Vítejte na stránkach Smart autoclubu. Sem můžete vkládat své poznatky týkající se vozů Smart a tak se o ně podělit s ostatními. Máte-li potíže s přihlášením pište na postmaster(z)smart-club.cz
Abychom nezůstali zakonzervováni, připojili jsme se k Facebooku, kde nás najdete
TADY!
Vážení zájemci o REGISTRACI, upozorňujeme Vás, že z důvodu opakujících se útoků ruského robota
jsme byli nuceni zablokovat registraci s emailovými adresami s příponou COM (včetně gmail.com)
Pokud se chcete registrovat s takovou mailovou adresou, zašlete zprávu na adresu "postmaster@smart-club.cz"!
Při psaní příspěvků, prosím, nepoužívejte citace, pokud reagujete na poslední napsaný příspěvek!
Než založíte nové téma, hledejte, nebo svůj příspěvek napište do již existujícího tématu, které je Vašemu problému nejpodobnější.
Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
teď na to koukám znova a možná to je trochu jinak, poňáč na FQ101 je postup jinej, než na Evilution. FQ101 používá EXISTUJÍCÍ kabel z kabelovýho svazku, zatimco Evilution si natáhne kabel novej z ESP jednotky z PINu 27, kterej by u ForTwo zapojenej bejt neměl. Takže mi z toho vyplývá, že to co má Roadster je to co popisujou na FQ101 a to automatický zapínání po překročení 20MPH je funkce kterou Roadster nemá a která se zapne krátkym zkratováním PINu 27 viz Evilution.
Pro porovnání se koukněte na oba linky, nicméně netvrdim že mám pravdu, je to pouze úvaha. Pokud by někdo s Roadstrem propípnul 27PIN oproti spínači ESP, tak by byl člověk chytřejší. Každopádně si tam vypínač ESP dodělám a vzhledem k tomu že je mi jedno esli se to bude bo nebude automaticky zapínat tak udělám to, k čemu se líp dostanu . Dám pak vědět.
Zdravím, rád by som mal vypínatelne esp. ze vraj je na to jednoduchy navod kde sa prepoja piny no obrazok sa neda v ziadnej teme otvorit. vie niekto poradit? alebo len staci vypinac na odpojenie poistky abs? dakujem za rady
Mě by hrozně zajímalo, k čemu je to dobrý. Přepínač tam mám už od dob, co mám auto ( někdo mi ho tam dal, prostě tam je ) a za těch víc než 6 let jsem ho vypnula 1 x, nechca, nohou. Je pravdou, že autem jenom jezdím, na něco odvážnějšího nemám koule, takže nedriftuju, netočím smyky. Ale jezdím hlavně v zimě a na sněhu či ledu jsem ráda, že mám protiskluz zapnutý. Takže proč ho někdo vypíná dík
Chorche to už na začátku popsal.
Protiskluz TRUST+ je dobrý v momentě, kdy se rozjíždíš na povrchu, kde mohou proklouznout kola, např. prach, mokro. Stejně tak můžou proklouznout kola i za jízdy po prudkém přidání plynu, nejlépe v zatáčce nebo na kruháku, což vede ke smyku, ne-li otočení se o 180° . TRUST+ omezí výkon motoru, zabrání tím prokluzu kola a navrátí vozu adhezi.
Pokud ale člověk zapadne ve sněhu a potřebuje se vyprostit, potřebuje k tomu, aby se kola naopak neustále protáčela bez omezení - prohrabávala se. Vyproštění nějakou dobu trvá, ale vozidlo se za prokluzování kol pomalu sune vpřed či v zad, dokud se kola "nechytnou".
Při zapnutém TRUST+ však dojde při nepřetržitém prokluzu kol k omezení výkonu motoru natolik, že se kola zastaví a vyproštění vozidla vlastní silou je tak znemožněno. Proto je vhodné TRUST+ vypnout.
jak prselo, tos sem minuly tyden jel dve krizovatky bokem s dodavkou (iveco). nechtene. na dvojku se to utrhlo. nedokazu si to auto predstavit prazdne na snehu. to se nemuze ani hnout bez poradnych pneumatik, pokud mozno s hrebama. verim, ze by se to pri te delce dalo krasne porcovat.
SMART MC01 0,8 CDI Pure 2001, 30kw -> 42kw chip tuning, ALU SPINLINE 15" chrom, 175/55 + 195/50, 4pistkove brzdice wilwood, vrtane kotouce Zimmermann, sportovní podvozek, Vmax 161 km/h GPS, tažné zařízení
(* 1.12.2006 64770 km, 1.12.2007 109510 km 1.12.2008 158230 km, 1.12.2009 200000 km, 1.12.2010 238764 km, 1.12.2011 273910km, 1.12.2012 314844 km) http://www.smart-club.cz/test/viewtopic ... &start=279SCHVÁLENO !!!
Prosím o radu,na mém smartu 0,8CDI,r.v.2003,přestalo mi fungovat ASR a trvale svítí žlutý trojúhelník.Kde hledat závadu? ABS bouchá do pedálu a kontrolka zhasíná.Děkuji za radu.
smartani píše:Prosím o radu,na mém smartu 0,8CDI,r.v.2003,přestalo mi fungovat ASR a trvale svítí žlutý trojúhelník.Kde hledat závadu? ABS bouchá do pedálu a kontrolka zhasíná.Děkuji za radu.
ABS krúžky na zadnej náprave, je to tu popísané viac krát. Jeden alebo oba sú prasknuté, prípadne hrdzavé tak, že ich nedokáže už snímať.
Smart F2 Cabrio Sunray edition - "Van Cleef" - bordový projektil
Smart Roadster - "RoRo" - parkoviskový otĺkánek, ktorého nikto nevidí pri cúvaní...
Mercedes W115 240D 69' - lebo objem (kufra) ničím nenahradíš