Vítejte na stránkach Smart autoclubu. Sem můžete vkládat své poznatky týkající se vozů Smart a tak se o ně podělit s ostatními. Máte-li potíže s přihlášením pište na postmaster(z)smart-club.cz
Abychom nezůstali zakonzervováni, připojili jsme se k Facebooku, kde nás najdete
TADY!
Vážení zájemci o REGISTRACI, upozorňujeme Vás, že z důvodu opakujících se útoků ruského robota
jsme byli nuceni zablokovat registraci s emailovými adresami s příponou COM (včetně gmail.com)
Pokud se chcete registrovat s takovou mailovou adresou, zašlete zprávu na adresu "postmaster@smart-club.cz"!
Při psaní příspěvků, prosím, nepoužívejte citace, pokud reagujete na poslední napsaný příspěvek!
Než založíte nové téma, hledejte, nebo svůj příspěvek napište do již existujícího tématu, které je Vašemu problému nejpodobnější.
Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Hmm, moje rada byla nesprávná a Ty jsi to také neudělal úplně korektně. Měli jsme si to lépe promyslet - Ty, než jsi to vyrobil a já, než jsem Ti do toho kecal. Přece, aby to odpovídalo filosofii Smart, tak v té zátce má být obdélníková dírka, do které se bude zasouvat KLÍČ od vozu - aby nebylo potřeba žádné speciální nářadí.
JBC píše:Přece, aby to odpovídalo filosofii Smart, tak v té zátce má být obdélníková dírka, do které se bude zasouvat KLÍČ od vozu - aby nebylo potřeba žádné speciální nářadí.
Prave ze podle smarti filozofie (je-li ovsem jaka krom onoho "strhnout na sebe veskery pozarucni servis vseho toho co jsme engineeri posrali uz v MB pri vyvoji") to musi byt minimalne nestandartni torxy, aby to nemoh povolit jen tak nejakej kolemjdouci jouda s golou ci krizakem ))) ..
Smart ForTwo Cabrio Pulse 2003 / 0.7 l / 45kW / 21.1.2015 - 107100 km - 5,3l/100km / NAT_ Smart ForTwo Cabrio Passion 2001 / 0.8 l / 30kW / 26.4.2016 - 106400 km - 4,4l/100km / DIESEL_