Stránka 4 z 4

Re: Minimální spotřeba a optimální otáčky

Napsal: stř 16 led 2019, 21:18
od mugwai59
Zdar kluciiiii, mam dotaz - nadrz, kdyz uz vypina pri tankovani plnici pistole (u CDI) kolik tam mam teda realne litru nafty ?
V TTD-ckach pisou, ze 22 litru, ale znamena toto plnou po pistoli ?:)
........................

Otazka č. 2, je mozne, ze po prezuti zimaku u CDI cabrio, kde je i tak sylset kazde uprdnuti kolemjdoucihi se mnou jezdi mali cmelaci (normalne to bruci a kitocet se zvysuje s rychlosti) .
Se ptam mozna pro nekoho blbe jako stoupa, ale jeste jsem zimaky na Skrckovi nejezdil, netaham mazlika v zme do soli (jen v tezke nouzi) .
Rikam, ani ho..o, na to jim "s..e bily tesak" (na tu sul) :D)))
........................

Otazka č. 3 Po zahrati (cidla teploty, vzduchu do sani, ci vyfukoveho potrubi - turba) mi to pravidelne padne do nouzaku, prestane se tocit turbo, a znatelne lezu jako slimak:) .
Zastavim, pockam 5 minut az (NECO) zchladne, s vyplym klicem, nakopnu a jedu dal, turbo opet zahuci, "zabori" me standartne do sedacky a yupeeeeeee az do dalsiho prohrati .
CO, nebo KDO tam kur.a zapina tu nouzi a proc ?
Co mam rozdelat a spravit - zkontrolovat ?

Menil jsem termostat, abych mel 3 bubliny na zimu - mam, ale neni to tim ?
Pak jsem odslepil EGR s vy cistenim - a dobre, nicmene nemuze ta svine k tomu prispet taky ??
- nebo prilis horko u cidla v intercooleru a NECO (nejaka pi.a elektroventil) odkloni proud turba klapkou bokem a umre to ?
- nebo jen computer/CML (= Centralni Mozek Lidstva ve Skrckovi) reaguje na teplotu vody, ci vzduchu v sani ? A kde ?
- nebo tlaku v turbodmychadle ? Je ho prilis ? U cipovanych vehiclu to diagnostika hlasi, nicmene ho nevyradi jako to moje ..
- nebo se jen ohreje potrubi s klapkou a ta se sptŕajcne ?
- nebo je prdla hadicka pri teplem motoru nestaci otocit klapku na turbo a proc ?
- nebo proste a jdnoduse, ktera pintrada to muze delat tuhle chybu po zahrat ze to jede jako s vozikem plnym cihel ??

Jsem jel dnes prudsi kopec na jednicku, sila, normalne jej vyfrnknul a jeste si frajer zaradil vejs, dobytek jeden :D))) ..

Kazdopadne diky za smerovani k realne moznosti opravy (diagnostika psala zmatky ze skoro vse nefunguje a je slusnute na kostru coz je pitrisovina, pac vse co psala mi normalne funguje .
Dukaz ze jsem cetl zde FAKT vse na toto tema - filtr vzduchu sel ven jako prvni, vizualne ani spinavy nebyl, ale narust tahu mirne znatelny byl .
Nicmene poruchu to nezneskodnilo, tak uz nevim co bych (ted - v zime pred garazi plnou drivi) ..

Re: Minimální spotřeba a optimální otáčky

Napsal: stř 16 led 2019, 22:02
od JBC
A já myslím, že nedávno jsem tu někde četl, že takovýhle brikule dělala vadná lambda.

Re: Minimální spotřeba a optimální otáčky

Napsal: čtv 17 led 2019, 02:14
od mugwai59
Cece, to nejni blby napad !:) .. nicmene diagnostika nic takoveho nenahlasila - ani zminka .
Ze je moc vysoky pretlak v sani vlivem turba to jo (ze by to pak CML odstavil, kdyz zjisti, ze neklesa ?)
Ze me neukazuje palivomer taky (pritom ukazuje) a podobne sracky, ale o lambde ani zminka .
Myslim vymenim diagnostika i s diagnostikou ..

Kazdoapdne jestli by si byl tak dobry a vedel kde to je, tak diky za link na studium, rad si o tom vsecko prectu:)

:idea: ted mi az svita a zni mi to logicky - prehreje se vajfuk a lamda trojci, zchladne behem 5 minut a jedu dal na full turbo - je to mozny ?:)
Co mi ale neni jasne, jak to dokaze odstavit turbo - ze nehuci, pac je tam jen podtlakova svine (klapka) s hadickou do san a smytec (pry) rikali doktori pres smir .
Nebo jak to vlastne nahodi ten nouzak - ubere na vstricich palivo ? Netusim ..