Smartík neřadí + bliká palubka+svítí žlutý trojúhelník,abs.
Smartík neřadí + bliká palubka+svítí žlutý trojúhelník,abs.
Bohužel mám ale problém s řazením který jsem tu popsaný ještě neobjevil.
Tedy k věci:
První příznaky - problikávání kontrolek:žlutý trojúhelník,ABS
- padání ručičky tahometru k nule při jízdě + blikání již všech kontrolek na palubce
- párkrát auto nechtělo podřadit z 6 na 5
- postupně častěji problém se zařazením po nastartování,na dsplei stále N nebo 0,žádné III čárky. (pokud ale jednička naskočila,auto jelo a řadilo normálně třeba 100km,jen blikání palubky a ručička tachometru na nule zůstaly).Pokud se ale dal neutrál byl KONEC,zpět jednička už nešla.a TO JE STAV SMARTA I SUČASNÝ.
No a provedené úkony během 3 měsíců.(ne u specialistů na Smarty)
-nová autobaterie
-diagnostika (hlásila chybu ABS),a nějkou komunikaci mezi čímsi po vymazání se už neobjevila.
-kompletní prohlídka elektroinstalace autotronikem(kontrola konektorů,proměření kabelů,kontrola a vyčištění čidel ABS atd.
Po opětovném složení problém trvá.Smart sice zařadí,ale po nějaké době problikne žlutý trojuhelník a hotovo,jo a zdá se,že na to má vliv když se vymete nějaká díra.
Vím že můj popis není co se týče odborných výrazů to pravé,ale i přesto doufám a předem děkuji za jakoukoli pomoc.
- xlukas.cz
- Smart ACE
- Příspěvky: 15462
- Registrován: ned 26 lis 2006, 22:51
- Bydliště: Hodoninsko / Praha
2001, 30kw -> 42kw chip tuning, ALU SPINLINE 15" chrom, 175/55 + 195/50, 4pistkove brzdice wilwood, vrtane kotouce Zimmermann, sportovní podvozek, Vmax 161 km/h GPS, tažné zařízení
(* 1.12.2006 64770 km, 1.12.2007 109510 km 1.12.2008 158230 km, 1.12.2009 200000 km, 1.12.2010 238764 km, 1.12.2011 273910km, 1.12.2012 314844 km)
http://www.smart-club.cz/test/viewtopic ... &start=279 SCHVÁLENO !!!
Smartík neřadí + bliká palubka+svítí žlutý trojúhelník,abs.
Smartík neřadí + bliká palubka+svítí žlutý trojúhelník,abs.
ForTwo 453/2015 - 999ccm /Benzin (prozatim )
Smartík neřadí + bliká palubka+svítí žlutý trojúhelník,abs.
ps: nové poznatky = po posledním rozebrání a zase složení trochu pokrok.Smart nastartuje,řadí,jede,nebliká.Po pár km problikne ABS + žlutý trojůh. a opět barevná hudba a po vyřazení už nezařadí. Když se ale vypne klíček a znovu nastartuje tak zařadí!!!!!!! a zase chvíli jede.
Smartík neřadí + bliká palubka+svítí žlutý trojúhelník,abs.
...B1310 CAN-bus vadný
...C1025 CAN MEG (motoriel/plyn/přev) zprávy
...C1025 CAN - zprávy centrálního vstřikování.......
předem díky...
- xlukas.cz
- Smart ACE
- Příspěvky: 15462
- Registrován: ned 26 lis 2006, 22:51
- Bydliště: Hodoninsko / Praha
http://www.youtube.com/watch?v=tv4yST5Stwk
http://www.smart-club.cz/phpBB3/viewtop ... decbf3d1d9
2001, 30kw -> 42kw chip tuning, ALU SPINLINE 15" chrom, 175/55 + 195/50, 4pistkove brzdice wilwood, vrtane kotouce Zimmermann, sportovní podvozek, Vmax 161 km/h GPS, tažné zařízení
(* 1.12.2006 64770 km, 1.12.2007 109510 km 1.12.2008 158230 km, 1.12.2009 200000 km, 1.12.2010 238764 km, 1.12.2011 273910km, 1.12.2012 314844 km)
http://www.smart-club.cz/test/viewtopic ... &start=279 SCHVÁLENO !!!
Smartík neřadí + bliká palubka+svítí žlutý trojúhelník,abs
Ten druhý příspěvek se nepodobá.Dělá mi to i za studena.
.Smartík už zase jede
Ps : málem šel už smartík na náhradní díly,,,ale naděje umírá poslední....přeji všem také hodně štěstí.
Re: .Smartík už zase jede
Zdravím, mohu se zeptat jaký konektor to byl a kde se nachází? Máme přesně ten samý problém, po přejetí díry, se rozsvítí kontrolka žlutý trojúhelník a ABS, ostatní příznaky zatím nemá, ale začínám se bátPavel Vacek píše:.........Tak po delší odmlce musím napsat jak to dopadlo.....Takže takhle: celou věc jsem vyřešil tak že jsem vzal autičko k Martínkům do Michle a tam se věc povedla.Nějakou dobu to trvalo,ale našli problém (samozřejmě špatný konektor který naši kluci prý neměli šanci najít) a za skvělou cenu. Tímto jim chci poděkovat a doporučit všem .
Ps : málem šel už smartík na náhradní díly,,,ale naděje umírá poslední....přeji všem také hodně štěstí.
Jinak jsem samozřejmě prozkoumal brzdový spínač, konektory ABS, kroužky ABS a dostupnou kabeláž, ale nic jsem nezjistil.
Přeji hodně štěstí.Dejte vědět jak to dopadlo.
Pavel Vacek.
VOLVO V70 III, 2.0T, 149 kW, r.v. 2011, najeto 80.000 km