Kouř při vyšších otáčkách
Re: Kouř při vyšších otáčkách
Pokud je kouř bílý výrazný a ztrácí se voda je problém s hlavou (v 99% prasklá hlava, další příznaky motor ztrácí výkon, přehřívá se,... (nevím jestli na smartu někdo někdy řešil prasklou hlavu ),
štiplavý světlý kouř bývá příznak špatného spalování - svíčky, lambda, příprava směsi moc benzínu
světlý až namodralý dým značí spalování oleje, při přidání plynu při studeném motoru může být i lehký tmavý "mráček" a na zemi mohou být i kapky oleje nebo "saze", smrad není štiplavý
Držím palce
Sháním novou 450ku.
Re: Kouř při vyšších otáčkách
Re: Kouř při vyšších otáčkách
Re: Kouř při vyšších otáčkách
je jednosměrný musí pustit vzduch z motoru a v opačném směru to jest do motoru musí být uzavřený
pokud ti podchází ... jde tlak z turba do motoru dělá ti tam přetlak a cpe ti olej do válců
a současně se ti "olejová mlha" vrací - pod tlakem cpe, odvětráním víka ventilů před turbo do intercooleru a do motoru kde se pálí
takhle se ti může naplnit intercooler olejem a pak si bude ještě dlouho pokuřovat i po odstranění problému
(to je ona Smártí nemoc jak jí tu říkáte)
Re: Kouř při vyšších otáčkách
Jo, taky jsem slyšel, že podtlak v klikové skříni napomáhá odtoku oleje od turba, zatímco přetlak způsobuje únik oleje v turbu.
450 ForTwo Coupé FL
452 Roadster
454 ForFour Brabus
52A Crossblade
Michalak C7
Re: Kouř při vyšších otáčkách
to s tím olejem a turbem zní logicky : )
Re: Kouř při vyšších otáčkách
Re: Kouř při vyšších otáčkách
Re: Kouř při vyšších otáčkách
450 ForTwo Coupé FL
452 Roadster
454 ForFour Brabus
52A Crossblade
Michalak C7
Re: Kouř při vyšších otáčkách
To je pravdu, několikrát jsem to už v oddělení falešné smártí nemoci vysvětloval, ona ta hadička s tím ventilem je napojena na sání a to vytváří podtlak.JBC píše: Jo, taky jsem slyšel, že podtlak v klikové skříni napomáhá odtoku oleje od turba, zatímco přetlak způsobuje únik oleje v turbu.