CDI TEPLOTA MOTORU V ZIME (???)
Re: CDI TEPLOTA MOTORU V ZIME (???)
http://www.mroauto.cz/tecdoc-produkt/22 ... th40390g1/
Volvo S60R 2.5T AWD 255kw 500Nm +3"downpipe
Re: CDI TEPLOTA MOTORU V ZIME (???)
Nicmene cece, tady pisou, ze za rychly nastup 3 bobuli pry muze vzduch (air lock) nede v trubkach, ze to pry je malo odvzdusneny, tak nevim ..
http://www.evilution.co.uk/133
A co dela topeni ? Funi to fest vrely v kabine z horniho pruduchu (prava packa uplne vlevo) po tech 3 km ?
To se mi prave nejak moc nezda ..
Smart ForTwo Cabrio Passion 2001 / 0.8 l / 30kW / 26.4.2016 - 106400 km - 4,4l/100km / DIESEL_
Re: CDI TEPLOTA MOTORU V ZIME (???)
Volvo S60R 2.5T AWD 255kw 500Nm +3"downpipe
Re: CDI TEPLOTA MOTORU V ZIME (???)
Krucinal, jeste mam chut se Te zeptat cim v tom topis, co do toho lejes, dynamit ? Me prijde, ze ten muj motor dava nejak malo tepla do toho malyho okruhu:).
Co chladic, mas vlazny, nebo studeny po ohrati na 2 bobule, zkusil bys tam jeste shnout az s tim pojedes ?
Da se kleknout na nejaky hadr a sahnout zespodu dovnitr rukou na predek chadice skvirou v masce ..
Smart ForTwo Cabrio Passion 2001 / 0.8 l / 30kW / 26.4.2016 - 106400 km - 4,4l/100km / DIESEL_
Re: CDI TEPLOTA MOTORU V ZIME (???)
Pozor JBC, google mi to preklada i jako zpetny ventil, ale i jako pojistny ventil a taky jako uzavraci ventil, cize to bude asi jen to vicko:).JBC píše:No, podle toho šéma by mohl být vadný ještě nějaký "zpětný ventil" v nádobce,
Ale dik za snahu:).
Smart ForTwo Cabrio Passion 2001 / 0.8 l / 30kW / 26.4.2016 - 106400 km - 4,4l/100km / DIESEL_
Re: CDI TEPLOTA MOTORU V ZIME (???)
Volvo S60R 2.5T AWD 255kw 500Nm +3"downpipe
Re: CDI TEPLOTA MOTORU V ZIME (???)
Smart ForTwo Cabrio Passion 2001 / 0.8 l / 30kW / 26.4.2016 - 106400 km - 4,4l/100km / DIESEL_
- Winterwolf
- Site Admin
- Příspěvky: 2184
- Registrován: sob 05 kvě 2012, 22:07
- Bydliště: Praha
Re: CDI TEPLOTA MOTORU V ZIME (???)
Re: CDI TEPLOTA MOTORU V ZIME (???)
Cize jeste mozna zkusim vsecko vypustit, strcit tam nekam hadici, vyplachnout mirnym tlakem co se da a napustit novou, hustsi kapalinu.
Cuhy, co tam mas, vis jaky pomer ? Jsem tam dal do - 30°C (vic vody) a to je mozna chyba, puvodne tam bylo lepidlo refraktometre nemeritelny az po naredeni vzorku 1:1 s vodou mi to puvodni ukazalo myslim - 40°C (!!) .
Cize jestli nedelam chybu tam - dat hustsi bordel aby se to lip ohrivalo, vite nekdo co tam mate, jaky pomer ? Nehlaste se vsichni ))) ..
Jak kdo michate husty chladivo ?:)
Smart ForTwo Cabrio Passion 2001 / 0.8 l / 30kW / 26.4.2016 - 106400 km - 4,4l/100km / DIESEL_
Re: CDI TEPLOTA MOTORU V ZIME (???)
Winterwolf píše:Ono to taky hodně bude záviset na stylu jízdy Dneska jsem jel z práce v něčem jako kolona , prostě šňůra co se vleče 50tou a nedostal jsem se nad 2 bublinky a ráno jsem jel kolem 6 sám a 3 bubliny tam byly v cuku letu
Pravda, proste kdyz jedu tahem, je to lepsi, to byla ta testovaci jizda kdyz jsem prvne videl 3 bubliny:).
Jinak kdyz si to blafa prakticky na miste, nebo priskokem tak odspoda prakticky otevreny motor chladne jako krava pri +- 0 na teplomeru a jeste pres "chladic" topeni a tusim neco okolo metru dost tluste vratne trubky od chladice:).
Ta privodni je pomerne tenka.
Asi to pridavny elektricky topeni ma nejaky vyznam u CDI, aby jsi vubec ofoukl okna a zavlazil se v tom .
-------------------------------
Jeste maly update, prosel jsem nekolik diskusi na tema "motor se pomalu ohřívá" https://www.google.cz/webhp?sourceid=ch ... %ADv%C3%A1
a vypada to, ze vsecky ty nase slavny CDI, TDI a nevim jaky jeste "DI" stoji v zime za ho..o a proto tam serou vselijaky ty prihrevy (i do vodniho okruhu apod., nektery drzi vyrobci pry dokonce i za priplatek).
Tak nevim, jestli ma smysl se honit za vymenama termostatu, kdyz ta petrolejka proste produkuje z principu (oproti benzinu) jednoduse mene tepla za stejny cas ..
Zkusim podle poradi slozitosti jeste prikryt ten chaldic co se ohriva nevim proc na 26°i kdyz teoreticky pres tu pididirku nema) a mozna prihustit tu chladici kapalinu, zda se ze ti co s ni nesetri topi lip, neb se vic pry zahriva (prehriva v motoru ) ..
Smart ForTwo Cabrio Passion 2001 / 0.8 l / 30kW / 26.4.2016 - 106400 km - 4,4l/100km / DIESEL_
Re: CDI TEPLOTA MOTORU V ZIME (???)
Vite nekdo z ostrilenych morskych Smart vlku ?? )
Pac jestli ano, tak papundekl na chladic muze pomoct, pac dochazi nepretrzite k predavani tepla sem a tam skrz expanzku ..
Smart ForTwo Cabrio Passion 2001 / 0.8 l / 30kW / 26.4.2016 - 106400 km - 4,4l/100km / DIESEL_
Re: CDI TEPLOTA MOTORU V ZIME (???)
Volvo S60R 2.5T AWD 255kw 500Nm +3"downpipe
Re: CDI TEPLOTA MOTORU V ZIME (???)
Už jsem u dvou smartů vyměnil za nový wahler z carda a krásně rychle se to ohřívá i v mrazu. Před pár týdny jsem vyměnil u třetího, protože se nejspíše nedovíral (dlouho se to ohřívalo) a už se mi třikrát stalo, že se seknul zavřený a já málem vařil..po chvilku se opět otevřel a já pokračoval v jízdě. Takže bych se nedivil, kdybys ho měl vadný jako já.
No nic..budu reklamovat a zkusím Gates jak na tom bude
Re: CDI TEPLOTA MOTORU V ZIME (???)
Jinak dikes za info kluci, pujdu laborovat dal a uvidim na co prijdu, kazdopadne po te drine s vymenou toho dreku me to dost s..e, ale pripravuju se i na mozne repete:-).
A nebo se smirit s tim, ze pri 0 teplotch venku topim na 3 pecky az po 15 km ostre jizdy:).
Jenze ku..a pak ta tolik vyzdvihovana spotreba (!) asi pujde sr.t a v zime na klouzacce to palit jako prase a riskovat usta pro trosku tepla ???
Ono neni trmostat jako termostat, jak si spravne vsimnul pri linkovani JBC, je benzin / diesel - a diesel ma priskrcenou tu vratnou trubku zpet k cerpadlu do motoru na 22 mm:).
Smart ForTwo Cabrio Passion 2001 / 0.8 l / 30kW / 26.4.2016 - 106400 km - 4,4l/100km / DIESEL_
Re: CDI TEPLOTA MOTORU V ZIME (???)
Normalne zmerit chladic, vyriznout karton na miru (do 3/4 vysky chladice) a strcit jej tam za tu dolni hrubou svislou mriz napred navrch a a pak jej spustit dolu ?:)
Smart ForTwo Cabrio Passion 2001 / 0.8 l / 30kW / 26.4.2016 - 106400 km - 4,4l/100km / DIESEL_