0,8 cdi , pod 5°C nestartuje

Řešení problémů s motorem
Uživatelský avatar
JBC
Site Admin
Příspěvky: 3701
Registrován: čtv 07 bře 2013, 22:29
Bydliště: Jablonec nad Nisou

Re: 0,8 cdi , pod 5°C nestartuje

Příspěvek od JBC »

A kolik měl takovej motor najeto?
450 City Coupé MC01
450 ForTwo Coupé FL
452 Roadster
454 ForFour Brabus
52A Crossblade
jouda
Příspěvky: 93
Registrován: pát 04 dub 2014, 22:18
Bydliště: Královehradecko

Re: 0,8 cdi , pod 5°C nestartuje

Příspěvek od jouda »

něco okolo 150 000
O---O smart 450 rv.98 600 40 KW 52000km , po půl roce ještě smart roadster cupe 62000 km 60kw rv.2003.
; no a po roce třetí kousek smart 450 rv.2000 800 CDI, a na podzim snad posledni Smart Roadster cupe Brabus colector edice 2006 ( TO UŽ BUDE OPRAVDU STAČIT :D :D :D )
Uživatelský avatar
JBC
Site Admin
Příspěvky: 3701
Registrován: čtv 07 bře 2013, 22:29
Bydliště: Jablonec nad Nisou

Re: 0,8 cdi , pod 5°C nestartuje

Příspěvek od JBC »

Vidíš... A já myslel, že CDI vydržej alespoň 300.000 km.
450 City Coupé MC01
450 ForTwo Coupé FL
452 Roadster
454 ForFour Brabus
52A Crossblade
jouda
Příspěvky: 93
Registrován: pát 04 dub 2014, 22:18
Bydliště: Královehradecko

Re: 0,8 cdi , pod 5°C nestartuje

Příspěvek od jouda »

Jednoho doma máme, 300 000 a bez problémů, záleží asi na péči.
O---O smart 450 rv.98 600 40 KW 52000km , po půl roce ještě smart roadster cupe 62000 km 60kw rv.2003.
; no a po roce třetí kousek smart 450 rv.2000 800 CDI, a na podzim snad posledni Smart Roadster cupe Brabus colector edice 2006 ( TO UŽ BUDE OPRAVDU STAČIT :D :D :D )
Uživatelský avatar
xlukas.cz
Smart ACE
Příspěvky: 15462
Registrován: ned 26 lis 2006, 22:51
Bydliště: Hodoninsko / Praha

Re: 0,8 cdi , pod 5°C nestartuje

Příspěvek od xlukas.cz »

Ja cca 330 a problemy se startovanim byly rok od roku vetsi a vetsi. Pece byla, protoze sem s nim jezdil furt. A stejne nepomohlo.

Ale aspon vim, co tomu je. Mozna i v kombinaci se spatnym zhavenim.

Odesláno z mého SM-J730F pomocí Tapatalk

SMART MC01 0,8 CDI Pure
2001, 30kw -> 42kw chip tuning, ALU SPINLINE 15" chrom, 175/55 + 195/50, 4pistkove brzdice wilwood, vrtane kotouce Zimmermann, sportovní podvozek, Vmax 161 km/h GPS, tažné zařízení
(* 1.12.2006 64770 km, 1.12.2007 109510 km 1.12.2008 158230 km, 1.12.2009 200000 km, 1.12.2010 238764 km, 1.12.2011 273910km, 1.12.2012 314844 km)
http://www.smart-club.cz/test/viewtopic ... &start=279
:lol: :arrow: SCHVÁLENO !!! Obrázek
Obrázek Obrázek
mackoj
Příspěvky: 3
Registrován: stř 23 říj 2019, 20:03

Re: 0,8 cdi , pod 5°C nestartuje

Příspěvek od mackoj »

Zdravím, řešil jsem nestartování CDI cca od 6 stupňů, vyřešeno na railové liště výměnou těsnění na tlakovém ventilu, bylo neznatelně ochozené a zřejmě propouštělo v chladu tlak, můj mechanik ho sundal tuším z nějakého ventilu z Renaulta který se mu válel v garáži. Jestli se dá někde sehnat fakt nevím. Zatím chytá na první dobrou.
Uživatelský avatar
JBC
Site Admin
Příspěvky: 3701
Registrován: čtv 07 bře 2013, 22:29
Bydliště: Jablonec nad Nisou

Re: 0,8 cdi , pod 5°C nestartuje

Příspěvek od JBC »

*1* Děkujeme za radu!! *1*
450 City Coupé MC01
450 ForTwo Coupé FL
452 Roadster
454 ForFour Brabus
52A Crossblade
Uživatelský avatar
xlukas.cz
Smart ACE
Příspěvky: 15462
Registrován: ned 26 lis 2006, 22:51
Bydliště: Hodoninsko / Praha

Re: 0,8 cdi , pod 5°C nestartuje

Příspěvek od xlukas.cz »

Kdo je ten zazracny mechanik?

Diky

Odesláno z mého SM-J730F pomocí Tapatalk

SMART MC01 0,8 CDI Pure
2001, 30kw -> 42kw chip tuning, ALU SPINLINE 15" chrom, 175/55 + 195/50, 4pistkove brzdice wilwood, vrtane kotouce Zimmermann, sportovní podvozek, Vmax 161 km/h GPS, tažné zařízení
(* 1.12.2006 64770 km, 1.12.2007 109510 km 1.12.2008 158230 km, 1.12.2009 200000 km, 1.12.2010 238764 km, 1.12.2011 273910km, 1.12.2012 314844 km)
http://www.smart-club.cz/test/viewtopic ... &start=279
:lol: :arrow: SCHVÁLENO !!! Obrázek
Obrázek Obrázek
darwisch
Příspěvky: 8
Registrován: úte 08 říj 2019, 16:36
Bydliště: Roudnice nad Labem

Re: 0,8 cdi , pod 5°C nestartuje

Příspěvek od darwisch »

prvni vec ze motorove je to na tlakach asi uz horší, druhá vec ze kdyz startuje tak tlací 150bar misto 250 kdyz je nastartovany na liste, dalsí vec rozdelal jsem controler a nasel tam spoustu studenaku a zvetraleho cinu, kusil sem to proletovat ale bez vysledku , opet nestatuje a zhavky nezhavi a kdyz to jelo tak mi blblo cidlo tlaku od turba, podle pc mise hodnotu 1 a kdyz do nej manualne fouknu tak se hodnota nemeni. Muze to byt problem v te krabicce kontroler ? bo cidlo jsem dal nove a vysledek stejny opet hodnota 1bar
450 - 800 CDI
Uživatelský avatar
xlukas.cz
Smart ACE
Příspěvky: 15462
Registrován: ned 26 lis 2006, 22:51
Bydliště: Hodoninsko / Praha

Re: 0,8 cdi , pod 5°C nestartuje

Příspěvek od xlukas.cz »

Kdyz s tim mas takovou trpelivost, nevzdavej to. Kdyz nezhavi, tak je to prvni zasadni problem.
Vyzkousel jsi radu s tim tesnenim a ventilem?

Odesláno z mého SM-J730F pomocí Tapatalk

SMART MC01 0,8 CDI Pure
2001, 30kw -> 42kw chip tuning, ALU SPINLINE 15" chrom, 175/55 + 195/50, 4pistkove brzdice wilwood, vrtane kotouce Zimmermann, sportovní podvozek, Vmax 161 km/h GPS, tažné zařízení
(* 1.12.2006 64770 km, 1.12.2007 109510 km 1.12.2008 158230 km, 1.12.2009 200000 km, 1.12.2010 238764 km, 1.12.2011 273910km, 1.12.2012 314844 km)
http://www.smart-club.cz/test/viewtopic ... &start=279
:lol: :arrow: SCHVÁLENO !!! Obrázek
Obrázek Obrázek
mackoj
Příspěvky: 3
Registrován: stř 23 říj 2019, 20:03

Re: 0,8 cdi , pod 5°C nestartuje

Příspěvek od mackoj »

Ještě jednou zdravím, přetěsnění ventilu na liště nezabralo tak jak jsem si myslel, udělalo se chladněji a ráno v 5 stupních opět nestartuje.
Žhaví, všechny 3 jsou nové, vyměněno čidlo teploty vzduchu, teploty vody, naftový filtr. Včera jsem ještě vyměnil čidlo na klikovce, ale podle měření je to asi slepá cesta , oproti původnímu je rozdíl jen 300 ohmů (nové 700, staré 1000). Zatím stojí v teple, po neděli ho nechám vymrznout a uvidím co dál.
mackoj
Příspěvky: 3
Registrován: stř 23 říj 2019, 20:03

Re: 0,8 cdi , pod 5°C nestartuje

Příspěvek od mackoj »

Dneska chytil :-D. Zdravím všechny kdo mají pod 5 stupňů zlobivého Smarta. Jak jsem již psal, proběhla výměna čidla klikové hřídele. Při demontáži jsem našel na starém čidle " nachytaných " pár kovových pilin, setřením odstranitelných. Přesto jsem dal čidlo nové. Včera večer jsem ho postavil na mráz a dnes ráno (-0,5 stupně) po cca 40 vteřinách žhavení chytil na první dobrou. Je pravdou, že jsem kontaktolem prostříkal všechny dostupné kontakty a to i ty pod sedadlem řidiče a odpojil a očistil kostření baterie a motoru. Přesto předpokládám, že chyba byla v čidle klikovky, nebo jeho zanesení kovovými pilinami. Držím palce všem, aby i váš problém byl tahle odstranitelný.
Odpovědět