Vítejte na stránkach Smart autoclubu. Sem můžete vkládat své poznatky týkající se vozů Smart a tak se o ně podělit s ostatními. Máte-li potíže s přihlášením pište na postmaster(z)smart-club.cz
Abychom nezůstali zakonzervováni, připojili jsme se k Facebooku, kde nás najdete
TADY!
Vážení zájemci o REGISTRACI, upozorňujeme Vás, že z důvodu opakujících se útoků ruského robota
jsme byli nuceni zablokovat registraci s emailovými adresami s příponou COM (včetně gmail.com)
Pokud se chcete registrovat s takovou mailovou adresou, zašlete zprávu na adresu "postmaster@smart-club.cz"!
Při psaní příspěvků, prosím, nepoužívejte citace, pokud reagujete na poslední napsaný příspěvek!
Než založíte nové téma, hledejte, nebo svůj příspěvek napište do již existujícího tématu, které je Vašemu problému nejpodobnější.
Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Vajgl píše:Nevíte někdo jestli do zadních dveří vedou dráty k reproduktorům?
to je zajimava otazka, protoze nam treba vzadu repraky nehrajou i kdyz na radiu je nastavene aby hraly .... na druhou stranu, kdyz uz tam repro je, tak kabely by tam mely byt tez
Smart Forfour 1.5 Passion Aut.
Ford Mondeo TDCi Titanium ´09
Termostat mám vyměněný ale je to nějaké divné, když jedu delší dobu po dálnici se zahřátým motorem, slabo to topí. Když otevřu kapotu a sáhnu na hadici(spodní) co vede z chladiče je studená. Když stojím s nastartovaným chvíli na místě zahřeje se i ona a začne to líp topit. Poradí mi někdo kde mám hledat chybu. Jetště jednou opakuji TERMOSTAT vyměněný za nový.
Motor 1.1 55kw
Nezůstala někde v topení vzduchová bublina? Anebo obráceně - to, že je termostat nový ještě neznamená, že není taky vadný. To jestli je dobrý se nepoznává podle spodní hadice chladiče, ale podle horní. Horní hadice (přesněji řečeno, vývod z motoru k horní hadici) musí zůstat studená až do úplného ohřátí motoru, teprve potom se musí skokově ohřát.
Nemohl se do termostatu, když byl otevřený, dostat nějaký habrajz? Že by chtěl zavřít, ale nemůže, protože mu na té ploše sedí třeba ztracená matička? Nebo kus koroze ("vodního kamene") z nějakého potrubí? Že by to pořád trochu propouštělo... A zase - jedině kontrola teploty na horní hadici.
Tak z toho jsem docela jelen. Horní hadice je teplá za chvilku a když to nechám ohřát pak je teplá i spodní, ale to asi tak po 5 min chodu motoru.
Stalo se mi toto, jedu 50km na jeden zátah, zastavím na pumpě sáhnu na spodní hadici co vede z chladiče a je studená. Když to zahřeju na místě, topí to krásně a zahřeje se vrchní a po chvilce i spodní hadice.