Vítejte na stránkach Smart autoclubu. Sem můžete vkládat své poznatky týkající se vozů Smart a tak se o ně podělit s ostatními. Máte-li potíže s přihlášením pište na postmaster(z)smart-club.cz
Abychom nezůstali zakonzervováni, připojili jsme se k Facebooku, kde nás najdete
TADY!
Vážení zájemci o REGISTRACI, upozorňujeme Vás, že z důvodu opakujících se útoků ruského robota
jsme byli nuceni zablokovat registraci s emailovými adresami s příponou COM (včetně gmail.com)
Pokud se chcete registrovat s takovou mailovou adresou, zašlete zprávu na adresu "postmaster@smart-club.cz"!
Při psaní příspěvků, prosím, nepoužívejte citace, pokud reagujete na poslední napsaný příspěvek!
Než založíte nové téma, hledejte, nebo svůj příspěvek napište do již existujícího tématu, které je Vašemu problému nejpodobnější.
Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Na mojí 451 2011 52kW 135.000 km se při volnoběhu ozývá kovový chrastivý zvuk (něco jako rozbitá volnoběžka na kimě nebo alternátoru), který v tahu nebo při vyšších otáčkách ustane. Můj mechanik to tipuje na spojku nebo setrvačník, ale nikde jsem o takové závadě na foru nenašel zmínku. Děkuji za radu
Já tomu teda vůbec nerozumím, ale zkusil bych to hledat v převodovce. Olej v ní je? A jak je starý? (Já vím, starý je dobře, jenom to auto cinká...) A nejde tam dát trošinku hustší? (třeba slunečnicovej!)
Tak převodovka šla dolů a bylo to na výměnu spojkové sady od SACHSu ... Praskly dva ze tří plechových držáků přítlačného kotouče. Obložení spojky ve 140.000 km na tachometru z jedné strany na nýty a na druhé s ještě viditelnými drážkami.