Smartik 0.6 benzin problém
smartik uz nepapa olejcek a ide krasne ani nezatrha .Vymenil som kruzky,gufera na ventiloch a to som ani nevyberal motor von islo to trochu horsie ale dalo sa mal som dovolenku. Auto malo 73000km.Co ma to stalo semeringy,kruzky tesnenie pod hlavu 3000sk bez dokladu.Chcem sa vam podakovat za vase rady a napady
- DYK77
- Smart ACE
- Příspěvky: 16926
- Registrován: sob 25 úno 2006, 00:06
- Bydliště: MOST
- Kontaktovat uživatele:
Díky moc
DYK77 píše:Oleje z výparů tolik není, to je normální věc.Dawe píše:olej se do intercoleru dostane jedine pres turbo, nebo pres hadicku na olejove vypary, je zapojena do sani pred turbem.
Ale když už jsme u toho , existují separátory olejových par, které průnik oleje do sání omezují viz
http://www.ultimateracing.cz/p_info/190 ... ych-plynu/
01 OIL SEPARATOR
mate niekto s tym skusenosti, trochu mi vadi ten olej v sacom potrubí ( z odvetrania veka ventilov) , tak rozmýslam ako to vyriesit:
- takýto oil separator
- malý filter na odvetranie veka ventilov
- dat hadicu z odvetrania pod auto
co je podla vas najlepsie riesenie?
- DYK77
- Smart ACE
- Příspěvky: 16926
- Registrován: sob 25 úno 2006, 00:06
- Bydliště: MOST
- Kontaktovat uživatele:
Olejový filtřík? Dává ho spousta tunerů, ale přes něj může dojít k úniku oleje, zašpinění motoru a znečištění život. prostředí. Filtr se časem tak jako tak nasákne olejovými výpary a stává se z něj olejnička.
Separátor je asi nejideálnější řešení. Občas je nutné z něj vypustit olej, ale jinak je na dlouho a nedochází k znečišování prostředí.
jo a jinak ten vas separator, neboli odlucovac vody a oleje ze sani ma kdejaky nakladak od 50tych-60tych let...
Nieco som cital o filtroch, separatoroch a pod tak som chcel vediet vas nazor.
U cdi je to docela jednoduche kratkou hadickou cca 6-7 cm vodorovne od veka ventilov a potom kolmo dole do sacieho potrubia pred turbo a to je myslím chyba, ak by bola hadicka dlhsia tolko vyparov by tam neslo.
Neviete kde je na cdi spatna klapka na odvetranie ol. vyparov, ktora je
na benzíne pri skrtiacej klapke?
Davnejsie som mal Fabiu TDI a tam tiez asi po 20.000km zacal presakovat olej cez vzduchové hadice okolo turba takze myslim ze je to docela bezný jav len je rozdiel ktorý vyrobca to ako napojí.
Kurna, to je za hubicku! Asi me to taky ceka, zvladne to nekdo za tu cenu na Morave?dodiak píše:tak a vraciam sa k mojmu problemu spotreba oleja a trhanie za studena.
smartik uz nepapa olejcek a ide krasne ani nezatrha .Vymenil som kruzky,gufera na ventiloch a to som ani nevyberal motor von islo to trochu horsie ale dalo sa mal som dovolenku. Auto malo 73000km.Co ma to stalo semeringy,kruzky tesnenie pod hlavu 3000sk bez dokladu.Chcem sa vam podakovat za vase rady a napady
- xlukas.cz
- Smart ACE
- Příspěvky: 15462
- Registrován: ned 26 lis 2006, 22:51
- Bydliště: Hodoninsko / Praha
2001, 30kw -> 42kw chip tuning, ALU SPINLINE 15" chrom, 175/55 + 195/50, 4pistkove brzdice wilwood, vrtane kotouce Zimmermann, sportovní podvozek, Vmax 161 km/h GPS, tažné zařízení
(* 1.12.2006 64770 km, 1.12.2007 109510 km 1.12.2008 158230 km, 1.12.2009 200000 km, 1.12.2010 238764 km, 1.12.2011 273910km, 1.12.2012 314844 km)
http://www.smart-club.cz/test/viewtopic ... &start=279 SCHVÁLENO !!!
- xlukas.cz
- Smart ACE
- Příspěvky: 15462
- Registrován: ned 26 lis 2006, 22:51
- Bydliště: Hodoninsko / Praha
http://i.ebayimg.com/t/SMART-Motor-Repa ... ~60_57.JPG
kdyz koupis jete auto, tak nevis, jak s tim kdo jezdil, menil olej, jak dlouho se jezdi s dolivanim oleje a dalsi faktory. ten motor se kazi, protoze se prehriva. tim padem trpi vse, co prijde do kontaktu s tim horkem. propalene pisty tady taky nebyly vyjimkou.
myslis, si, ze kdyz tu sadu nekdo proda za 260 euro, ze na tom vydelava desitky eur.
jo, me je to jedno. kazdy at si vymeni co chce, potom si muze nadavat jen sam sobe, ze to bude delat znovu.
2001, 30kw -> 42kw chip tuning, ALU SPINLINE 15" chrom, 175/55 + 195/50, 4pistkove brzdice wilwood, vrtane kotouce Zimmermann, sportovní podvozek, Vmax 161 km/h GPS, tažné zařízení
(* 1.12.2006 64770 km, 1.12.2007 109510 km 1.12.2008 158230 km, 1.12.2009 200000 km, 1.12.2010 238764 km, 1.12.2011 273910km, 1.12.2012 314844 km)
http://www.smart-club.cz/test/viewtopic ... &start=279 SCHVÁLENO !!!
Nevím jak kdo s autem jezdil, ale pokud ot rozděláš tak vidíš v jakém jsou písty stavu jestli podfukují a jestli je válec šišatej. Pokud je píst propálenej, tak je jasný, že ho vyměním.
Nikomu nevnucuju, že se písty nemají měnit, jen mě zajímalo jestli je k tomu nějaké opodstatnění, když všude kde čtu ( mimo toto forum ) tak písty nikdo nemění a raději mění rozvody, vodní pumpu a maznice, o kterých se zase zde napíše. Tak jen zjištuji