Re: Velká spotřeba+přibývání oleje.
Napsal: pon 30 led 2017, 11:28
takže tvoje vozidlo má identifikační číslo WME4503311H562549 výkon 33kW
typ 450.331
motor 160.910
tlak na novém motoru 12 bar
min. mezní tlak nevím dohledal jsem cosi jako ε= 9,5
dále jsem našel zmínku o tom, že tolerované ztráta tlaku ve válci může být max 25% což by vycházelo na 9 bar
u pístních kroužků je to max 20%
ventily a těsnění hlavy max 10%
netěsnost kroužků se testuje tak že změříš tlak zapíšeš hodnotu
pak vstříkneš trochu oleje do válce (nééé půl litru jen pár kapek)
a změříš tlak podruhé
pokud bude druhý tlak vyšší tak to ukazuje na kroužky respektive netěsnost válců.
pokud bude tlak více méně stejný je problém ve ventilech nebo těsnění pod hlavou, nebo i svíčkama nebo bůh ví kde
vrtání 63,5 odchylka 0,000 ... 0,01
max. mez opotřebení podélném a příčném směru 0,15
úchylka kruhovitosti 0,07
jinak jen pro zajímavost Mercedesem tolerovaný úbytek oleje u benzínové 451 je 0,6l na 1000 Km takže dolít 6 litrů oleje od výměny do výměny je podle MB v pořádku
jen musíte dle manuálu pravidelně kontrolovat a dolévat jinak si za zadřený motor můžete prý sami
(nejsem odborník mám to jen vyčteno netu a manuálů)
typ 450.331
motor 160.910
tlak na novém motoru 12 bar
min. mezní tlak nevím dohledal jsem cosi jako ε= 9,5
dále jsem našel zmínku o tom, že tolerované ztráta tlaku ve válci může být max 25% což by vycházelo na 9 bar
u pístních kroužků je to max 20%
ventily a těsnění hlavy max 10%
netěsnost kroužků se testuje tak že změříš tlak zapíšeš hodnotu
pak vstříkneš trochu oleje do válce (nééé půl litru jen pár kapek)
a změříš tlak podruhé
pokud bude druhý tlak vyšší tak to ukazuje na kroužky respektive netěsnost válců.
pokud bude tlak více méně stejný je problém ve ventilech nebo těsnění pod hlavou, nebo i svíčkama nebo bůh ví kde
vrtání 63,5 odchylka 0,000 ... 0,01
max. mez opotřebení podélném a příčném směru 0,15
úchylka kruhovitosti 0,07
jinak jen pro zajímavost Mercedesem tolerovaný úbytek oleje u benzínové 451 je 0,6l na 1000 Km takže dolít 6 litrů oleje od výměny do výměny je podle MB v pořádku
jen musíte dle manuálu pravidelně kontrolovat a dolévat jinak si za zadřený motor můžete prý sami
(nejsem odborník mám to jen vyčteno netu a manuálů)