CDI TEPLOTA MOTORU V ZIME (???)

Řešení problémů s motorem
Odpovědět
Uživatelský avatar
JBC
Site Admin
Příspěvky: 3701
Registrován: čtv 07 bře 2013, 22:29
Bydliště: Jablonec nad Nisou

Re: CDI TEPLOTA MOTORU V ZIME (???)

Příspěvek od JBC »

Aha, to by mě nenapadlo, že někdo prodává fušeřinu.
450 City Coupé MC01
450 ForTwo Coupé FL
452 Roadster
454 ForFour Brabus
52A Crossblade
Uživatelský avatar
Winterwolf
Site Admin
Příspěvky: 2174
Registrován: sob 05 kvě 2012, 22:07
Bydliště: Praha

Re: CDI TEPLOTA MOTORU V ZIME (???)

Příspěvek od Winterwolf »

Fušeřina je Wahler, který protéká už od 60°C Behr si s tím pohrál a funguje to tak jak má 8)
Uživatelský avatar
mugwai59
Smart ACE
Příspěvky: 1490
Registrován: pát 25 led 2013, 12:31
Bydliště: Ivančice u Brna

Re: CDI TEPLOTA MOTORU V ZIME (???)

Příspěvek od mugwai59 »

Tohleto prave taky resili na tom US foru, proto me to zajimalo, ono vsecko to budou nejspis "Wahler" klony:).
Dik aza info:).
------------------------------
Edit : Tady se dozvis vic, mel by to byt opraveny a k fungovani vyladeny Wahler, cize si asi spatne nekoupil :wink: .
http://clubsmartcar.com/index.php?showt ... 515&page=7


Obrázek
Smart ForTwo Cabrio Pulse 2003 / 0.7 l / 45kW / 21.1.2015 - 107100 km - 5,3l/100km / NAT_Obrázek
Smart ForTwo Cabrio Passion 2001 / 0.8 l / 30kW / 26.4.2016 - 106400 km - 4,4l/100km / DIESEL_Obrázek
Uživatelský avatar
mugwai59
Smart ACE
Příspěvky: 1490
Registrován: pát 25 led 2013, 12:31
Bydliště: Ivančice u Brna

Re: CDI TEPLOTA MOTORU V ZIME (???)

Příspěvek od mugwai59 »

Hehe, najdem 5 rozdilu ?:) .. dnes koupeno u Ptacka za 44,50 / ks .. a bude po dalsim kurvitku :D.

Obrázek
Smart ForTwo Cabrio Pulse 2003 / 0.7 l / 45kW / 21.1.2015 - 107100 km - 5,3l/100km / NAT_Obrázek
Smart ForTwo Cabrio Passion 2001 / 0.8 l / 30kW / 26.4.2016 - 106400 km - 4,4l/100km / DIESEL_Obrázek
Uživatelský avatar
JBC
Site Admin
Příspěvky: 3701
Registrován: čtv 07 bře 2013, 22:29
Bydliště: Jablonec nad Nisou

Re: CDI TEPLOTA MOTORU V ZIME (???)

Příspěvek od JBC »

Ty mi chceš tvrdit, že na tý poslední fotce, ta první, plastová část, je pozůstatek originál TLE ventilu? A ty spodní, to jsou ventily do čeho? Nebo - jak ho nazývají?
Edit za 5 minut: Jo, je to pozůstatek toho ventilu. Našel jsem to na jiné Tvé fotce. Tak zbývají ty další dvě otázky.
450 City Coupé MC01
450 ForTwo Coupé FL
452 Roadster
454 ForFour Brabus
52A Crossblade
Uživatelský avatar
mugwai59
Smart ACE
Příspěvky: 1490
Registrován: pát 25 led 2013, 12:31
Bydliště: Ivančice u Brna

Re: CDI TEPLOTA MOTORU V ZIME (???)

Příspěvek od mugwai59 »

Jeste nejsou ventilema, ALE(!) budou - prijde do nich origos jemnoucka pruzinka a nejaka (asi plastova) kulicka-koralek nekde z hrackarstvi:).
Aby to stihalo "dychat" stejne rychle jako original TLE kdyz je jeste pri zivote a funkcni:).

Teto srande se rika "hadicnik" a je to varianta 1/2" x 10mm hadice, jako prdel na hrnek, hehehe :D) ..
http://www.triton-drabek.cz/cerpadla-a- ... rni-zavit/
--------
http://www.triton-drabek.cz/cerpadla-a- ... jsi-zavit/
Naposledy upravil(a) mugwai59 dne pát 15 led 2016, 19:44, celkem upraveno 1 x.
Smart ForTwo Cabrio Pulse 2003 / 0.7 l / 45kW / 21.1.2015 - 107100 km - 5,3l/100km / NAT_Obrázek
Smart ForTwo Cabrio Passion 2001 / 0.8 l / 30kW / 26.4.2016 - 106400 km - 4,4l/100km / DIESEL_Obrázek
Uživatelský avatar
JBC
Site Admin
Příspěvky: 3701
Registrován: čtv 07 bře 2013, 22:29
Bydliště: Jablonec nad Nisou

Re: CDI TEPLOTA MOTORU V ZIME (???)

Příspěvek od JBC »

Jo takhle! Tys koupil dvě, sice příbuzné, avšak "nezávislé" součástky a získal jsi plášť budoucího ventilu!? A včil co dovnitř, že? Co takhle pertinaxová membrána? Kolečko pertinaxu, pružinka. Akorát potřebuješ rovnou (placatou) dosedací plochu.

Hele, co takhle zpětnej ventil z hadice k autogenu?
450 City Coupé MC01
450 ForTwo Coupé FL
452 Roadster
454 ForFour Brabus
52A Crossblade
Uživatelský avatar
mugwai59
Smart ACE
Příspěvky: 1490
Registrován: pát 25 led 2013, 12:31
Bydliště: Ivančice u Brna

Re: CDI TEPLOTA MOTORU V ZIME (???)

Příspěvek od mugwai59 »

"Pertinaxove karburator" neni blby napad :D a vydrzi temer naveky, dosedaci plocha by tam byla:).
Acetylen me taky napadl, jenze je velky, tezky a hlavne zbytecne drahy:).
Neco uz dovnitr v klidu vymyslim, dam pak fotku, chce to hlavne myslet na zivotnost, po cem netouzim vubec, aby mi motor neco nasal, hehe :D).
Smart ForTwo Cabrio Pulse 2003 / 0.7 l / 45kW / 21.1.2015 - 107100 km - 5,3l/100km / NAT_Obrázek
Smart ForTwo Cabrio Passion 2001 / 0.8 l / 30kW / 26.4.2016 - 106400 km - 4,4l/100km / DIESEL_Obrázek
Uživatelský avatar
JBC
Site Admin
Příspěvky: 3701
Registrován: čtv 07 bře 2013, 22:29
Bydliště: Jablonec nad Nisou

Re: CDI TEPLOTA MOTORU V ZIME (???)

Příspěvek od JBC »

No právě. Kdyby nasál pertinax, nemuselo by to dopadnout tak špatně, jako třeba ocelová planžeta. Je fakt, že nějaká měkká umělá hmota by asi nepraskla a neprolezla by dírkou, ale zase je vyšší riziko, že se olejem a teplem zkroutí. Pertinax se nekroutí, pro změnu právě může prasknout. Ale někde uvnitř motoru by se asi v klidu rozemlel.
450 City Coupé MC01
450 ForTwo Coupé FL
452 Roadster
454 ForFour Brabus
52A Crossblade
Roman Milo
Příspěvky: 307
Registrován: pát 04 led 2013, 14:33
Bydliště: Ostrava

Re: CDI TEPLOTA MOTORU V ZIME (???)

Příspěvek od Roman Milo »

Mám objednaný termostat Gates, tak jsem zvědavý.
kubiq
Příspěvky: 134
Registrován: stř 22 led 2014, 21:48
Bydliště: České Budějovice

Re: CDI TEPLOTA MOTORU V ZIME (???)

Příspěvek od kubiq »

Musím se s Vámi podělit o svou zkušenost, termostat už pro mě začíná být sprosté slovo.
Začalo to tak, že jsem si do jednoho ze svých 3 smartů namontoval nový wahler z důvodu, že se mi na podzim motor ohříval jen na dvě tečky. Nový se choval naprosto stejně. Nechtěl jsem čekat bez auta než mi ho vyreklamují, tak jsem objednal Gates, který by dle Mugwaie měl být lepe vymakaný. Dva dny před tím než mi přišel, tak se wahler začal zasekávat v uzavřeném stavu, takže jsem málem uvařil motor (mimochodem..myslel jsem, že i když je termostat zavřený, tak okruh do topení do interiéru je stále otevřený=mýlil jsem se). Auto jsem odstavil a po dvou dnech namontoval Gates. To už jsem začal být lehce naštvaný, protože ani ten se neohřál na 3 tečky, ale prostě jsem musel jezdit, takže mi nic jiného nezbývalo. Pak se tu objevila zpráva, že termostat Behr by měl být ok. Koupil jsem si ho do foroty a ten den co mi přišel se zasekl Gates také v uzavřeném stavu (venkovní teplota -11°C nepomohla a i tak jsem opět málem začal vařit :x ). No nic..namontoval jsem Behr (u mého se nikdo ani nesnažil zamaskovat, že je to předělaný Wahler, nápis tam byl jasně čitelný) a ten zatím dva dny funguje jak má - na tři tečky. No a den po namontování Behra se mi u druhého smarta opět zasekl Wahler v uzavřeném stavu..to už jsem myslel, že se pos... :evil:

Jo a ještě..
Teď mám tedy v jednom autě Behr, který jsem otestoval v umyvadle podle Mugwaie a lehce protékal, v druhém autě mám nový Wahler a ten protékal úplně stejně a oba se zahřívají na 3 tečky celkem svižně. Mimochodem Gates protékal také úplně stejně a na tři tečky se nezahřál..
Tak já už nevím jaký termostat je dobrý :?
SMART - Fortwo - 99, 00, 01, 01 - 0,6/40kW
Uživatelský avatar
JBC
Site Admin
Příspěvky: 3701
Registrován: čtv 07 bře 2013, 22:29
Bydliště: Jablonec nad Nisou

Re: CDI TEPLOTA MOTORU V ZIME (???)

Příspěvek od JBC »

Je to ode mě ošklivé, ale:"Musíš tam mít nějakou jinou chybu, např. uzavřenou bublinu, nebo příliš "řídkou" chladící kapalinu."
450 City Coupé MC01
450 ForTwo Coupé FL
452 Roadster
454 ForFour Brabus
52A Crossblade
kubiq
Příspěvky: 134
Registrován: stř 22 led 2014, 21:48
Bydliště: České Budějovice

Re: CDI TEPLOTA MOTORU V ZIME (???)

Příspěvek od kubiq »

Vůbec to není ošklivé..rád si nechám poradit. Ale, s autem jezdím každý den několik hodin po městě, takže na otestování funkčnosti bylo vždycky času dost. Každý termostat se chová jinak. S některým se motor neohřál na provozní teplotu, když byly velký vedra, tak se ohřál. Po vedrech jsem vyměnil a pořád stejný..po pár týdnech se začal zasekávat.
Teď je tam ten Behr, hned první jízdu v mrazu a ohřál se na tři bubliny. Chladicí kapalina stále stejná, odvzdušněno..v autě si myslím, že chyba žádná nebude.
Pokud někoho napadá kde by mohla být chyba, rád se na to mrknu :-)
SMART - Fortwo - 99, 00, 01, 01 - 0,6/40kW
Uživatelský avatar
mugwai59
Smart ACE
Příspěvky: 1490
Registrován: pát 25 led 2013, 12:31
Bydliště: Ivančice u Brna

Re: CDI TEPLOTA MOTORU V ZIME (???)

Příspěvek od mugwai59 »

JBC píše:Je to ode mě ošklivé, ale:"Musíš tam mít nějakou jinou chybu, např. uzavřenou bublinu, nebo příliš "řídkou" chladící kapalinu."
Taaaak, kdyz to vari, neni to zasekle, ale zavzdusnene, projevuje se to prave tim, ze porad nic a nejednou varis a k tomu nehreje topeni !!! :wink:
Jo - a zase se blbe zeptam (nechce se mi zo zpatky hledat) - bavime se o tech 3 x 0,6 benzinech co mas v podpise + Gates k tomu ???

On totiz neni Gates CDi, jako Gates pro benzin, bacha na michani pojmu s dojmy ! :-) .. pro benziny to jsou temer vsecko Wahler klony:).
Smart ForTwo Cabrio Pulse 2003 / 0.7 l / 45kW / 21.1.2015 - 107100 km - 5,3l/100km / NAT_Obrázek
Smart ForTwo Cabrio Passion 2001 / 0.8 l / 30kW / 26.4.2016 - 106400 km - 4,4l/100km / DIESEL_Obrázek
kubiq
Příspěvky: 134
Registrován: stř 22 led 2014, 21:48
Bydliště: České Budějovice

Re: CDI TEPLOTA MOTORU V ZIME (???)

Příspěvek od kubiq »

To mi neříkej, že to najede 20tis. km zavzdušněné a pak najednou se bublina projeví :) a hlavně..celou dobu vše funguje normálně, topí a najednou puntíky teploty jdou nahoru, v autě kosa, sahara spíná a nic..čekám až motor zchladne..zkusím znovu, popojedu kilometr a znovu..takhle třeba dvakrát až najednou puntíky teploty klesají, topení topí a já zase jedu.
Odvzdušněné jsem to měl blbě jen jednou a to poprvé co jsem vypouštěl kapalinu a nevěděl jak to odvzdušnit..teď si vždy povytáhnu čidlo teploty a nechám vypustit všechen vzduch :wink:
Jojo, všechny jsou 0,6 benzíny. Je mi to jasné, že nebude stejný, ale jediný Gates je lehce jiný vzhledově a nemá na sobě nápis Wahler :-D

Jen takový dotaz..neví někdo nebo není někde napsáno jakou značku dávali z fabriky? Co jsem vyndal ze Smarta, který měl najeto 66tis. km tak tam byl Wahler, ale nevím jestli už ho někdo přede mnou neměnil.
SMART - Fortwo - 99, 00, 01, 01 - 0,6/40kW
Odpovědět