Vítejte na stránkach Smart autoclubu. Sem můžete vkládat své poznatky týkající se vozů Smart a tak se o ně podělit s ostatními. Máte-li potíže s přihlášením pište na postmaster(z)smart-club.cz
Do Českého ráje cesta smartová je! 2024
jednodenní výlet za krásami Českého ráje se uskuteční v sobotu 8. 6. 2024
Více informací ZDE!
Abychom nezůstali zakonzervováni, připojili jsme se k Facebooku, kde nás najdete
TADY!
Při psaní příspěvků, prosím, nepoužívejte citace, pokud reagujete na poslední napsaný příspěvek!
Než založíte nové téma, hledejte, nebo svůj příspěvek napište do již existujícího tématu, které je Vašemu problému nejpodobnější.
Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Vlezl jsem pod auto a koukám, že je odpojená tlaková hadička tlakové regulace wastgate actuatoru. Takže turbo je bez regulace. Nejsem si jistej, zda u smartu vede do foukací částí turba nebo někam jinam v sacím vedení. Je tam špatnej přístup a není nic vidět. Otázka jestli se to nějak samo utrhlo, nebo to někdo udělal schválně z nějakýho zjištnýho důvodů= aby to aspon trošku blafalo.
Funkci wg teoreticky znám, Našel jsem fotku nějakýho novýho smartího turba, kde je zapojená od membrány přímo do foukače, takže klasika. Jenom na tom autě mě ta hadice na druhym konci příjde zaslepená nějakym špuntem. Vypadá to spíš na nějakej záměrnej ,,tuning´´kde se razí heslo rychle a levně. Tak se právě klepu co se stane až to zapojim. Ono už jenom na to zapojení to bude chtít vyndat nárázník. Možná vejfuk a bůh ví co ještě. Tak abych si zbytečně nepřidělával práci.
Tak jsem sundal nárazník a odhalil, že tam kam by podle mého názoru měla být zapojena hadice z aktuatoru (je to tak i na fotkách nového turba pro tento model) je zapojená jakási opředená hadice vedoucí do jakesi krabičky (nejspíš ventil N75). Z ní vede další hadička zpět do sání a 2 vodiče. Je tam špatnej přístup a mizerná viditelnost. Pokud je to pravdu N75, tak by tam měl být další výstup na hadici právě k actutoru. Hodně by mě pomohlo, kdyby někdo sem hodil fotku ventilu N75 pro smarta, abych mohl lépe zaostřit. Navíc to vypadá, že na konci hadice z actuatoru je ulomený nátrubek . Fotky v odkazu.