Vítejte na stránkach Smart autoclubu. Sem můžete vkládat své poznatky týkající se vozů Smart a tak se o ně podělit s ostatními. Máte-li potíže s přihlášením pište na postmaster(z)smart-club.cz
Abychom nezůstali zakonzervováni, připojili jsme se k Facebooku, kde nás najdete
TADY!
Vážení zájemci o REGISTRACI, upozorňujeme Vás, že z důvodu opakujících se útoků ruského robota
jsme byli nuceni zablokovat registraci s emailovými adresami s příponou COM (včetně gmail.com)
Pokud se chcete registrovat s takovou mailovou adresou, zašlete zprávu na adresu "postmaster@smart-club.cz"!
Při psaní příspěvků, prosím, nepoužívejte citace, pokud reagujete na poslední napsaný příspěvek!
Než založíte nové téma, hledejte, nebo svůj příspěvek napište do již existujícího tématu, které je Vašemu problému nejpodobnější.
Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Ahoj, jeden dotaz, na který jsem teď narazil- mám na SMARTu vzadu válečky průměr 17 mm, chci dát průměr 22 mm, novější už je měli, může to být nějaký problem, vejdou se tam.Osobně si myslím, že to půjde, jenom, jestli někdo nemáte zkušenosti, v tématech jsem nic nenašel. Díky.
Já právě myslím, že se záhy po zavedení výroby začaly osazovat vzadu válečky s průměrem 22 mm, nebo se ukázalo, že vzhledem k tomu, že je vzadu motor a zadek je tím pádem těžší než předek, tak ty brzdy s válečkama pr.17 mm byly slabé.
Pasování je jedna věc. Druhá věc je změna hydraulických poměrů - zadní kola Ti teď budou trochu víc brzdit. Třeba to ničemu nevadí, protože jak je napsáno výše, třeba výrobce sám uznal, že původní poměr sil je málo a zvětšil průměr zadních válečků právě proto. Nakonec, poznáš to sám, jestli se Ti bude nebo nebude ABS aktivovat častěji, než před výměnou válečků.
no, já když jsem poprvé jel se SMARTem na mokré silnici a šlápnul jsem na brzdu, byl jsem překvapenej, jak to jede jako sáně, ABS na předku se mohlo zbláznit a zadek jakoby nebrzdil, teď , když to mám rozdělaný, vím, proč výrobce velmi brzy přešel na průměr 22 mm- aby zadek víc brzdil, přeci jenom s tím motorem je to těžší než předek, kde jsou kotoučovky a ty brzdí daleko víc.