Vítejte na stránkach Smart autoclubu. Sem můžete vkládat své poznatky týkající se vozů Smart a tak se o ně podělit s ostatními. Máte-li potíže s přihlášením pište na postmaster(z)smart-club.cz
Do Českého ráje cesta smartová je! 2024
jednodenní výlet za krásami Českého ráje se uskuteční v sobotu 8. 6. 2024
Více informací ZDE!
Abychom nezůstali zakonzervováni, připojili jsme se k Facebooku, kde nás najdete
TADY!
Při psaní příspěvků, prosím, nepoužívejte citace, pokud reagujete na poslední napsaný příspěvek!
Než založíte nové téma, hledejte, nebo svůj příspěvek napište do již existujícího tématu, které je Vašemu problému nejpodobnější.
Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
čau lidičky, mám takový problém. Auto bylo na opravě (repase motoru) a byl měněn alternátor za originál ze Smart centa. To by bylo vše v pořádku až do té doby než bylo zjištěno že po nastartování altík nedobíjí, tudíž svítí i kontrolka. Jakmile prošlápnu plyn, tak cvakne relátko pod palubkou a začne to dobíjet. Alternátor byl tedy poslán na reklamaci a vrátil se z vyjádřením že je v pořádku. Má otázka tedy zní, nesetkal jste se s tím někdo? a Druhá otázka Nevíte prosím někdo o někom v okolí Tábora (Jižní Čechy) kdo mrňouskům opravdu rozumí? Díky za reakce
jen tak z momentální zkušenosti :proměřil jsi to dobíjení v autě nebo ve vymontovanám stavu? Protože- u Citroena před několika dny po nastartovámí svítila kontrolka dobíjení já proměřil a vše v cajku zjistil jsem že po nastartování se klíček spínací skříňky pořádně nevrátí do polohy jízda stačilo jen lehce pohnout na doraz a kontrolka zhasla nebo kontrolka altu je stále pod proudem a je kostřena přes spínací skříňku-vyzkoušej.
Pochybuju ze to ma Citron jinak, normalne je to tak, ze kontrolka nabijeni je jednou stranou pripojena k +12V za spinackou a druhy kontakt zarovky je pres diody v alternatoru ukostreny. Tim jak motor nastartuje a altik dostane urcite otacky, tak se tom kontaktu objevi +12V (altik dobiji) a zarovka zhasne. Toho se nekdy vyuziva k zjisteni nastartovaneho motoru, treba u preruseni proudu do starteru po natartovani, dalkoveho startu atd.
ForTwo 450/2003 - 700ccm /Benzin + LPG / hlavne zimni provoz
ForTwo 453/2015 - 999ccm /Benzin (prozatim )
hoboj píše:Pochybuju ze to ma Citron jinak, normalne je to tak, ze kontrolka nabijeni je jednou stranou pripojena k +12V za spinackou a druhy kontakt zarovky je pres diody v alternatoru ukostreny. Tim jak motor nastartuje a altik dostane urcite otacky, tak se tom kontaktu objevi +12V (altik dobiji) a zarovka zhasne. Toho se nekdy vyuziva k zjisteni nastartovaneho motoru, treba u dalkoveho startu.
Impac píše:čau lidičky, mám takový problém. Auto bylo na opravě (repase motoru) a byl měněn alternátor za originál ze Smart centa. To by bylo vše v pořádku až do té doby než bylo zjištěno že po nastartování altík nedobíjí, tudíž svítí i kontrolka. Jakmile prošlápnu plyn, tak cvakne relátko pod palubkou a začne to dobíjet. Alternátor byl tedy poslán na reklamaci a vrátil se z vyjádřením že je v pořádku. Má otázka tedy zní, nesetkal jste se s tím někdo? a Druhá otázka Nevíte prosím někdo o někom v okolí Tábora (Jižní Čechy) kdo mrňouskům opravdu rozumí? Díky za reakce
Jestli dojedes do Budejic, tak je typek, co Smarty dela, doptas se v autobazaru Carcentrum1 - http://www.carcentrum1.cz
houzar píše:jen tak z momentální zkušenosti :proměřil jsi to dobíjení v autě nebo ve vymontovanám stavu? Protože- u Citroena před několika dny po nastartovámí svítila kontrolka dobíjení já proměřil a vše v cajku zjistil jsem že po nastartování se klíček spínací skříňky pořádně nevrátí do polohy jízda stačilo jen lehce pohnout na doraz a kontrolka zhasla nebo kontrolka altu je stále pod proudem a je kostřena přes spínací skříňku-vyzkoušej.
jelikož bylo auto po opravě nějdřív zkompletováno, tak bylo dobíjení měřeno v autě.
Zdar, potreboval bych poradit koupil jsem smarta a neustale svitila kontrolka dobijeni, baterie vydrzi cca 5dni (je nova), takze nasledoval slozitejsi proces vymeny alternatoru.
Puvodni co tam byl mel 65A ten co jsem koupil ted a ma tam byt i dle Mercedes servisu je 75A. Akorat tam jsou 3 kable ktery jsem tam zapojil
a chtel jsem se zeptat jestli nekdo neprovadel neco podobnyho protoze nevim jak ty kabely maj bejt a dobijeni baterky sviti zase.
Kostra proverena a je vporadku. Netusim cim by to mohlo byt. Alternator asi vyndame znova zitra.