Já napsal tohle - jde profouknout a ventil je funkční. Pokud nejde, tak je to FSN. Klasická smrt je podle mě ovalita a netěsnost válců a pístů, holt GO motoru.Pazour60 píše:Tak u me to je chlapi jasny, dneska jsem fouknul , a je to pruchozi. I ten ventil funguje, takze klasicka smrt 0,6 . Carda bude mit praci .
Falešná Smartí nemoc
- Chorche
- Smart ACE
- Příspěvky: 1057
- Registrován: úte 18 bře 2008, 17:14
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Takže koupim novej ventilek za pětikilo s trubičkou a hadičkou. Nicméně gumová hadička u klapky zasraná vod voleje nebyla (jenom u ventilku). Tak to na mě působí tak, že volej se tam dostával ne ze sání ale ze skříně. A to mě přivádí k votázce: na vstupu do klapky sání je slušnej podtlak i na volnoběh a propojenim do skříně je teda podtlak i ve skříní. To psal Jindřich, že je kvůli tomu aby moch volej z turba vtejkat do skříně. Ale zároveň to musí ze skříně i nějakej ten volej vysát přece, ne ? Když tam za jízdy různě skáče a natřásá se
No a druhá votáska je ta zásadnější - neni mi jasnej následek Hovova problému s ventilkem, respektive jak by moch oboustraně průchozí ventilek způsobovat žraní voleje? V sání je prakticky pořád podtlak, jenom ve chvilkách, kdy se dotáčí turbo po sundání nohy z plynu tam bude chvilku trochu přetlak. Jak by to mohlo spůsobit žraní voleje/kouř z vejfuku?
Toyota 4runner 1. Gen
a 2 malý ségry Toyoty RAV4 1. a 2. Gen
-
- Příspěvky: 307
- Registrován: pát 04 led 2013, 14:33
- Bydliště: Ostrava
Tak jsem po vyrajbování karbonu a výměně oleje natočil cca 500km, 150 couračky a 350 štreka a zmizelo tak tři a půl deci (asi půlka měrky) . Přes zimu to nechám, nekouří a jede jak drak , zjara uvidíme, co dál . Jo a benzín 5,2/100km, kočírovala mamina, ještě to nemá v noze a uchu. A vzadu bylo 60kg briket, ale i tak na pětku neznal kopec .Jindřich píše:No hlavně nám dej vědět, kolit ti to teď bude žrát oleje, po tý šokový terapii.
- xlukas.cz
- Smart ACE
- Příspěvky: 15462
- Registrován: ned 26 lis 2006, 22:51
- Bydliště: Hodoninsko / Praha
2001, 30kw -> 42kw chip tuning, ALU SPINLINE 15" chrom, 175/55 + 195/50, 4pistkove brzdice wilwood, vrtane kotouce Zimmermann, sportovní podvozek, Vmax 161 km/h GPS, tažné zařízení
(* 1.12.2006 64770 km, 1.12.2007 109510 km 1.12.2008 158230 km, 1.12.2009 200000 km, 1.12.2010 238764 km, 1.12.2011 273910km, 1.12.2012 314844 km)
http://www.smart-club.cz/test/viewtopic ... &start=279 SCHVÁLENO !!!