Stránka 1 z 2

0,8 cdi , pod 5°C nestartuje

Napsal: stř 09 říj 2019, 13:45
od darwisch
Zdravím , mam problem se startováním u mýho cdi, auto mam chvíli a ted jak je zima se mu nechce naskocit , precetl jsem tu snad vse mraky toho vyzkousel, nove zhavky, odtraneny prusaky nafty, novy filtr paliv , rozebran rail a nic. Nikde v tech vyssich prizpevcich sem obevil spojitost o nakych teplotnich cidlech ale pak taky pisou ze to jede i bez tak prosím prosím co s tím, proč to nepusti naftu !!!! chci jezdit *srd1*

Re: 0,8 cdi , pod 5°C nestartuje

Napsal: stř 09 říj 2019, 14:54
od JBC
I v tom chladu - je slyšet, že běží čerpadlo?

A je jistý, že ty žhavičky žhavěj? Zkoušel jsi, jestli do nich jde proud?

Re: 0,8 cdi , pod 5°C nestartuje

Napsal: stř 09 říj 2019, 15:45
od xlukas.cz
Kolikat jsi zkousel startovat?

Mam stejny problem - cim chladnejs, tim horsi starty. V mrazech tusim i na 15., 18. pokus.
Ale az chytne, tak jede auto normalne.
Taky netusim cim to je. Ale nic sem s autem nedelal. Mam ho odstavene.

Zkousel jsi merit tlaky?

Odesláno z mého SM-J730F pomocí Tapatalk



Re: 0,8 cdi , pod 5°C nestartuje

Napsal: stř 09 říj 2019, 22:23
od darwisch
zatim jsem tlaky nezkousel, zhavky do ruda, cerpadlo bzuci a tlaci, na druhy otoceni to vyfoukalo vzduch z pretesnenych hadic do nadrze to bylo slyset hezky a pak jen klasicky trosku slyset je a s prstem na hadici je citit impulz pri sepnuti klicku. Stale si myslim ze neco nedovoluje motoru naskocit, byvaly majitel se rozespominal ze to obcas nechtelo naskocit i hned po jizde ale nakonec to nejak premluvil. A jedina vec me stale napada cidlo otacek ? s najezdem 305 000 uz muze byt taky off, jde to nejak promerit ? Vzduch mam, zhaveni funguje, a z nejakyho duvodu nepouští naftu. Co vsechno ridi davku smesi ? teplota vody, teplota vzduchu, poloha egr ventilu ?, u cdi neco co zjisti jestli je v tahu nebo ne = poloha plynoveho pedalu ? nevim mam to chvili a dost v tom tapu, uz sem zoufalej skusil sem uz hodne takže dokud mrtvola nedycha zkusim nekde zplasit diagnostiku i s nekym kdo to ovlada at na to koukne . nebo rady a napady ? ( prostrikany kontakty mam, draty sem vizuelne prosel)

Re: 0,8 cdi , pod 5°C nestartuje

Napsal: čtv 10 říj 2019, 07:31
od xlukas.cz
Ja mam najeto pres 330 tis :-).

Podle mne to nebude o nafte. Ostatne to zjistis, jak vytahnes vstriky, jestli pri startu rozprasuje. Moje tuseni po zkusenosti s jinym autem, co mne ted konecne opravili, je, ze budou netesne sedla vacek sani (pripadne vyfuku) a jak nedovrou uplne, tak nevznikne dostatecny tlak na zapaleni smesi. Banalita ...

Odesláno z mého SM-J730F pomocí Tapatalk


Re: 0,8 cdi , pod 5°C nestartuje

Napsal: čtv 10 říj 2019, 08:59
od darwisch
o to stalo , kde to delaj ?

Re: 0,8 cdi , pod 5°C nestartuje

Napsal: čtv 10 říj 2019, 09:37
od xlukas.cz
Mne se ohoblovalo turbo a ty kousky nalitaly do motoru. Zasprajcly se pod sedlem. Nikdo mne to nerekne. Oni nad tim az takto nepremysli.

U nas bych zkusil napred jine veci. Pokud bys mel moznost, tak zkusit zmerit tlaky. Nasledne dat auto do tepla, aby nastartovalo. Asi by mohlo pomoct i topitko pod motor. Potom otestovat nejake cistice ventilu do paliva nebo spis do sani. Zdelavat hlavu ... to je asi na prd.

Mne to delali v hodonine bosch car service. Ale byl to MB a dal sem za to 95.

Odesláno z mého SM-J730F pomocí Tapatalk


Re: 0,8 cdi , pod 5°C nestartuje

Napsal: čtv 10 říj 2019, 11:02
od darwisch
Tak sem to nastekl pres PB podpalovac desne to zaklepalo, vyfoukalo nespalenou naftu z vyfuku a projel si to s otevrenym motorem a poznatky jsou takove. Nez se to ohralo tak ve vyssich tockach v tom neco chrastilo a prijde mi ze to netahne. Nejde za plynem, po ubrani z plneho plynu kdyz uz se mu nechce to jakoby jeste zrychli ( vyrovna se optimální smes v komore? ). No je to divny, dost pravděpodobně to muze byt vyjeta palice. A v tu ranu uz by me zajimal jinej motor s mensim najezdem.

Re: 0,8 cdi , pod 5°C nestartuje

Napsal: čtv 10 říj 2019, 11:14
od JBC
xlukas.cz píše: čtv 10 říj 2019, 09:37 Mne se ohoblovalo turbo...
Ale při této závadě by to nemělo nastartovat ani za normální teploty, ne?

Re: 0,8 cdi , pod 5°C nestartuje

Napsal: čtv 10 říj 2019, 13:33
od xlukas.cz
Nastartovat jo, ale rozjet ne.
Napriklad s ucpanym egr byl problem jet i po trave po rovine.

Na volnobeh by turbo nemelo davat vubec nic. To by si totiz zvysovalo otacky motoru a ty by kolisaly. Pro motor zbytecne slozite uhlidatelne.

U pripadu vyse bych si dovolil navrhnout inspekci kamerou, jestli neni zakarbonovany motor. A pokisit se ho vycistit. Porad je to nejlevnejsi reseni pred opravou nebo vymenou motoru. U sebe sem To nemel moznost zkouset, protoze sem tu zkusenost udelal az ted.
Samozrejme je to kazdeho volba do ceho chce jit.

Odesláno z mého SM-J730F pomocí Tapatalk


Re: 0,8 cdi , pod 5°C nestartuje

Napsal: čtv 10 říj 2019, 14:35
od darwisch
no tak me ta mrska startuje nebo aspon dnes to 3x studene chytlo ale venku není takova kosa. takze dokud to jezdi co byste doporucily za olej pro vybehany motory , cim osetrit vycistit vtriky ? pripravek a nejak odkarbonovat ? a nekdo kdo mi zmeri tlaky ? jsem roudnice nad labem ale nekde klido popojedu

Re: 0,8 cdi , pod 5°C nestartuje

Napsal: sob 12 říj 2019, 12:07
od darwisch
tak sme opet na zacatku, kdyz sem ho nastek za pomoci donucovadel a co pul den ho nastartuju, tak jede, cili nezbyva nic jinyho nez to napichnout a zkontolovat tlak cerpadla kdyz to nechce chytit od toho se odpichnout

Re: 0,8 cdi , pod 5°C nestartuje

Napsal: ned 20 říj 2019, 20:32
od darwisch
odkud vedou draty ke zhavkam ? nebo kde je umisteny nejaky rele ?

Re: 0,8 cdi , pod 5°C nestartuje

Napsal: ned 20 říj 2019, 21:37
od JBC
Controller je na pravým zadním podběhu - viz. https://www.evilution.co.uk/index.php?m ... l&mod=1448
Vevnitř můžeš najít studeňáky, "fousy" z cínu, vadný polovodiče ...

Taky nevíme, jak starý to auto máš! Jestli to má ještě ZEE, nebo už SAM. Jestli máš ZEE, podívej se taky pod sedadlo, máš tam pojistku: http://www.fq101.co.uk/how-to-guides/fo ... gine-fuses
A co kostra motoru? Dobrá?

Re: 0,8 cdi , pod 5°C nestartuje

Napsal: ned 27 říj 2019, 20:29
od jouda
Tohle všechno už mám za sebou,pod pět stupnů startovaní třeba až na podesáté vyměnil jsem uplně vše bez výsledku . Na konec vÝměna motoru a vše OK . Můj názor je, že motor nemá tlaky a proto nechytá, začne se to projevovat v chladnu