Problem se startovanim

Řešení problémů s motorem
Uživatelský avatar
JBC
Site Admin
Příspěvky: 3701
Registrován: čtv 07 bře 2013, 22:29
Bydliště: Jablonec nad Nisou

Re: Problem se startovanim

Příspěvek od JBC »

No, ještě taková ptákovina k tomu jednotlačítkovýmu klíči ... Klíč k mý šestistovce je v originálu dvoutlačítkovej (bohužel jsem dostal jen jeden). Tak abych měl víc klíčů, tak jsem si pořídil třítlačítkovej z Aliexpressu. A ten je tak nepřesnej (pouzdro proti plošňáku), že když se některý tlačítko zmáčkne trochu nakřivo, tak ta křížová dosedací ploška uvnitř sjede na bok mikrospínače a buď tak příslušný tlačítko už nejde zmáčknout, nebo naopak "zkroutí" vršek mikrospínače a vlastně ho zmáčkne na trvalo - se mi stalo na srazu v Českým ráji a já najednou nebyl schopnej odimobilizovat auto a nastartovat! Trvalo snad dvě minuty, než mě napadlo, v čem může být chyba, pro je auto najednou mrtvý!
450 City Coupé MC01
450 ForTwo Coupé FL
452 Roadster
454 ForFour Brabus
52A Crossblade
Irena66
Příspěvky: 4
Registrován: pát 24 led 2020, 20:05
Bydliště: Skotnice okr. Nový Jičín

Re: Problem se startovanim

Příspěvek od Irena66 »

Ano přesně tak ,diagnostika a jeden klíč nový 4500 děkuji všem za rady. Jedém !🙋
450, 40 kW, 1998
Uživatelský avatar
JBC
Site Admin
Příspěvky: 3701
Registrován: čtv 07 bře 2013, 22:29
Bydliště: Jablonec nad Nisou

Re: Problem se startovanim

Příspěvek od JBC »

Cože??? 4.500,- Kč??? Kde?
450 City Coupé MC01
450 ForTwo Coupé FL
452 Roadster
454 ForFour Brabus
52A Crossblade
Petrulin1
Příspěvky: 173
Registrován: pát 01 čer 2018, 21:29
Bydliště: Vrbno pod Pradědem

Re: Problem se startovanim

Příspěvek od Petrulin1 »

Trochu oživím původní záměr tohoto tématu. Poslední dobu se mi objevuje na roadsteru problém popsaný na začátku vlákna. Tedy dlouhý start po jednom (a více) dni stání. Ve stejný den už pak startuje normálně. Přibyly za ty roky s tímto problémem nějaké zkušenosti? Svíčky mám nové asi 5 tisíc km. Palivový filtr taky tak, baterka nová pár měsíců. Čerpadlo určitě vždy po sepnutí klíčku tlačí. Můžu zkusit Petrovu metodu 2-3x jen natlakovat sepnutím klíčku a pak teprve start. A ještě bych to viděl na ten regulátor tlaku paliva. Tam mám určitě na té hadičce benzín. Ještě nějaké nové poznatky?
ForTwo 451 mhd 45 kW, 2010, bílo/černý.
Roadster Cabrio, 45 kW, Turbo, 2003,černý.
Uživatelský avatar
Winterwolf
Site Admin
Příspěvky: 2174
Registrován: sob 05 kvě 2012, 22:07
Bydliště: Praha

Re: Problem se startovanim

Příspěvek od Winterwolf »

Ahoj, stává se že čerpadlo nedrží tlak v hadičce a pak ti spadne benzin z5 do nádrže.

Pokud pomůže vícekrát nechat běžet čerpadlo před startem je to tím.

Buď vyměnit čerpadlo a nebo dat nahoru k liště jednocestný ventil který to udrží.
Petrulin1
Příspěvky: 173
Registrován: pát 01 čer 2018, 21:29
Bydliště: Vrbno pod Pradědem

Re: Problem se startovanim

Příspěvek od Petrulin1 »

Tak hlásím, že můj problém vyřešila výměna regulátoru tlaku paliva. Dal jsem podle návodu na kutilskych webech ten, co se dává do Audi A6. Auto startuje a kolem 3 tisíc otáček lépe táhne. Spotřebu zatím nevím, málo najetých km na nějaký závěr.
ForTwo 451 mhd 45 kW, 2010, bílo/černý.
Roadster Cabrio, 45 kW, Turbo, 2003,černý.
Uživatelský avatar
JBC
Site Admin
Příspěvky: 3701
Registrován: čtv 07 bře 2013, 22:29
Bydliště: Jablonec nad Nisou

Re: Problem se startovanim

Příspěvek od JBC »

*1* *1* *1*
450 City Coupé MC01
450 ForTwo Coupé FL
452 Roadster
454 ForFour Brabus
52A Crossblade
Odpovědět