Vítejte na stránkach Smart autoclubu. Sem můžete vkládat své poznatky týkající se vozů Smart a tak se o ně podělit s ostatními. Máte-li potíže s přihlášením pište na postmaster(z)smart-club.cz
Abychom nezůstali zakonzervováni, připojili jsme se k Facebooku, kde nás najdete
TADY!
Vážení zájemci o REGISTRACI, upozorňujeme Vás, že z důvodu opakujících se útoků ruského robota
jsme byli nuceni zablokovat registraci s emailovými adresami s příponou COM (včetně gmail.com)
Pokud se chcete registrovat s takovou mailovou adresou, zašlete zprávu na adresu "postmaster@smart-club.cz"!
Při psaní příspěvků, prosím, nepoužívejte citace, pokud reagujete na poslední napsaný příspěvek!
Než založíte nové téma, hledejte, nebo svůj příspěvek napište do již existujícího tématu, které je Vašemu problému nejpodobnější.
Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Predni jsou jeste navic serizeny s urcitou sbihavosti, tedy do tvaru sipu ve smeru jizdy. Dela to cca -2mm na kazdem kole, takze to okem neni ani moc videt.
Rada zavodnich vozu meni sbihavost/rozbihavost a odklon/zaklon kol v zavislosti na typu zavodni drahy, tedy prevazuje-li na trati rovina nebo zatacky ( zakruty Staci si zahrat nekterou PC zavodni gamesku s dobre zpracovanou fyzikou, kde je moznost nastavovat charakteristiky vozu a rozdil na jizdnich vlastnostech pozna snad kazdy.
DYK77 píše:Predni jsou jeste navic serizeny s urcitou sbihavosti, tedy do tvaru sipu ve smeru jizdy. Dela to cca -2mm na kazdem kole, takze to okem neni ani moc videt.
Rada zavodnich vozu meni sbihavost/rozbihavost a odklon/zaklon kol v zavislosti na typu zavodni drahy, tedy prevazuje-li na trati rovina nebo zatacky ( zakruty Staci si zahrat nekterou PC zavodni gamesku s dobre zpracovanou fyzikou, kde je moznost nastavovat charakteristiky vozu a rozdil na jizdnich vlastnostech pozna snad kazdy.
uzivatelia, pre mna takzvane auto-lamy asi sotva... to uz je vyssia matematika, ktora je pre uzivatela, ktory sa presuva viac menej predisovo z bodu A do bodu B uplne zbytocna a nezaujimava...
Smart Roadster Coupe 2003 - ano, je to tak, pokorili sme 230.000 km. povodny motor, prevodovka a dokonca aj aktuator... Akurat spojka sa odporucala do vecnych lovist pri 210.000 km a 10 rokoch prevadzky. A odisiel uz aj starter, ci alternator a preventivne je tam aj nove turbo.
Jaguar XJR 1996 - 203.000 km nova vydreva na ceste, daka lakovacka porobena, opat vyzera ako ozajstne auto
Mercedes Vito Marco Polo 2000 - milion kilometrov, ale to byvanie kde chces nicim nenahradis
Hyundai Atos 2004 - 92.000 km a s tym sa da ist furt plny a aj tak to nejde
Oltcit Club 1988 - rozobraty do srobika a vyvarena karoseria, nachystana na lakovanie...
Presto se u zavodnich PC gamesek bez hrubeho nastaveni sbihavosti neobejdes Da se tam trochu pochopit proc se to dela, ale na vlastnim aute bych si to netroufnul, na to se mam moc rad a virobce urcite vedel proc nastavil podvozek tak jak je
Smart - v servisu tvrdili, ze geometrie na nem je vysoká skola (vzhledem ke kratkemu rozvoru). Musim rict ze po me plzneske epizode se mi prave kolo posunulo o 1 cm dopredu. Tak jsme to zvedli na heveru, puvodne jsem chtel vymenit rameno, ale vsiml jsem si ze cela predni naprava je uchycena na takove jako by traverze. Tu jsem pod pravym kolem povolil, pote to vydalo takovej divnej zvuk (lup) a skocilo to cele na puvodni misto. Tak jsem sroub utahnul a trada na geometrii, kde vse dopadlo za 1.
Ahoj mam taky problém s brzdama, když začnu brzdit tak se mi začne klepat volant.Ve městě to není znát ale v 90km/h jsou to pořádný vybrace nevíte čím by to mohlo být.Dík za radu
Budou asi zvlněný kotouče,podívej se jakou mají tlouštku,nové mají 9mm,postupně se zeslabují,pak stačí víc brzdit,ohřejou se,stříkne na ně voda z kaluže a můžou se zvlnit v extrému i prasknout,záleží jak jsou slabý.Nechají se srovnat,ale pokud jsou slabý tak je lepší dát nový,protože se rovnaj že se zbrousí do roviny a tím se ještě zeslabí a myslím že nejmenší tlouštka je 8mm.
Druzeta píše:Budou asi zvlněný kotouče,podívej se jakou mají tlouštku,nové mají 9mm,postupně se zeslabují,pak stačí víc brzdit,ohřejou se,stříkne na ně voda z kaluže a můžou se zvlnit v extrému i prasknout,záleží jak jsou slabý.Nechají se srovnat,ale pokud jsou slabý tak je lepší dát nový,protože se rovnaj že se zbrousí do roviny a tím se ještě zeslabí a myslím že nejmenší tlouštka je 8mm.
kdyz sem koupil smarta, tak brzdil naprosto paradne. zajimalo by me, co udelat pro to. aby zase brzdil nejak slusne, protoze uz to stoji za prd . nerad bych se octnul v neci prd...
napadlo me, jestli uz by se treba pri tech 133tis. nemely brzdy zkusit odvzdusnit nebo nemela vymenit brzdova kapalina, jestli by to teda pomohlo. desky jsou v poradku.
SMART MC01 0,8 CDI Pure 2001, 30kw -> 42kw chip tuning, ALU SPINLINE 15" chrom, 175/55 + 195/50, 4pistkove brzdice wilwood, vrtane kotouce Zimmermann, sportovní podvozek, Vmax 161 km/h GPS, tažné zařízení
(* 1.12.2006 64770 km, 1.12.2007 109510 km 1.12.2008 158230 km, 1.12.2009 200000 km, 1.12.2010 238764 km, 1.12.2011 273910km, 1.12.2012 314844 km) http://www.smart-club.cz/test/viewtopic ... &start=279SCHVÁLENO !!!
Můžeš mít ty brzdy taky zamaštěný,prodávaj takový čističe na brzdy ve spreji.Vyměnit kapalinu a odvzdušnit,může v ní bejt voda a vzduch.Desky můžou mít ješte sílu,ale záleží jak dosedají ke kotouči,jestli je celý vyleštěný nebo jenom někde a vyndat destičky a jestli dosedají celou plochou a taky záleží na materiálu těch destiček jak jsou tvrdé.Jinak brzdová kapalina by se měla myslím měnit každé dva roky.
ono se servisuje kvůli tomu aby si právě mohl jezdit
nemám rád tdičkáře, protože moje tédéíčko 5l při 200km/h nežere a stejně benzín je benzín i když někdy tu naftu mám rád přece jenom čtyř litrovej benzín má víc chutě než dvoulitrovej commonrail
nemám rád tdičkáře, protože moje tédéíčko 5l při 200km/h nežere a stejně benzín je benzín i když někdy tu naftu mám rád přece jenom čtyř litrovej benzín má víc chutě než dvoulitrovej commonrail