CDI TEPLOTA MOTORU V ZIME (???)
Re: CDI TEPLOTA MOTORU V ZIME (???)
Mě jen připadá divné, že by se právě Tobě zaseklo tolik termostatů v zavřené poloze, když ostatní tady takový případ nezmiňují. Proto se domnívám, že chyba bude někde v tom, jak to odvzdušňuješ, co tam liješ apod.
Co děláš, že jezdíš několik hodin denně a hodí se Ti na to tolik Smartů? Vozíš pizzu?
450 ForTwo Coupé FL
452 Roadster
454 ForFour Brabus
52A Crossblade
Michalak C7
Re: CDI TEPLOTA MOTORU V ZIME (???)
Ne jen pizzu
-
- Příspěvky: 307
- Registrován: pát 04 led 2013, 14:33
- Bydliště: Ostrava
Re: CDI TEPLOTA MOTORU V ZIME (???)
Re: CDI TEPLOTA MOTORU V ZIME (???)
Mel jsem na Fiate, cca do roka sla hlava dolu az to psouklo nacisto a doskakal jsem domu s bidou na 2 valce, nastesti par km od baraku:).
Smart ForTwo Cabrio Passion 2001 / 0.8 l / 30kW / 26.4.2016 - 106400 km - 4,4l/100km / DIESEL_
Re: CDI TEPLOTA MOTORU V ZIME (???)
To nic neznamena, logo je na vsech "Wahler", ted na to koukam, chytli pro fabriku kseft a kurvi to dal jaksepatri .Roman Milo píše:Mám jednoho Wahlera s logem Mercedes, je na něm i jejich číslo.
(misto aby byli radi, ze maji u jednoho vyrobce auticek o korytko vic)
Smart ForTwo Cabrio Passion 2001 / 0.8 l / 30kW / 26.4.2016 - 106400 km - 4,4l/100km / DIESEL_
Re: CDI TEPLOTA MOTORU V ZIME (???)
Ano, tak to je. Nejdřív z nějakého důvodu uvaříš motor a teprve v důsledku toho "odpráskneš" termostat - takhle ten postup znám, i jsem to v životě zažil, obráceně ne. Po "odprásknutí" to samozřejmě uvaříš znovu, ale příčinou je prvotní uvaření, zničení termostatu je následek. Takhle se to stane třeba když praskne řemen a přestane se točit pumpa. Nebo když někde cestou k chladiči zatuhne "řídká" chladící kapalina - motor už vaří, ale do chladiče se to neprotlačí.mugwai59 píše:JBC - zasekly = uvareny, pac jej napred odpraskne uvarenim ...
450 ForTwo Coupé FL
452 Roadster
454 ForFour Brabus
52A Crossblade
Michalak C7
Re: CDI TEPLOTA MOTORU V ZIME (???)
Re: CDI TEPLOTA MOTORU V ZIME (???)
Poznas mozna az zutanes nekde stat bez stavy v dratech.
--------------------
Hehe, Kubiq, tam mas rozpustenej vterinak ve vode misto glykolu, priznej barvu a netahej nas tu za fusekli ))) ..
Smart ForTwo Cabrio Passion 2001 / 0.8 l / 30kW / 26.4.2016 - 106400 km - 4,4l/100km / DIESEL_
Re: CDI TEPLOTA MOTORU V ZIME (???)
Fridex je v pořádku, je čistej a po změření normálně do nějakých -20°C.
Re: CDI TEPLOTA MOTORU V ZIME (???)
Taky jsem se divil proc mam ve Smartech skoro husty lepidlo v nadobce, naredil jsem to, pak jsem to ale dal zpatky k tem 40°C a spokojenost:).
Mam prvni bobuli (u dieselu!) uz kdyz sjedu z domova cca z 2-3 km kopce(!):).
V dalsi visce (cca 5-6km) uz mam bobule 2, predtim se to ani nehlo jak to prosakovalo do chladice skrz termostat:).
Smart ForTwo Cabrio Passion 2001 / 0.8 l / 30kW / 26.4.2016 - 106400 km - 4,4l/100km / DIESEL_
Re: CDI TEPLOTA MOTORU V ZIME (???)
Re: CDI TEPLOTA MOTORU V ZIME (???)
Na druhou reprizu jsem ho tam dal uspesne a budu jezdit a doufat, zatim mi to motor nekurvi, ohriva jej co nejdriv (a topi) a to je hlavni:).
Smart ForTwo Cabrio Passion 2001 / 0.8 l / 30kW / 26.4.2016 - 106400 km - 4,4l/100km / DIESEL_
-
- Příspěvky: 307
- Registrován: pát 04 led 2013, 14:33
- Bydliště: Ostrava
Re: CDI TEPLOTA MOTORU V ZIME (???)
Re: CDI TEPLOTA MOTORU V ZIME (???)
Tak, presne, u CDi je ta vymena naprosta jistota, sjedu pod mirnym plynem pri 0°C s kopecka(!) u nas za nakupama a dole uz mam bublinu:).
Fritaky musi setrit teplem a tak si nemuzou dovolit v sedle termostatu diru jako krava na odvzdusneni, je to konstrukcni vada vsech Wahleru a vetsiny klonu:).
Vcera jsem se na 30 km trase v aute malem upekl a to jeste zli jazykove tvrdi ze Cabria prmrzaji od strechy ) .
Smart ForTwo Cabrio Passion 2001 / 0.8 l / 30kW / 26.4.2016 - 106400 km - 4,4l/100km / DIESEL_