Cuhy, on mysli peter.eu ten nalitek ve kterym je u Gatese zavit a tesneni kvuli smontovani ve fabrice, ten by mohl trosku zavazet, vim o tom, dej si nekde oba obrazky v googlu vedle sebe a uvidis to sam .cuhan píše:Já jsem dával Gates,který funguje velmi dobře,starej co jsem měnil byl Wahler,velikosti jsou naprosto totožné..
CDI TEPLOTA MOTORU V ZIME (???)
Re: CDI TEPLOTA MOTORU V ZIME (???)
Smart ForTwo Cabrio Passion 2001 / 0.8 l / 30kW / 26.4.2016 - 106400 km - 4,4l/100km / DIESEL_
Re: CDI TEPLOTA MOTORU V ZIME (???)
Pasuje na to jakykoli 8mm ocko, trhacek, cokoli, je to rozmerove +- stejny .peter.eu píše:taky jsem daval Gates,ale pozor,ma trochu vetsi prumer toho kulateho tela,takze stary sel ven dobre,ale novy se tam daval naprd,to telo branilo pristup k jednomu sroubu,malou racnou to slo hodne blbe.
Smart ForTwo Cabrio Passion 2001 / 0.8 l / 30kW / 26.4.2016 - 106400 km - 4,4l/100km / DIESEL_
Re: CDI TEPLOTA MOTORU V ZIME (???)
A co se na odvzdušňováček vykašlat? Po vzoru Jáchyma rozklepat nýtek a místo dírky s nýtkem vyvrtat vedle dírku 1 mm bez nýtku? Sice by zaplavování systému trvalo déle, ale když se to dělá jednou za pár let?
450 ForTwo Coupé FL
452 Roadster
454 ForFour Brabus
52A Crossblade
Michalak C7
Re: CDI TEPLOTA MOTORU V ZIME (???)
Prave to cely 14 strankovy english vlakno je o tom jak "umravnit" Wahlera a donutit jej delat co by z vyroby delat mel (za ty lowe), jukni na to a dej si v Chrome prelozit do CZ a uvidis:).
Napred davali okrouzek aby to drzel z druhe strany privreny, pak ti odvaznejsi jej rozrizli, kuchli a eliminovali to nahradou celyho soustruzenyho kotouce s tesnicim o-kruhem po obvode:).
Coz mi UPLNE prijde celkem dost na hlavu padly, kdyz uz mi vnuti nemalou cast motoru spolu s nim a vohnou me vohnouti o nemaly prachy, ale aspon jsem zacal tusit kde je zrada a proc, vcelku inspirativni forum, jdou k podstate veci a jen slepe nemeni dily dokud se nestrefi:).
Smart ForTwo Cabrio Passion 2001 / 0.8 l / 30kW / 26.4.2016 - 106400 km - 4,4l/100km / DIESEL_
Re: CDI TEPLOTA MOTORU V ZIME (???)
Tak dneska dorazil konecne Gates a Jachyma netreba , system nytku s opacnym konusem proti proudu je 100% spolehlivy a uz je mi jasny, proc CD-i-ckari po instalaci Gatese topi a s Gustou Wahlerem topi jen nektery stastlivci co trefi tesny kus:).JBC píše: A co se na odvzdušňováček vykašlat? Po vzoru Jáchyma rozklepat nýtek a místo dírky s nýtkem vyvrtat vedle dírku 1 mm bez nýtku? Sice by zaplavování systému trvalo déle, ale když se to dělá jednou za pár let?
Funim do Gatese hubou a nytek se IHNED zavira narozdil od Wahlera, uz pri mirnem zvyseni proudeni vzduchu, cize me dokonale uzavre cestu ke chladici, yupeeee !! ))
Zkouska vodou - absolutne neprolina !:))) .. a je po zahade proc netopite s "novym" termostatem, pac jim jej navrhovala nejspis uklizecjka nekde na hajzliku o prestavce, ne ale konstrukter, dost by me zajimala homologace pri -10°C a namontovano na realnym aute:).
Borci na zahranicnim webu pisou, ze prutok samospadem vody je cca 1 litr / 5min (0,2l / min) , coz je brutalni mnozstvi a definitivne vysvetluje proc se CDi s Wahlerema tak dlouho ohriva:).
Samoze se to vychlazuje uz timto prutokem, kdyz cely objem chladiva je 4,5l (cize okruh chladice muze mit dobre 2,5-3,0 litry kapaliny).
Nic .. zitra leti na auticko a dam vedet jak dopadla testovaci jizda a jak jsou teply hadice ke chladici (ocekavam studeny jako psi cumak):).
POZOR na Wahlery a pro jistotu i jeho klony (viz rozdil uz ve tvaru) v kombinaci s CDi, jdete po Gatesovi, jednoznacne (za stejny lowe):).
Navic se da po "smrti" rozdelat a ti zrucnejsi si parafinovy telisko nahradi snadno z jinyho za par desetikorun:).
Wahler a jeho klony (cast u kolena sesikmena, svarovana, nerozebiratelna, jedine odriznout):
Gates (cast u kolena rovna, da se odjistit cep, povolit a nasledne rozebrat) :
Smart ForTwo Cabrio Passion 2001 / 0.8 l / 30kW / 26.4.2016 - 106400 km - 4,4l/100km / DIESEL_
Re: CDI TEPLOTA MOTORU V ZIME (???)
S GATES-em 3 blobs always, neslapu na to, nehonim to, jedu krasne pianko na spotrebu a po 7 km 3 bloby, spokojenost naprosta:))).
(chladic pritom krasne studeny, sahara bude pekne hucet zase az v lete, presne jak ma).
Smart ForTwo Cabrio Passion 2001 / 0.8 l / 30kW / 26.4.2016 - 106400 km - 4,4l/100km / DIESEL_
-
- Příspěvky: 36
- Registrován: úte 03 bře 2015, 19:05
- Bydliště: tábor
Re: CDI TEPLOTA MOTORU V ZIME (???)
Re: CDI TEPLOTA MOTORU V ZIME (???)
Musis poklepat na ten vypustak nez s nim zacnes kroutit, ma uvnitr dost vekou dosedaci plochu a nez se utrhne mu to chvili trva, dobry je taky caknout na to WD-ckem:).pavel3.0.9p píše:.. chtěl jsem vypustit chladící kapalinu, ale utrhnul jsem 2 imbus klíče, tak jsem na to vykašlal.
Jinak kapalinu neredit ! Nechat !
Ono je to jinak - na ohrati 1 litru vody spotrebujes vic energie nez na ohrati litru silneho koncentratu chladici smesi, cize zalezi na Tobe, jestli chces topit rychle, anebo pozde (a mozna ? vic):).
Cize jednoducha logika - posilas porad dokola neco co potrebuje malo energie na ohrati (silnejsi nemrzka, tusim tepelna kapacita to ucenci nazyvaji) a nebo neco co potrebuje vic energie (voda).
A cetl jsem praveze zkusenosti lidi co se jim auta prehrivaly prave pri silnejsim koncentratu, o to mi ale celou dobu slo , tak jsem nechal to co tam bylo, refraktometr mi ani nevzal hodnotu dokud jsem to nenaredil kvuli mereni vodou 1:1, pak az ukazal kolem -37(!).
Asi uz vim prooc to tam lejou tak husty, abys topil ne vic, ale driv, v lete jsem s tim taky nemel absolutne nejmensi problem, on ten diesel toho tepla fakt moc neda ve stejnym case jako benzin:).
Hehehe, GATES RULEZ .. nelituju te dvojite prace ani sekundu (aspon jsem se pocvicil v lowering engine a pod. ), i kdybych jej mel menit kazdou zimu, zitra leti kazdopadne zpatky ten smejd Wahlerovic ..
Smart ForTwo Cabrio Passion 2001 / 0.8 l / 30kW / 26.4.2016 - 106400 km - 4,4l/100km / DIESEL_
Re: CDI TEPLOTA MOTORU V ZIME (???)
Tak já se také podělím o zkušenosti. Též jsem zakoupil Gates, vyměnil a už fakt nevím co je lepší. Propouští také, protože tři bubliny mám jen po dlouhém stání nebo jen popojíždění. Jak se rozjedu i třeba na padesát a jedu ve městě po obchvatu, tak jsou bubliny dvě.mugwai59 píše: Hehehe, GATES RULEZ .. nelituju te dvojite prace ani sekundu (aspon jsem se pocvicil v lowering engine a pod. ), i kdybych jej mel menit kazdou zimu, zitra leti kazdopadne zpatky ten smejd Wahlerovic ..
Mám Wahlera na jednom Smartu a ten se ohřívá fakt bleskově. Na druhém je to pomalejší tak o dva kiláčky. No a teď na třetím je to naprd úplně nejvíc.
Takže reklamace Wahlera, až přijde, tak výměna za Gates a pak reklamovat ten. Fakt opruz
Re: CDI TEPLOTA MOTORU V ZIME (???)
1) Wahler (nebo klon - puvodni)
2) Wahler nahradni (novy)
3) Gates nahradni (novy)
Vsimni si prazdne 1 dcl sklenicky pod Gatesem, a plne pod kazdym Wahlerem, proteklo jima za 30 sec cele 1 deci (!) ..
To mas za 20 minut jizdy +- cela napln 4,5l studenyho chladiva v neustalym obehu:)).
Sahals pri zahrivani postupne na chladic ? Teply nebo studeny ?
Smart ForTwo Cabrio Passion 2001 / 0.8 l / 30kW / 26.4.2016 - 106400 km - 4,4l/100km / DIESEL_
Re: CDI TEPLOTA MOTORU V ZIME (???)
Každopádně na něj ani nemusím sahat, prostě se to nezahřívá jak má, takže zase půjde do háje a výměnu si co nevidět zopakuji
Re: CDI TEPLOTA MOTORU V ZIME (???)
Klimosku mam taky u 0,7 benze, ale sundas masku, vyndas mlhovku (par sroubku) a muzes vyrazit to otestovat, sahnes si na obe hadice, k topeni (slabsi) i k chladici (silnejsi):).
Smart ForTwo Cabrio Passion 2001 / 0.8 l / 30kW / 26.4.2016 - 106400 km - 4,4l/100km / DIESEL_
Re: CDI TEPLOTA MOTORU V ZIME (???)
Nicmene ! - vcera jsem pri rozborce a loweringu enginu u 0,7 (urval jsem si chvilku jeste pred svatkama) vyndal termostat a zase Wahler, jako na potvoru.
A hadejte - foukam ondon a - propousti taky, devka jedna, cize prijde rozkuchat a umravnit tu odvzdusnovaci diru jako do zadnice slona, pak zase slozit a provozovat dal jaksepatri, jinak to nevidim:).
Jo .. panove, jinak benzinovy termostat ma nejen jny prumer pripoje zpetne smycky na pumpu, ale ma i original seskrceni prumeru v te trubce (neco jako "restrictor" co o nem je to vlakno na EN diskusi od toho tolsena).
Cize on to jen okouknul a aplikoval (po svem) do CDi-cek , aby zmenil pomer smycky prednostne ve prospech vymeniku topeni:).
To je vse, cely trik (pac benzin dava vic tepla ohreje se dobre i bez smycky z5 na pumpu):).
Smart ForTwo Cabrio Passion 2001 / 0.8 l / 30kW / 26.4.2016 - 106400 km - 4,4l/100km / DIESEL_
Re: CDI TEPLOTA MOTORU V ZIME (???)
Potrebuju jej ted i do 698cc Cabria, Wahler tece jako niagara a otevira uz vlaznou vodou 40°C ( jak jinak):).
Smart ForTwo Cabrio Passion 2001 / 0.8 l / 30kW / 26.4.2016 - 106400 km - 4,4l/100km / DIESEL_