Řazení 0.8 CDI
Řazení 0.8 CDI
r.v.06 0.8CDI automat,dostal jsem garanci rok což jsem byl velice překvapen ikdyž za tu cenu ani né
Ale už k problému.Ten starý řadil dle intenzity sešlápnutého pedálu,tudíž když jsem ho jen tak lochtal tak jsem tam dostal v 70 i šestku,mluvím tedy o automatu tak že tam skočila sama.Ale tady né všechy rychlosti skáčou a mám sešlápnutou podlahu či jen tak decentně plyn pedál až po třechtisících otáčkách a šestku tam dostanu horko těžko až tak při 3500.
Nevím jestli jsem to dostatečně popsal,ale nevím zda nový smart je fakt nový že to tak má být či nikoliv.Budu rád za každou radu ......Abych něco nepooooo když mám ještě šanci na reklamaci.
Zatím díky všem co se vyjádří
A k té nádrži, jsem také nějak skeptickej, protože mám stejnou jako u té 2000.
to znamená cca 25litrů
A k tym otackam a radeniu sa mi to na cdi nezda, mne to tak radilo na 0,6 benzine, ze tam automaticky radilo 6 stupen skoro az pri 100km/h.
cdi dosahuje max. krutiaci moment pri 1800-2800 otackach (benzin 45kw pri 2200-4500) tak nevidim dovod aby to radilo na 6 az pri 3500 otackach kedy je uz krutiaci moment nizsí.
Nie som na to uplny odborník ale nemoze tam byt prevodovka alebo software prevodovky z benzinu?
smart passion 52kW 2008
smart ebike
ok díky mocRicardo píše:rudy tady to mashttp://www.smart-club.cz/phpBB3/viewtopic.php?t=96
Me drzi Automat rezim i po vypnuti. A 6tka se radi pri rovince nad cca 63km/h (nemam otackomer, otacky bohuzel nevim). Podle zateze motoru tedy pri rychlosti 63 - 90km/h v prudkem kopci. Z 6tky na 5ku mi to podradi pri 59km/h.Zuziiik píše:Vždy po naštartovaní naskočí 1 a musíš to tým čudlíkom prepnú na A, nezáleží v akom režime motor vypneš. Ako som písala vyššie, nafta má stále nádrž 22 litrov, po facelifte ju zväčšili iba u benzínov...uf
Beulingo Multispace 2.0HDi 2005 - Polabský offroad