Asi jo,my máme r.v.2007,tam to jde.Druzeta píše:Nastavit v ŘJ to jde až od určitého roku.
Automatické spínaní světel
- DYK77
- Smart ACE
- Příspěvky: 16926
- Registrován: sob 25 úno 2006, 00:06
- Bydliště: MOST
- Kontaktovat uživatele:
Zkus také pohledat, třeba k tomu nebudeš diagnostiku ani potřebovat
http://www.fq101.co.uk/how-to-guides/ro ... -drls.html
Jak jsi psal, asi take nemam toto v aute povolene.
Asi to bude zase jedna z tech priplatkovych funkci, za ktere chteji v MB tucne zaplatit.
Asi to bude chtit tu diagnostiku. Ale i tak diky za odpoved.
- Milan Vavrek
- Příspěvky: 65
- Registrován: stř 27 led 2010, 21:53
- Bydliště: Muráň 101
Mám to nafotené- u 450 stačí len spínač a svetlá sa zapnú sami ( po čase som domontoval LED a toto som používal hlavne v zime, ked LED neboli vhodné na svietenie)
U 451 je to trochu ináč ( časovač z 555 a relé, ktoré odpadne po vypnutí motora)
Smart 451 1.0 45kW 2010
Cena je opravdu lidova - 254 kc
Jen je potreba se dopredu domluvit, musi si z nemecka vyzadat aktivacni kod podle VIN auta, samotna aktivace je pak uz na pockani...
- xlukas.cz
- Smart ACE
- Příspěvky: 15462
- Registrován: ned 26 lis 2006, 22:51
- Bydliště: Hodoninsko / Praha
2001, 30kw -> 42kw chip tuning, ALU SPINLINE 15" chrom, 175/55 + 195/50, 4pistkove brzdice wilwood, vrtane kotouce Zimmermann, sportovní podvozek, Vmax 161 km/h GPS, tažné zařízení
(* 1.12.2006 64770 km, 1.12.2007 109510 km 1.12.2008 158230 km, 1.12.2009 200000 km, 1.12.2010 238764 km, 1.12.2011 273910km, 1.12.2012 314844 km)
http://www.smart-club.cz/test/viewtopic ... &start=279 SCHVÁLENO !!!
Mám F2 2004, automatické svícení v něm je zřejmě originální, protože má i "coming home". Po nastartování se rozsvěcí až po zvýšení otáček motoru. Rozsvítí světla (přední i zadní), ztlumí osvětlení přístrojovky, rozsvítí střední konzoli ale NErozsvítí rádio. To jede v denním režimu - displej naplno, tlačítka zhasnutá. Rádio se rozsvítí až když otočím páčkou pod volantem (displej na polovinu, tlačítka svítí), čímž se také aktivuje "coming home". Dokud nezapnu světla páčkou pod volantem, nejde přepínat na dálková světla (skoro nikdy světla nezapínám ručně).
A teď otázky pro znalé:"Myslíte si, že když se světla zapnou tímto automatem, že se zapne i proud do regulačního kolečka pod volantem? V kolečku pod volantem je pouze jeden reostat (nebo potenciometr nebo co) pro obě světla současně, nebo jsou tam dva, pro každé světlo jeden? Nevíte někdo, kolik je konektorů na cestě od "kolečka" až do světla?"
Proč se ptám? Asi před dvěma týdny jsem vyměnil motorky v obou světlech. Světla jsem seřídil a zkontroloval, že obě se pohybují synchronně nahoru a dolů podle toho, jak hýbu kolečkem. Když jsem se vracel z Mecheche, vezl jsem manželku rovnou do garáže pro její auto. Tam jsem se v hale podíval na stěnu, jak mi svítí světla - a málem jsem upadl - pravé "vytočené" úplně nahoru, levé úplně dolu. Dokud jsem nezapnul světla páčkou, nereagovala na točení kolečkem. Když jsem páčku zapnul, začlo to jakž takž fungovat, po několika otočeních nahoru a dolů se to i trochu sesynchronizovalo. Akorát že jedno světlo chodí na plný zdvih, druhé se hýbe asi o půlku...
Nevíte někdo, v čem může být zakopaný pes?
450 ForTwo Coupé FL
452 Roadster
454 ForFour Brabus
52A Crossblade
Michalak C7
- DYK77
- Smart ACE
- Příspěvky: 16926
- Registrován: sob 25 úno 2006, 00:06
- Bydliště: MOST
- Kontaktovat uživatele: