vymena zapalovacich kabelu
- xlukas.cz
- Smart ACE
- Příspěvky: 15462
- Registrován: ned 26 lis 2006, 22:51
- Bydliště: Hodoninsko / Praha
Re: vymena zapalovacich kabelu
Verim, ze JBC ti sem da odkaz,kde je to popsane jsou tam i fotky. Resp. na tomto videu vidis, jak odsroubovava zadni srouby https://www.google.com/url?sa=t&source= ... 7gV680NKKq
No na konci jak tlaci motor a podklada ho, tak zase vidis diry po tech prednich sroubech v prednich rozich.
2001, 30kw -> 42kw chip tuning, ALU SPINLINE 15" chrom, 175/55 + 195/50, 4pistkove brzdice wilwood, vrtane kotouce Zimmermann, sportovní podvozek, Vmax 161 km/h GPS, tažné zařízení
(* 1.12.2006 64770 km, 1.12.2007 109510 km 1.12.2008 158230 km, 1.12.2009 200000 km, 1.12.2010 238764 km, 1.12.2011 273910km, 1.12.2012 314844 km)
http://www.smart-club.cz/test/viewtopic ... &start=279 SCHVÁLENO !!!
Re: vymena zapalovacich kabelu
Vyndavat cely motor tak do toho uz bych nesel
Re: vymena zapalovacich kabelu
- xlukas.cz
- Smart ACE
- Příspěvky: 15462
- Registrován: ned 26 lis 2006, 22:51
- Bydliště: Hodoninsko / Praha
Re: vymena zapalovacich kabelu
Kdyz se ale pouziji delsi srouby, tak jde zvednout kastle. Vznikne ti tam mezera 5-7 cm a i kdyz se to zda jako nic, tak ver, ze je to u nekterych veci velka pomoc.
2001, 30kw -> 42kw chip tuning, ALU SPINLINE 15" chrom, 175/55 + 195/50, 4pistkove brzdice wilwood, vrtane kotouce Zimmermann, sportovní podvozek, Vmax 161 km/h GPS, tažné zařízení
(* 1.12.2006 64770 km, 1.12.2007 109510 km 1.12.2008 158230 km, 1.12.2009 200000 km, 1.12.2010 238764 km, 1.12.2011 273910km, 1.12.2012 314844 km)
http://www.smart-club.cz/test/viewtopic ... &start=279 SCHVÁLENO !!!
Re: vymena zapalovacich kabelu
Nepamatuju se, kde se o tom píše. Každopádně pro Pazoura: Zadní část podvozku je kompletně samostatnej celek, z kterýho se snadno postaví jiný auto. Je to základní rám, na kterým je přimontovaný motor, převodovka, celá náprava včetně poloos a včetně horního uložení pružin a tlumičů - prostě kompletní samostatnej vozejk. Na montážní lince ho přiveze dopravník, zdvihne pod kastli, celý ten komplet se přišroubuje čtyřma šroubama a auto je hotový. Ty čtyři šrouby mají kluci na mysli.
Když potřebuješ spustit motor trochu dolů, tak postupně vyndáš ty čtyři šrouby v rozích rámu a nahradíš je tímhle:
Ten tlustší šroub je ten co patří do kastle - BACHA, je to nějakej jemnější závit, myslím, že 12 x 1,5. To hubený je asi 20 cm M8. No a pomocí toho si potom ten motor spouštíš tak dlouho, než se Ti skoro utrhnout nějaký dráty.
Nemysli si, že podložíš motor heverem a vyndáš ty čtyři šrouby a budeš to ovládat tím heverem!! To Ti hned spadne, nebo se to nějak zašprajcuje, To prostě nefunguje!
450 ForTwo Coupé FL
452 Roadster
454 ForFour Brabus
52A Crossblade
Re: vymena zapalovacich kabelu
Nyni snad nekde koupit a kolik to bude stat?
Re: vymena zapalovacich kabelu
Závitovou tyč rozřežeš na čtvrtiny, u šroubů uřežeš hlavy a ukecáš někoho, aby to svařil k sobě ...
450 ForTwo Coupé FL
452 Roadster
454 ForFour Brabus
52A Crossblade
- xlukas.cz
- Smart ACE
- Příspěvky: 15462
- Registrován: ned 26 lis 2006, 22:51
- Bydliště: Hodoninsko / Praha
Re: vymena zapalovacich kabelu
2001, 30kw -> 42kw chip tuning, ALU SPINLINE 15" chrom, 175/55 + 195/50, 4pistkove brzdice wilwood, vrtane kotouce Zimmermann, sportovní podvozek, Vmax 161 km/h GPS, tažné zařízení
(* 1.12.2006 64770 km, 1.12.2007 109510 km 1.12.2008 158230 km, 1.12.2009 200000 km, 1.12.2010 238764 km, 1.12.2011 273910km, 1.12.2012 314844 km)
http://www.smart-club.cz/test/viewtopic ... &start=279 SCHVÁLENO !!!
Re: vymena zapalovacich kabelu
Ja myslel pekne soustruznicka prace z jednoho kusu.
Ja bych hodil pouze nacrt,vypsal zadanku a pri podpisu vysvetlil ze je to treba do provozu.A ze mu nebudu zatezovat hlavu kde to prijde
Re: vymena zapalovacich kabelu
Re: vymena zapalovacich kabelu
Soustružený? Taková dýlka? Kdo by se s tím jebal, když válcovaný závity jsou za pár šupů ...
450 ForTwo Coupé FL
452 Roadster
454 ForFour Brabus
52A Crossblade
Re: vymena zapalovacich kabelu
To je snad jasne
Re: vymena zapalovacich kabelu
se nudim tak procitam ruzna temata,jeste bych se vratil k tem sroubam.JBC píše: ↑pát 28 kvě 2021, 01:32Nepamatuju se, kde se o tom píše. Každopádně pro Pazoura: Zadní část podvozku je kompletně samostatnej celek, z kterýho se snadno postaví jiný auto. Je to základní rám, na kterým je přimontovaný motor, převodovka, celá náprava včetně poloos a včetně horního uložení pružin a tlumičů - prostě kompletní samostatnej vozejk. Na montážní lince ho přiveze dopravník, zdvihne pod kastli, celý ten komplet se přišroubuje čtyřma šroubama a auto je hotový. Ty čtyři šrouby mají kluci na mysli.
Když potřebuješ spustit motor trochu dolů, tak postupně vyndáš ty čtyři šrouby v rozích rámu a nahradíš je tímhle:
Ten tlustší šroub je ten co patří do kastle - BACHA, je to nějakej jemnější závit, myslím, že 12 x 1,5. To hubený je asi 20 cm M8. No a pomocí toho si potom ten motor spouštíš tak dlouho, než se Ti skoro utrhnout nějaký dráty.
Nemysli si, že podložíš motor heverem a vyndáš ty čtyři šrouby a budeš to ovládat tím heverem!! To Ti hned spadne, nebo se to nějak zašprajcuje, To prostě nefunguje!
neni jednoduchsi koupit metrovou zav.tyc 12 z jemnym zavitem a 6 matic (takove matky doma nemam)podlozky muzu rozdavat tyc narezat na 4x
myslim ze motor svoji vahou sjede i kdyz to bude tesne.
Jen takovej blbej napad
- Winterwolf
- Site Admin
- Příspěvky: 2174
- Registrován: sob 05 kvě 2012, 22:07
- Bydliště: Praha