Vítejte na stránkach Smart autoclubu. Sem můžete vkládat své poznatky týkající se vozů Smart a tak se o ně podělit s ostatními. Máte-li potíže s přihlášením pište na postmaster(z)smart-club.cz
Abychom nezůstali zakonzervováni, připojili jsme se k Facebooku, kde nás najdete
TADY!
Vážení zájemci o REGISTRACI, upozorňujeme Vás, že z důvodu opakujících se útoků ruského robota
jsme byli nuceni zablokovat registraci s emailovými adresami s příponou COM (včetně gmail.com)
Pokud se chcete registrovat s takovou mailovou adresou, zašlete zprávu na adresu "postmaster@smart-club.cz"!
Při psaní příspěvků, prosím, nepoužívejte citace, pokud reagujete na poslední napsaný příspěvek!
Než založíte nové téma, hledejte, nebo svůj příspěvek napište do již existujícího tématu, které je Vašemu problému nejpodobnější.
Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
xlukas.cz píše:kdyz sem koupil smarta, tak brzdil naprosto paradne. zajimalo by me, co udelat pro to. aby zase brzdil nejak slusne, protoze uz to stoji za prd . nerad bych se octnul v neci prd...
napadlo me, jestli uz by se treba pri tech 133tis. nemely brzdy zkusit odvzdusnit nebo nemela vymenit brzdova kapalina, jestli by to teda pomohlo. desky jsou v poradku.
Dej nové kotouče a desky, třeba ty co jsem dával já a uvidíš. Ty máš hodně najeto, takže bys měl vyměnit i zadní bubny a pakny. Možná Ti tam už prolíná prase, tak je to mastný a špatně brzdí, takže čenžni i prasata. Brzdová kapalina je tutovka. Mění se každé 2 roky nebo po asi 50.000Km. Zjistil jsem, že se dělají brzdové kapaliny speciálně pro brzdové systémy s ABS, je to klasická DOT4, ale je řidší, takže tu tam dej, já dal vše ATE.
Neznamená že když mají destičky 3mm a kotouč 8mm , že je to ještě dobrý. Čím víc jsou vyjetý písty z brzdového třmenu, tím je to horší. Nevím úplně proč to tak je, ale je to tak.
uz to vidim, ze bude pres vikend rozebrane auto (pokud bude nalada. snad se podari i slozit. rovnou bych mohl vymenit i ty tlumice. uz je mam doma skoro mesic a furt tam lezi :-/ . jen mam obavy jak budu davat dolu ten predek
ten zadni brzdovy buben se musi jen s pomoci stahovaku, ze?
SMART MC01 0,8 CDI Pure 2001, 30kw -> 42kw chip tuning, ALU SPINLINE 15" chrom, 175/55 + 195/50, 4pistkove brzdice wilwood, vrtane kotouce Zimmermann, sportovní podvozek, Vmax 161 km/h GPS, tažné zařízení
(* 1.12.2006 64770 km, 1.12.2007 109510 km 1.12.2008 158230 km, 1.12.2009 200000 km, 1.12.2010 238764 km, 1.12.2011 273910km, 1.12.2012 314844 km) http://www.smart-club.cz/test/viewtopic ... &start=279SCHVÁLENO !!!
xlukas.cz píše:
ten zadni brzdovy buben se musi jen s pomoci stahovaku, ze?
Drží tam úplně stejně jako přední kotouč, tedy na jednom šroubku a pak šrouby od kol. Podle zareznutí by to mělo jít dolu rukou - gumovou paličkou - v nejhorším případě oukáváním kladívkem, stahovákem určitě taky.
Barbora píše:to uz je memeny. A co takhle nejakej bordel z kotoucu???
Těžko říci. Mám zkušenost že brzdy všelijak škrtaly, protože byla špatně zajištěná destička a "plavala" ve třmenu, nebo byl zvlněný kotouč, popřípadě měl rezavá místa, nebo se v brzdovém třmenu špatně vracely pístky, ale chrastění jako když se chrastí chrastítkem, s tím jsem se zatím nesetkal.
Nechrastí to když točíš volantem na štěrku ?
Xlukas napsal:
ten zadni brzdovy buben se musi jen s pomoci stahovaku, ze?
No dolů se mu moc nechce páčil jsem ho šroubovákama,pak gumovou paličkou pak malým kladívkem a nakonec jsem vzal velký kladivo a mlátil jsem do něj jak hluchej do vrat Postupně do něj mla a on povolí,musí jít volně otáčet,aby jsi ho nezkoušel sundat se zataženou ruční brzdou Takže pořádný kladivo a možná by pomohlo stříknout nějaký sprej na zarezlé spoje okolo toho středovýho osazení co drží kolo.
Včera jsem sundal třmeny vepředu na brzdách a zjistil jsem že mám rotržený manžety co chrání pístky.Dostane se tam voda a pak ty pístky oreznou a přestanou se vracet.Tak zítra objednám náhradní gumičky,měly by tam být dvě na každé straně,jedna těsnící a druhá ta manžeta co je prasklá,celá sada by měla stát asi 1.000kč na obě strany.Žádný problém to zatím nedělalo spíš naopak,takže to může mít prasklý kdokoliv,já jsem na to přišel,když jsem chtěl natřít třmeny na červeno,tak to musím dokončit až po výměně těch gumiček.
To jsem mel taky, praskle ty prachovky, docela blbe se tam davaji. Maji na sobe takovy kovovy okrouzek, neco jako gufero pokud si to nepletu s jinym autem.
Čím jsi to natíral? Já to vždycky stříkám, ale sprej udělá jen tenkou vrstvu, všechno kolem se musí zakrývat a ten třmen je stejně hrbolatej, takže se nedá poznat, jestli je to stříklý, nebo natřený.
Natíral jsem to stejným sprejem. :lol:Blbě jsem to napsal. Lepší to je asi stříknout,natírat jsem to zkoušel u jinýho auta a akorát se ta barvy furt patlala když to ještě nebylo zaschlý a chtěl jsem to jěště přetřít.Navíc jak to je hodně členitý tak se to blbě natírá.Lepší to je rozdělat,sundat ty gumové krytky,pořádně očistit ocelákem a odmastit.A když nechceš aby se to zavzdušnilo tak hadici omotat papírovou páskou,okolo nacpat trochu novin a můžeš to stříknout.Když to rozebereš tak aspoň to můžeš skouknout v jakým to je stavu a namazat ty kolíky ve kterých se ten třmen pohybuje.