím, nepoužívejte citace, pokud reagujete na poslední napsaný příspěvek!
Než založíte nové téma, hledejte, nebo svůj příspěvek napište do již existujícího tématu, které je Vašemu problému nejpodobnější.
Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
také sem pátral odkud mi kape olej na poloosu,po zkontrolování chladiče a dotažení hadic kapal olej stale.nakonec jsem zjistil že to vzniká ze spoje hadice od chladiče do tělesa EGR,hadice má na konci kovovou přírubu a kolem línal olej který ve výsledku stékal po hadici dolů a poté kapal na poloosu.
Smart ForTwo 0.8 CDi 2002
Opel Vectra GTS 2.0t 129kW
Situaci dnes ještě zhoršuje používání super řídkých motorových olejů, takzvaných nízko viskozitních. Jsou to zpravidla ty se specifikací SAE 0W-30, 5W-30 či dokonce 0W-20. Dobře mažou za nízkých teplot, kladou malý odpor pohyblivým částem motoru, avšak vůbec se nehodí pro mazání při vysokých teplotách. Faktem je, že ačkoliv je toto tvrzení správné, žádný z výrobců turbodmychadel se o problémech pramenících z použití těchto řídkých olejů nezmiňuje.
Musíš ale vyměnit obě trubičky, jinak to nejde, jsou na jedné přírubě , silnější s gumovým kolínkem a tu slabší přívodu oleje, tam dej pozor, je blbej přístup k průtokovýmu šroubu na motoru, musíš použít kloubový nástavec a tudíš nemáš v ruce ten správný cit z hlediska utahovacího momentu, dá se ten šroub při dotahování přetrhnout. Taky si zkontroluj, jestli to zpátky do motoru nemáš ucpaný.
Ahoj,
tak mám po opravě, na naftu je jen jedna trubička. Objednáno a vyměněno u Martínka ( doporučuji) za 2300,-. Tu trubičku má jen Mercedes a stojí 1800,- + 50,- těsnění. Olej neteče. Auto jede jak z praku.