Vítejte na stránkach Smart autoclubu. Sem můžete vkládat své poznatky týkající se vozů Smart a tak se o ně podělit s ostatními. Máte-li potíže s přihlášením pište na postmaster(z)smart-club.cz
Abychom nezůstali zakonzervováni, připojili jsme se k Facebooku, kde nás najdete
TADY!
Vážení zájemci o REGISTRACI, upozorňujeme Vás, že z důvodu opakujících se útoků ruského robota
jsme byli nuceni zablokovat registraci s emailovými adresami s příponou COM (včetně gmail.com)
Pokud se chcete registrovat s takovou mailovou adresou, zašlete zprávu na adresu "postmaster@smart-club.cz"!
Při psaní příspěvků, prosím, nepoužívejte citace, pokud reagujete na poslední napsaný příspěvek!
Než založíte nové téma, hledejte, nebo svůj příspěvek napište do již existujícího tématu, které je Vašemu problému nejpodobnější.
Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Zdravím všechny odborníky přes Smarty. Mám problém který se táhne více než rok. Mám smarta fortwo 0,8CDI r.v. 2003. Smart nečekaně chcípne a nebo nejde vůbec nastartovat, nekdy chcípne klidně 3x na kilometru a pak už zase nejde nastartovat. Jsem z toho zoufalý a prosím vás o pomoc. Při zapnutí klíčku, je někdy jasně patrné že nejde čerpadlo v palivové nádrži. Čerpadlo jsem vyndal a otestoval a funguje pekně. Na diagnostice neukazuje chyby.
Věci které jsem udělal:
-výměna pojistkové skříně za zcela novou
-výměna snímače otáček motoru
-výměna všech filtrů
-vyndání palivového čerpadla a kontrola. (v nádrži)
-vyčištění všech koster motoru, baterky...
-kontrola kabelů pod sedačkou-vše v pořádku.
Tou pojistkovou skříňí myslím tu pod volantem, prostě nad nohama. Není mi známo, že jsou ještě někde jinde pojistky. Celé je to zcela nové, takže i nějakém vypaleném konektoru viz odkaz nemůže být řeč. Jsem z toho zoufalý. Dnes jsem se ho pokoušel nastartovat, a je jasné že čerpadlo není slyšet. Nevím přesně ale myslím že SAM.
Asi zbývá jedině ulomený kabel někde po cestě. Tak jedině znova nádrž dolů a zkusit na čerpadlo připojit provizorní dráty a napájet ho přímo.
Jestli je to ZEE nebo SAM poznáš podle obrázků na téhle stránce.
To jsi koupil fakt úplně novou z Mercedesu? Za ty hromady tisíc?
Děkuji zatím za rady, tak podle obrázku mám SAM. Ano koupil jsem to od Mercedesu, sice přes známého, ale drahé to bylo. Čidlo klikového hřídele jsem vyměnil a pochybuji že bych trefil zase špatné. zkusím tedy ty dráty, ale bylo to již 3 x u eletrikáře, pochybuji že najdu něco když on nic. Jinak dnes jsem nastartoval a úplně v pohodě to běželo, dělal jsem vše aby to chcíplo a ne běží jak hodiny. nemá to vliv na teplotu, na nic. zítra to zase nenatočím :-/ Jinak jsem si ještě všiml, že někdy když je studenej motor a zapnu klíček, tak se mi roztočí větrák na intercoleru. Nevím zda-li to něco znamená.
Znamená. Znamená to ulomenej drát u nějakýho čidla, jen si nepamatuju u kterýho, ale myslím, že čidlo teploty to není. Dobrou paměť má Druzeta a dobře vyhledávat umí xLukáš - až se sem dostanou, oni Ti tu odpověď dají.
Jo a - chyba nemusí být jen v SAM, chyby bývají i v konektorech (kontaktech), co do SAM zastrkuješ!