Vítejte na stránkach Smart autoclubu. Sem můžete vkládat své poznatky týkající se vozů Smart a tak se o ně podělit s ostatními. Máte-li potíže s přihlášením pište na postmaster(z)smart-club.cz
Do Českého ráje cesta smartová je! 2024
jednodenní výlet za krásami Českého ráje se uskuteční v sobotu 8. 6. 2024
Více informací ZDE!
Abychom nezůstali zakonzervováni, připojili jsme se k Facebooku, kde nás najdete
TADY!
Při psaní příspěvků, prosím, nepoužívejte citace, pokud reagujete na poslední napsaný příspěvek!
Než založíte nové téma, hledejte, nebo svůj příspěvek napište do již existujícího tématu, které je Vašemu problému nejpodobnější.
Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Zdravim, koupil jsem Smarta z dovozu a než jsem stihnul udělat dovozovou technickou tak se smartik porouchal. Ze začátku jezdil suprove ale pak jednoho dne nastartuju a jde zařadit jen jednička a zpátečka. Mechanik tvrdí ze je to uhnile u konektoru, což znamená bohuzel koupit novy.Problém je v tom že se to dá koupit jen s celým svazkem za 10 000kč. Prý je to bězena vada těch starších smartu ,mám rv2001. Má někdo nejakou radu, nebo musím koupit ten svazek?
Naposledy upravil(a) Honza dne čtv 05 kvě 2016, 06:04, celkem upraveno 1 x.
Nazdar Zanku, dobry - ujal ses jak vidno ) ..
Ale k veci - kazdy pitomy konektor se da minimalne nahradit lamaci cokoladou (v prvni fazi) a pak necim lepsim, anebo suse zalit proti vnikani vlhkosti do nejake vhodne plastove formy silikonem:).
S 10.000,- na sveho auto-doktora aplikuj vztyceny ukazovacek, je to loupeznik a mrkni na tosam (nebo nejaky sikovny kamos elektro) a budes zase jezdit .
Smart ForTwo Cabrio Pulse 2003 / 0.7 l / 45kW / 21.1.2015 - 107100 km - 5,3l/100km / NAT_ Smart ForTwo Cabrio Passion 2001 / 0.8 l / 30kW / 26.4.2016 - 106400 km - 4,4l/100km / DIESEL_
Čokoládou nenahradíš konektor, který se nacvakává přímo na ECU, protože do ECU se nedostaneš, aby sis bokem vytáhl drát. Jsou prostě věci, kde jednoduchá řešení neexistují!
JBC píše:Čokoládou nenahradíš konektor, který se nacvakává přímo na ECU, protože do ECU se nedostaneš, aby sis bokem vytáhl drát. Jsou prostě věci, kde jednoduchá řešení neexistují!
No jo no, jednodussi lide vidi jednoducha reseni, tem je tezko neco vysvetlovat... Ale oni za to nemuzou
Ale dej pokoj Ty osle jeden ! ) .. az chlapecku najezdis dopredu co jsem nacouval, pak me poucuj, ok ? .
-------------------------------
"Jsi-li presvedcen, ze neco nejde, alspon nezdrzuj ty co uz to delaji" .. (nznamy autor)
Smart ForTwo Cabrio Pulse 2003 / 0.7 l / 45kW / 21.1.2015 - 107100 km - 5,3l/100km / NAT_ Smart ForTwo Cabrio Passion 2001 / 0.8 l / 30kW / 26.4.2016 - 106400 km - 4,4l/100km / DIESEL_
Tak jsem zavolal na pár čísel a sehnal jsem celý svazek, akorat to má jednu vadu. Ja mam rv 2001 a svazek je 1999 na cdi. Má někdo zkušenost zda je to stejné a můžu to tam dát?
Tak budto nasimulovat (nebo dodelat) teplotni cidlo a zapojit jej do CML extra dratem (bude asi jen jeden):).
Nebo naopak nechat byt nezapojene v motoru, podle toho co Ti schazi/prebyva (nepises):).
Smart ForTwo Cabrio Pulse 2003 / 0.7 l / 45kW / 21.1.2015 - 107100 km - 5,3l/100km / NAT_ Smart ForTwo Cabrio Passion 2001 / 0.8 l / 30kW / 26.4.2016 - 106400 km - 4,4l/100km / DIESEL_