F2, 0,8 CDi - na co si dát bacha při koupi

Vyměním, daruji, ...
kodajz

Příspěvek od kodajz » čtv 17 črc 2008, 14:13

xlukas.cz - kdyby sis měl znova vybrat, koupil by sis znova smart diesel? a nebo bys radši silnější smart benzín.
V mé hlavě zatím vyhrává diesel právě kvůli tobě, že jsi spokojený s čipem a že to jede super i po dálnici. Spotřeba se mi líbí. Až si ho koupím, zajedu asi taky do Bratislavy na ten čip. Není nad dobrou zkušenost.

Uživatelský avatar
marko583
Smart ACE
Příspěvky: 508
Registrován: pon 06 bře 2006, 20:55
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od marko583 » čtv 17 črc 2008, 14:14

xlukas.cz píše: Koukal jsem-Lupo 1,2 TDi, 45 kw a 140 Nm, ECO režim 33 kw a 120 Nm.
zrychlení nevím, ale to lupo je fakt dravec.
ale su aj vacsie dravce ;-)
xlukas.cz píše:mne delal cip mm racing v bratislave a spokojenost.
tak marek sa vyzna. cip na 800cdi odladoval na svojom aute, takze si dal zalezat
xlukas.cz píše:42 kw uz neni malo. ostatne i tak se to zveda na zadek a v zatackach pod plynem ma auto tendenci jet rovne.
zadnokolko s lahkym predkom a mizivou adheziou vpredu...
xlukas.cz píše:chtit krouzit na placku je velice obtizne. zkousel sem to dvakrat na asfaltu a nekolikrat na snehu a nic moc.
treba vypnut esp, ale aj tak to nato nema vykon... a hlavne to ma chorobu zvanu robotizovna prevodovka...
Smart Roadster Coupe 2003 - ano, je to tak, pokorili sme 230.000 km. povodny motor, prevodovka a dokonca aj aktuator... Akurat spojka sa odporucala do vecnych lovist pri 210.000 km a 10 rokoch prevadzky. A odisiel uz aj starter, ci alternator a preventivne je tam aj nove turbo.
Jaguar XJR 1996 - 203.000 km nova vydreva na ceste, daka lakovacka porobena, opat vyzera ako ozajstne auto
Mercedes Vito Marco Polo 2000 - milion kilometrov, ale to byvanie kde chces nicim nenahradis
Hyundai Atos 2004 - 92.000 km a s tym sa da ist furt plny a aj tak to nejde :-)))
Oltcit Club 1988 - rozobraty do srobika a vyvarena karoseria, nachystana na lakovanie...

Kto brzdi, prehrava...

Uživatelský avatar
marko583
Smart ACE
Příspěvky: 508
Registrován: pon 06 bře 2006, 20:55
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od marko583 » čtv 17 črc 2008, 14:16

kodajz píše:xlukas.cz - kdyby sis měl znova vybrat, koupil by sis znova smart diesel? a nebo bys radši silnější smart benzín.
V mé hlavě zatím vyhrává diesel právě kvůli tobě, že jsi spokojený s čipem a že to jede super i po dálnici. Spotřeba se mi líbí. Až si ho koupím, zajedu asi taky do Bratislavy na ten čip. Není nad dobrou zkušenost.
ja ma tiez cip od marek a jazdim na benzine a som spokojny :twisted:
Smart Roadster Coupe 2003 - ano, je to tak, pokorili sme 230.000 km. povodny motor, prevodovka a dokonca aj aktuator... Akurat spojka sa odporucala do vecnych lovist pri 210.000 km a 10 rokoch prevadzky. A odisiel uz aj starter, ci alternator a preventivne je tam aj nove turbo.
Jaguar XJR 1996 - 203.000 km nova vydreva na ceste, daka lakovacka porobena, opat vyzera ako ozajstne auto
Mercedes Vito Marco Polo 2000 - milion kilometrov, ale to byvanie kde chces nicim nenahradis
Hyundai Atos 2004 - 92.000 km a s tym sa da ist furt plny a aj tak to nejde :-)))
Oltcit Club 1988 - rozobraty do srobika a vyvarena karoseria, nachystana na lakovanie...

Kto brzdi, prehrava...

kodajz

Příspěvek od kodajz » čtv 17 črc 2008, 14:18

zvedá na zadní :D si na boky nakreslím koně z Ferrari, to bude žrádlo :D

kodajz

Příspěvek od kodajz » čtv 17 črc 2008, 14:21

na benzíně čip tolik nepřidá jak na naftě. i krouák je hodně důležitý.

Uživatelský avatar
DYK77
Smart ACE
Příspěvky: 16926
Registrován: sob 25 úno 2006, 00:06
Bydliště: MOST
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DYK77 » čtv 17 črc 2008, 14:27

kodajz píše:zvedá na zadní :D si na boky nakreslím koně z Ferrari, to bude žrádlo :D
Nahoď je tam naležato, až pojedeš po zadním, tak budou vypadat přirozeně :D
Obrázek Obrázek
Smart Roadster 45KW [2004]

Uživatelský avatar
DYK77
Smart ACE
Příspěvky: 16926
Registrován: sob 25 úno 2006, 00:06
Bydliště: MOST
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DYK77 » čtv 17 črc 2008, 14:28

kodajz píše:na benzíně čip tolik nepřidá jak na naftě. i krouák je hodně důležitý.
Si počkám co na to Marko :lol:
Obrázek Obrázek
Smart Roadster 45KW [2004]

Uživatelský avatar
xlukas.cz
Smart ACE
Příspěvky: 15408
Registrován: ned 26 lis 2006, 22:51
Bydliště: Hodoninsko / Praha

Příspěvek od xlukas.cz » čtv 17 črc 2008, 14:36

kodajz píše:xlukas.cz - kdyby sis měl znova vybrat, koupil by sis znova smart diesel? a nebo bys radši silnější smart benzín.
V mé hlavě zatím vyhrává diesel právě kvůli tobě, že jsi spokojený s čipem a že to jede super i po dálnici. Spotřeba se mi líbí. Až si ho koupím, zajedu asi taky do Bratislavy na ten čip. Není nad dobrou zkušenost.
vzhledem k roku a cene, kterou jsem za to byl schopny dat a taky poctu najetych km rocne bych i ted zvolil naftu. hlavne neriskuju, ze bych delal pri 100 tis. km -+ generalku motoru - podpalene ventily a valec. spojka zatim drzi. ono kdyz jedu 200 km na 6, tak oproti mestskemu provozu radim nekolikasetnasobne min. pocitam, ze na mesto 200 km musi auto preradit v prumeru 200-300x, to mne tolikrat nepreradi ani po 3000-5000km.

co je nam tu znamo, tak numeric s tim dieslem taky nema problemy.
ano u 700 benzinu to zatim taky nikdo neresil. ovsem, kolik z nas ho ma? a kolik ma 600?
SMART MC01 0,8 CDI Pure
2001, 30kw -> 42kw chip tuning, ALU SPINLINE 15" chrom, 175/55 + 195/50, 4pistkove brzdice wilwood, vrtane kotouce Zimmermann, sportovní podvozek, Vmax 161 km/h GPS, tažné zařízení
(* 1.12.2006 64770 km, 1.12.2007 109510 km 1.12.2008 158230 km, 1.12.2009 200000 km, 1.12.2010 238764 km, 1.12.2011 273910km, 1.12.2012 314844 km)
http://www.smart-club.cz/test/viewtopic ... &start=279
:lol: :arrow: SCHVÁLENO !!! Obrázek
Obrázek Obrázek

Uživatelský avatar
xlukas.cz
Smart ACE
Příspěvky: 15408
Registrován: ned 26 lis 2006, 22:51
Bydliště: Hodoninsko / Praha

Příspěvek od xlukas.cz » čtv 17 črc 2008, 14:37

DYK77 píše:
kodajz píše:na benzíně čip tolik nepřidá jak na naftě. i krouák je hodně důležitý.
Si počkám co na to Marko :lol:
u turba prida vic nez u obycejneho. hlavne vzhledem k puvodnimu vykonu napr. 45 kw pri zvednuti na 52 to sice neni tak velky % narust, ale porad je to vic nez 42 naftovych, ze ...
SMART MC01 0,8 CDI Pure
2001, 30kw -> 42kw chip tuning, ALU SPINLINE 15" chrom, 175/55 + 195/50, 4pistkove brzdice wilwood, vrtane kotouce Zimmermann, sportovní podvozek, Vmax 161 km/h GPS, tažné zařízení
(* 1.12.2006 64770 km, 1.12.2007 109510 km 1.12.2008 158230 km, 1.12.2009 200000 km, 1.12.2010 238764 km, 1.12.2011 273910km, 1.12.2012 314844 km)
http://www.smart-club.cz/test/viewtopic ... &start=279
:lol: :arrow: SCHVÁLENO !!! Obrázek
Obrázek Obrázek

Uživatelský avatar
xlukas.cz
Smart ACE
Příspěvky: 15408
Registrován: ned 26 lis 2006, 22:51
Bydliště: Hodoninsko / Praha

Příspěvek od xlukas.cz » čtv 17 črc 2008, 14:38

DYK77 píše:
xlukas.cz píše:42 kw uz neni malo. ostatne i tak se to zveda na zadek
Ty voe :shock:
:-))) :-*
SMART MC01 0,8 CDI Pure
2001, 30kw -> 42kw chip tuning, ALU SPINLINE 15" chrom, 175/55 + 195/50, 4pistkove brzdice wilwood, vrtane kotouce Zimmermann, sportovní podvozek, Vmax 161 km/h GPS, tažné zařízení
(* 1.12.2006 64770 km, 1.12.2007 109510 km 1.12.2008 158230 km, 1.12.2009 200000 km, 1.12.2010 238764 km, 1.12.2011 273910km, 1.12.2012 314844 km)
http://www.smart-club.cz/test/viewtopic ... &start=279
:lol: :arrow: SCHVÁLENO !!! Obrázek
Obrázek Obrázek

Uživatelský avatar
DYK77
Smart ACE
Příspěvky: 16926
Registrován: sob 25 úno 2006, 00:06
Bydliště: MOST
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DYK77 » čtv 17 črc 2008, 14:41

xlukas.cz píše:u turba prida vic nez u obycejneho. hlavne vzhledem k puvodnimu vykonu napr. 45 kw pri zvednuti na 52 to sice neni tak velky % narust, ale porad je to vic nez 42 naftovych, ze ...
45KW se dá na 60Kw
60Kw na 80 = přes 100 koní :)
Obrázek Obrázek
Smart Roadster 45KW [2004]

Uživatelský avatar
xlukas.cz
Smart ACE
Příspěvky: 15408
Registrován: ned 26 lis 2006, 22:51
Bydliště: Hodoninsko / Praha

Příspěvek od xlukas.cz » čtv 17 črc 2008, 14:43

beru zpet ty kw. podstata se ale nemeni - vykon je porad vyssi nez u te nafty. souhlas?
SMART MC01 0,8 CDI Pure
2001, 30kw -> 42kw chip tuning, ALU SPINLINE 15" chrom, 175/55 + 195/50, 4pistkove brzdice wilwood, vrtane kotouce Zimmermann, sportovní podvozek, Vmax 161 km/h GPS, tažné zařízení
(* 1.12.2006 64770 km, 1.12.2007 109510 km 1.12.2008 158230 km, 1.12.2009 200000 km, 1.12.2010 238764 km, 1.12.2011 273910km, 1.12.2012 314844 km)
http://www.smart-club.cz/test/viewtopic ... &start=279
:lol: :arrow: SCHVÁLENO !!! Obrázek
Obrázek Obrázek

Uživatelský avatar
David0600
Smart ACE
Příspěvky: 7764
Registrován: úte 07 bře 2006, 07:43
Bydliště: Velké Popovice

Příspěvek od David0600 » čtv 17 črc 2008, 14:46

tady to jede :lol:

jen tak k tý spotřebě kdybych jezdil lukasovym tempem tak bych se možná i pod 4dostal, ale teď vážně. Záleží jak na to šlapeš jezdím od 5,9l do 8,51l což se vymyká spotřebě v techničáku, ale je to pouze praha a dálnice.

dle spritmonitor.de je průměr od 5,61l do 8,61l pro můj motor takže jsem v normě :P


zkus se kouknout na spotřebu tam: u nafty je to průměr od 2,77 - 5,98l
nemám rád tdičkáře, protože moje tédéíčko 5l při 200km/h nežere a stejně benzín je benzín i když někdy tu naftu mám rád přece jenom čtyř litrovej benzín má víc chutě než dvoulitrovej commonrail

Uživatelský avatar
marko583
Smart ACE
Příspěvky: 508
Registrován: pon 06 bře 2006, 20:55
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od marko583 » čtv 17 črc 2008, 14:58

DYK77 píše:
kodajz píše:na benzíně čip tolik nepřidá jak na naftě. i krouák je hodně důležitý.
Si počkám co na to Marko :lol:
marko nato tolko, ze je krutak dolezity ked si za dizlovym geckom tahas na privese jachtu do chorvacka, alebo to gecko potrebujes vyhrabat z blata...ň

u pidi krutakov pod 200 Nm je jedno kolko ho tam je...

cip u turbobenzinu prida v podstate rovnako ako u turbonafty...

a ten krutak je fakt dolezity len ked nieco tahas, alebo tlacis... 700 kilovu budku ako smart potiahne aj 70 Nm aj 100 Nm rovnako...

lukas mam 700, vcera mala 130.000 km... za ten cas som jej len menil sviecky a dolieval olej... a to dostavala pekne nazrat... vlastne to dostava aj teraz, ale uz pomenej, kedze smartom nejazdim tak casto.
Smart Roadster Coupe 2003 - ano, je to tak, pokorili sme 230.000 km. povodny motor, prevodovka a dokonca aj aktuator... Akurat spojka sa odporucala do vecnych lovist pri 210.000 km a 10 rokoch prevadzky. A odisiel uz aj starter, ci alternator a preventivne je tam aj nove turbo.
Jaguar XJR 1996 - 203.000 km nova vydreva na ceste, daka lakovacka porobena, opat vyzera ako ozajstne auto
Mercedes Vito Marco Polo 2000 - milion kilometrov, ale to byvanie kde chces nicim nenahradis
Hyundai Atos 2004 - 92.000 km a s tym sa da ist furt plny a aj tak to nejde :-)))
Oltcit Club 1988 - rozobraty do srobika a vyvarena karoseria, nachystana na lakovanie...

Kto brzdi, prehrava...

Uživatelský avatar
David0600
Smart ACE
Příspěvky: 7764
Registrován: úte 07 bře 2006, 07:43
Bydliště: Velké Popovice

Příspěvek od David0600 » čtv 17 črc 2008, 15:03

i benzínový géčko tahá slušně :lol:
nemám rád tdičkáře, protože moje tédéíčko 5l při 200km/h nežere a stejně benzín je benzín i když někdy tu naftu mám rád přece jenom čtyř litrovej benzín má víc chutě než dvoulitrovej commonrail

Odpovědět