3 proužky,neřadí a nestartuje.0.8 cdi

Řešení problémů převodovky, spojky, řazení
Jirka66

Příspěvek od Jirka66 »

OPRAVENO !!!!!

Tak se potvrdila moje teorie. V T SERVISU vymazali starý softwer s čipem nahráli novej a auto maká tak jak má. Akorát mi asi 2 min. po nastartování svítí žhavení, ale to už bude lahůdka.
kuher
Smart ACE
Příspěvky: 951
Registrován: čtv 09 črc 2009, 20:57
Bydliště: Č.Třebová

Příspěvek od kuher »

No, to je ono, jak psal Lukáš, je to blbost, spíše maličkost a rozebere se kvůli tomu celé auto. Hlavně že to už maká. Mě žhavení zhasne asi za tři, čtyři vteřiny po zapnutí spinače do druhé polohy, pak startuju. Nevím, co by tam mohlo být za "šotka".
Fortwo 0,8 cdi 2002
Uživatelský avatar
xlukas.cz
Smart ACE
Příspěvky: 15462
Registrován: ned 26 lis 2006, 22:51
Bydliště: Hodoninsko / Praha

Příspěvek od xlukas.cz »

to je vadny zhavic. klasika.
SMART MC01 0,8 CDI Pure
2001, 30kw -> 42kw chip tuning, ALU SPINLINE 15" chrom, 175/55 + 195/50, 4pistkove brzdice wilwood, vrtane kotouce Zimmermann, sportovní podvozek, Vmax 161 km/h GPS, tažné zařízení
(* 1.12.2006 64770 km, 1.12.2007 109510 km 1.12.2008 158230 km, 1.12.2009 200000 km, 1.12.2010 238764 km, 1.12.2011 273910km, 1.12.2012 314844 km)
http://www.smart-club.cz/test/viewtopic ... &start=279
:lol: :arrow: SCHVÁLENO !!! Obrázek
Obrázek Obrázek
Uživatelský avatar
marko583
Smart ACE
Příspěvky: 508
Registrován: pon 06 bře 2006, 20:55
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od marko583 »

ja sa len opytam, kedze sa to tu nikde nespominalo... chyby si vymazal? lebo pokial je chyba v pamati, tak mozes menit cidla kolko chces, startovat to nebude.

chyba je vzdy signal z dakeho cidla, cize zavadu by som hladal najskor tu... obzvlast ked aktuator mechanicky ide. pripadne, ked je aktuator zle skalibrovany.

mal som taky problem, ze sa vysuval, zasuval, len chudacisko nevedel zaradit spiatocku... takisto nevedel preradit z 1 do 2. hodilo chybu, tri pasiky a uz si nenastartoval... ked sa chyba z rj zmazala, auto nastartovalo, ale akonahle opat nevedelo zaradit, tak chyba a uz nestartovalo. v tomto pripade bolo evidentne, ze je chyba v zle nastavenom aktuatore, kedze spiatocku sa snazil radit silou a neslo to. cukalo celym autom. ked sa aktuator dal dole, a "nakalibroval" sa podla navodu na evilution, zmazala sa chyba auto islo bez problemov. istu dobu ma trapil senzor zaradeneho prevodoveho stupna, z casu na cas vypadol (predral sa kablik) a auto ostalo so zaradenou rychlostou. po vypnuti zapalovania, si odratal prevody, vyradil do neutralu a islo opat nastartovat... a potom sa to po par rokoch kuslo cele. ze nepomohlo ani zmazat chyby v rj. len to na displeji nesvietilo vobec nic. ani tri pasiky, ani zaradeny pervod ani nic. vyriesilo sa to nakoniec tak, ze sa rozpojila cela elektrika (teda vybrala sa poistna skrina), odpojili sa vsetky senzory. cele sa to pozapajalo, auto nastartovalo... pomazali sa chyby. auto ide bez problemov odvtedy
Smart Roadster Coupe 2003 - ano, je to tak, pokorili sme 230.000 km. povodny motor, prevodovka a dokonca aj aktuator... Akurat spojka sa odporucala do vecnych lovist pri 210.000 km a 10 rokoch prevadzky. A odisiel uz aj starter, ci alternator a preventivne je tam aj nove turbo.
Jaguar XJR 1996 - 203.000 km nova vydreva na ceste, daka lakovacka porobena, opat vyzera ako ozajstne auto
Mercedes Vito Marco Polo 2000 - milion kilometrov, ale to byvanie kde chces nicim nenahradis
Hyundai Atos 2004 - 92.000 km a s tym sa da ist furt plny a aj tak to nejde :-)))
Oltcit Club 1988 - rozobraty do srobika a vyvarena karoseria, nachystana na lakovanie...

Kto brzdi, prehrava...
Uživatelský avatar
marko583
Smart ACE
Příspěvky: 508
Registrován: pon 06 bře 2006, 20:55
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od marko583 »

kym som to dopisal, objavilo sa tu aj riesenie :)
Smart Roadster Coupe 2003 - ano, je to tak, pokorili sme 230.000 km. povodny motor, prevodovka a dokonca aj aktuator... Akurat spojka sa odporucala do vecnych lovist pri 210.000 km a 10 rokoch prevadzky. A odisiel uz aj starter, ci alternator a preventivne je tam aj nove turbo.
Jaguar XJR 1996 - 203.000 km nova vydreva na ceste, daka lakovacka porobena, opat vyzera ako ozajstne auto
Mercedes Vito Marco Polo 2000 - milion kilometrov, ale to byvanie kde chces nicim nenahradis
Hyundai Atos 2004 - 92.000 km a s tym sa da ist furt plny a aj tak to nejde :-)))
Oltcit Club 1988 - rozobraty do srobika a vyvarena karoseria, nachystana na lakovanie...

Kto brzdi, prehrava...
Jirka66

Příspěvek od Jirka66 »

To bylo první že jsem šel a zkontroloval žhavičky. Dvě jsou sice špatný ale do konektorů nejde vůbec napětí. Vyměnil jsem celou tu krabičku v pravo v motoru z druhého auta a pořád nic.Ty konektory na žhavičkách jsou prostě pořád bez proudu.Ale s tím už si nějak poradim. Jinak to auto i bez žhavení chytá na cvrnknutí.
Odpovědět