
odpojil jsem obě lambda sondy podotýkám, že na Mercedesácké diagnostice MB star C3 NEHLÁSÍ žádnou chybu (lambda žhaví a dává data - generuje napětí 0.1V - 0.9V)
po odpojení a startu se motor chová jinak... od startu se běh prodloužil z 25 vteřin na 50 vteřin a pak to chcipne... chcípnutí v klidu bez škubání v tuto chvíli diagnostika (neznačková bluetooth za 350 Kč ze sunnysoftu) hlásí chybu O2 sensor 1 a 2 a rozsvítí se kontrolka motoru na přístrojovce
po opětovném startu motor naskočí a drží, za tepla normálně startuje.
druhý den test odpojená 2 lamda tj. ta za katalyzátorem (smazání chyb a start).... průběh stejný 50 vteřin a chcípnutí..... Motor je při běhu trochu klidnější než bez obou lambd.
dnes ráno studený start s připojenou původní 2 labdou za katalyzátorem a zapůjčenou lambdou jen zapojenou na konektoru mimo výfuk... po startu klasicky zvýšené otáčky a po 50 vteřinách motor spadl do normálních otáček a NECHCÍPNUL

Takže mi teď snad zbývá jen koupit dvě lambdasondy A0045425318 (NTK 7.K 2) máte někdo TYP kde a jaké pořídit?
MB Chodov 8.300 Kč za kus
NO NAME z Číny 780 Kč kus
máte zkušenost z univerzálními lambdami ? tj. bez konektoru ten se musí použít z původní.