Minimální spotřeba a optimální otáčky

Řešení problémů s motorem
Uživatelský avatar
mugwai59
Smart ACE
Příspěvky: 1490
Registrován: pát 25 led 2013, 12:31
Bydliště: Ivančice u Brna

Re: Minimální spotřeba a optimální otáčky

Příspěvek od mugwai59 »

Zdar kluciiiii, mam dotaz - nadrz, kdyz uz vypina pri tankovani plnici pistole (u CDI) kolik tam mam teda realne litru nafty ?
V TTD-ckach pisou, ze 22 litru, ale znamena toto plnou po pistoli ?:)
........................

Otazka č. 2, je mozne, ze po prezuti zimaku u CDI cabrio, kde je i tak sylset kazde uprdnuti kolemjdoucihi se mnou jezdi mali cmelaci (normalne to bruci a kitocet se zvysuje s rychlosti) .
Se ptam mozna pro nekoho blbe jako stoupa, ale jeste jsem zimaky na Skrckovi nejezdil, netaham mazlika v zme do soli (jen v tezke nouzi) .
Rikam, ani ho..o, na to jim "s..e bily tesak" (na tu sul) :D)))
........................

Otazka č. 3 Po zahrati (cidla teploty, vzduchu do sani, ci vyfukoveho potrubi - turba) mi to pravidelne padne do nouzaku, prestane se tocit turbo, a znatelne lezu jako slimak:) .
Zastavim, pockam 5 minut az (NECO) zchladne, s vyplym klicem, nakopnu a jedu dal, turbo opet zahuci, "zabori" me standartne do sedacky a yupeeeeeee az do dalsiho prohrati .
CO, nebo KDO tam kur.a zapina tu nouzi a proc ?
Co mam rozdelat a spravit - zkontrolovat ?

Menil jsem termostat, abych mel 3 bubliny na zimu - mam, ale neni to tim ?
Pak jsem odslepil EGR s vy cistenim - a dobre, nicmene nemuze ta svine k tomu prispet taky ??
- nebo prilis horko u cidla v intercooleru a NECO (nejaka pi.a elektroventil) odkloni proud turba klapkou bokem a umre to ?
- nebo jen computer/CML (= Centralni Mozek Lidstva ve Skrckovi) reaguje na teplotu vody, ci vzduchu v sani ? A kde ?
- nebo tlaku v turbodmychadle ? Je ho prilis ? U cipovanych vehiclu to diagnostika hlasi, nicmene ho nevyradi jako to moje ..
- nebo se jen ohreje potrubi s klapkou a ta se sptŕajcne ?
- nebo je prdla hadicka pri teplem motoru nestaci otocit klapku na turbo a proc ?
- nebo proste a jdnoduse, ktera pintrada to muze delat tuhle chybu po zahrat ze to jede jako s vozikem plnym cihel ??

Jsem jel dnes prudsi kopec na jednicku, sila, normalne jej vyfrnknul a jeste si frajer zaradil vejs, dobytek jeden :D))) ..

Kazdopadne diky za smerovani k realne moznosti opravy (diagnostika psala zmatky ze skoro vse nefunguje a je slusnute na kostru coz je pitrisovina, pac vse co psala mi normalne funguje .
Dukaz ze jsem cetl zde FAKT vse na toto tema - filtr vzduchu sel ven jako prvni, vizualne ani spinavy nebyl, ale narust tahu mirne znatelny byl .
Nicmene poruchu to nezneskodnilo, tak uz nevim co bych (ted - v zime pred garazi plnou drivi) ..
Naposledy upravil(a) mugwai59 dne čtv 17 led 2019, 02:20, celkem upraveno 1 x.
Smart ForTwo Cabrio Pulse 2003 / 0.7 l / 45kW / 21.1.2015 - 107100 km - 5,3l/100km / NAT_Obrázek
Smart ForTwo Cabrio Passion 2001 / 0.8 l / 30kW / 26.4.2016 - 106400 km - 4,4l/100km / DIESEL_Obrázek
Uživatelský avatar
JBC
Site Admin
Příspěvky: 3701
Registrován: čtv 07 bře 2013, 22:29
Bydliště: Jablonec nad Nisou

Re: Minimální spotřeba a optimální otáčky

Příspěvek od JBC »

A já myslím, že nedávno jsem tu někde četl, že takovýhle brikule dělala vadná lambda.
450 City Coupé MC01
450 ForTwo Coupé FL
452 Roadster
454 ForFour Brabus
52A Crossblade
Uživatelský avatar
mugwai59
Smart ACE
Příspěvky: 1490
Registrován: pát 25 led 2013, 12:31
Bydliště: Ivančice u Brna

Re: Minimální spotřeba a optimální otáčky

Příspěvek od mugwai59 »

Cece, to nejni blby napad !:) .. nicmene diagnostika nic takoveho nenahlasila - ani zminka .
Ze je moc vysoky pretlak v sani vlivem turba to jo (ze by to pak CML odstavil, kdyz zjisti, ze neklesa ?)
Ze me neukazuje palivomer taky (pritom ukazuje) a podobne sracky, ale o lambde ani zminka .
Myslim vymenim diagnostika i s diagnostikou ..

Kazdoapdne jestli by si byl tak dobry a vedel kde to je, tak diky za link na studium, rad si o tom vsecko prectu:)

:idea: ted mi az svita a zni mi to logicky - prehreje se vajfuk a lamda trojci, zchladne behem 5 minut a jedu dal na full turbo - je to mozny ?:)
Co mi ale neni jasne, jak to dokaze odstavit turbo - ze nehuci, pac je tam jen podtlakova svine (klapka) s hadickou do san a smytec (pry) rikali doktori pres smir .
Nebo jak to vlastne nahodi ten nouzak - ubere na vstricich palivo ? Netusim ..
Smart ForTwo Cabrio Pulse 2003 / 0.7 l / 45kW / 21.1.2015 - 107100 km - 5,3l/100km / NAT_Obrázek
Smart ForTwo Cabrio Passion 2001 / 0.8 l / 30kW / 26.4.2016 - 106400 km - 4,4l/100km / DIESEL_Obrázek
Odpovědět