Vítejte na stránkach Smart autoclubu. Sem můžete vkládat své poznatky týkající se vozů Smart a tak se o ně podělit s ostatními. Máte-li potíže s přihlášením pište na postmaster(z)smart-club.cz
Abychom nezůstali zakonzervováni, připojili jsme se k Facebooku, kde nás najdete
TADY!
Vážení zájemci o REGISTRACI, upozorňujeme Vás, že z důvodu opakujících se útoků ruského robota
jsme byli nuceni zablokovat registraci s emailovými adresami s příponou COM (včetně gmail.com)
Pokud se chcete registrovat s takovou mailovou adresou, zašlete zprávu na adresu "postmaster@smart-club.cz"!
Při psaní příspěvků, prosím, nepoužívejte citace, pokud reagujete na poslední napsaný příspěvek!
Než založíte nové téma, hledejte, nebo svůj příspěvek napište do již existujícího tématu, které je Vašemu problému nejpodobnější.
Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
A když tam dají něco, co má poznat, kde je díra, tak to určí přesně? Protože jsem mluvila s mechanikem jen chviličku a nenapadlo mě se zeptat. Mluvil o tom, že budou muset projít všechny trubky, které vedou zespod auta, ale mně se nechce sundávat spodek no, co už.
Existují dva způsoby:
1.Test těsnosti (většinou nějaká velká škatule co umí hromadu věcí). Ten ale pouze zjistí jeslti je systém těsný nebo ne. Neurčí kde to uniká.
2. "čichač" - krabička kterou jsem tu postoval (nebo něco podobného). Není schopna určit, že je systém těsný, ale zase se pomocí ní dá najít velmi přesně místo úniku. Samozřejmě musí ten servisák s tím čichačem umět.
Pokud použije 2 metodu tak bude muset skutečně projít celé vedení klimy (pokud nenajde díru hned někde ze začátku), ale zase bude schopnej ukázat přesný místo kde to uniká (nejspíš ).
kontrastní látka je nejlepší dáš to s chladivem do okruhu a pokud je tam díra tak v tom místě se udělá flek který je vidět pod UV lampou pokud je větší tak i bez uv lampy.
s čichačem můžeš umět, ale trvá to dlouho protože je ta sonda strašně citlivá a pokud tam je více netěstností tak nemusíš odhalit všechny
nemám rád tdičkáře, protože moje tédéíčko 5l při 200km/h nežere a stejně benzín je benzín i když někdy tu naftu mám rád přece jenom čtyř litrovej benzín má víc chutě než dvoulitrovej commonrail
Musíš sundat plasty pod autem, jinak si myslím že to ani nenajdeš.
Já mám stejnej problém a začnu tím že vyměním všechny gumičky co jsou ve spojích a naplním to a když to znova uteče tak pak to budu hledat nějakým detektorem.
Tak, klimatizace naplněna, ale bohužel, pořád je tam někde dírka. Nepovedlo se to najít ani UV světlem, ani barvou, ani čichačem. Pozitivní je, že by mi ta kapalina měla vydržet aspoň půl roku.
Takže, potřebuju pravděpodobně kompletně proklepnout klimošku. Začnu gumičkama a potom co? Znovu čichač a barvu? nebo je ještě nějaký fígl? Třeba to vyhodit a koupit nový?
Gumičky mám originální z Mercedesu, můžu napsat objednací čísla, ale mají to krásně nakreslený v tom jejich PC, podle kterého jsem to objednával.
Nechal jsem si k tomu vytisknout i schéma, kde jsou rozkreslené včetně objednacích čísel, sice všechny zaměnit nejdou, ale asi 2-3 jsou dost podobný rozměrově a určitě by šly dát jinam než patřej a zase by to utíkalo, nafotit to můžu, akorát nevím kdy se k té výměně dostanu, ono to chvíli dá.
děkuji za rady, jak vyměnit žárovku, už jsou obě vyměněné Smile a mám další dotaz ... Smile Včera jsem zapla klimatizaci a z větráčků mi lítal bordel ... kde je chyba ? chybí mi v autě snad filtr ? a jak se to pozná, že filtr není ?