Nový SMART SERVIS PRAHA

Náhradní díly, servisy, kontakty ...
Odpovědět
Uživatelský avatar
Scooterxx
Příspěvky: 4
Registrován: čtv 10 zář 2015, 00:46
Kontaktovat uživatele:

Nový SMART SERVIS PRAHA

Příspěvek od Scooterxx »

Dobrý den,
dovolte abych Vás pozval do nově otevřeného
Smart servisu Praha
Na adrese:
Paroplavební 56/16,
Praha 5, Malá Chuchle.
Tel. 777888171


Nabízíme kompletní servis vozů Smart :
- nejnovější diagnostika
- GO motoru
- originální a neoriginální náhradní díly
- výměny olejů
- pneuservis
- lakovna
- klempířské práce
- příprava a zajištění STK
- odtahy
- služba, možnosti diagnostiky na telefon u Vás doma!
Pro Vás, stálé zákazníky, je připravena přenosná Zákaznická karta.
Dlouholetá praxe s touto značkou/individuální přístup.
Běžný servis i ostatních značek vozů.

Pracoval jsem léta jako hlavní mechanik ve Smart centru na Veleslavíně, kde jsem některým z vás opravoval vaše vozy a ke kterým mám celou servisní historii, kterou jsem si vedl.
Hodinová sazba 390,-
Budeme se těšit na Vaši návštěvu.

S pozdravem
Martin Lízner
Objednávky servisu n tel. 777888171
http://www.smartautoservis.com
mail: autosmartservis@seznam.cz
Uživatelský avatar
xlukas.cz
Smart ACE
Příspěvky: 15462
Registrován: ned 26 lis 2006, 22:51
Bydliště: Hodoninsko / Praha

Re: Nový SMART SERVIS PRAHA

Příspěvek od xlukas.cz »

se servisama je problem.
- vubec nepochybuju o tom, ze se bez nas obejdete a budete mit klientelu naprosto nezavisle na klubu
- zadny servis tady s nama nebude komunikovat, radit nam a pomahat. i kdyz tim o zakaznika neprijde, protoze ten, kdo se zajima o to, ze si auto opravi sam, tak nepojede 150km za servisem. obzvlast, kdyz je auto nepojizdne.
- zadny servisak nema zajem se s nama setkavat na srazech. vyjimkou je greg a to diky tomu, ze napred byl smartista a az potom zacal v servisu kolem smartu podnikat.