Stránka 2 z 5

Napsal: čtv 17 črc 2008, 14:13
od kodajz
xlukas.cz - kdyby sis měl znova vybrat, koupil by sis znova smart diesel? a nebo bys radši silnější smart benzín.
V mé hlavě zatím vyhrává diesel právě kvůli tobě, že jsi spokojený s čipem a že to jede super i po dálnici. Spotřeba se mi líbí. Až si ho koupím, zajedu asi taky do Bratislavy na ten čip. Není nad dobrou zkušenost.

Napsal: čtv 17 črc 2008, 14:14
od marko583
xlukas.cz píše: Koukal jsem-Lupo 1,2 TDi, 45 kw a 140 Nm, ECO režim 33 kw a 120 Nm.
zrychlení nevím, ale to lupo je fakt dravec.
ale su aj vacsie dravce ;-)
xlukas.cz píše:mne delal cip mm racing v bratislave a spokojenost.
tak marek sa vyzna. cip na 800cdi odladoval na svojom aute, takze si dal zalezat
xlukas.cz píše:42 kw uz neni malo. ostatne i tak se to zveda na zadek a v zatackach pod plynem ma auto tendenci jet rovne.
zadnokolko s lahkym predkom a mizivou adheziou vpredu...
xlukas.cz píše:chtit krouzit na placku je velice obtizne. zkousel sem to dvakrat na asfaltu a nekolikrat na snehu a nic moc.
treba vypnut esp, ale aj tak to nato nema vykon... a hlavne to ma chorobu zvanu robotizovna prevodovka...

Napsal: čtv 17 črc 2008, 14:16
od marko583
kodajz píše:xlukas.cz - kdyby sis měl znova vybrat, koupil by sis znova smart diesel? a nebo bys radši silnější smart benzín.
V mé hlavě zatím vyhrává diesel právě kvůli tobě, že jsi spokojený s čipem a že to jede super i po dálnici. Spotřeba se mi líbí. Až si ho koupím, zajedu asi taky do Bratislavy na ten čip. Není nad dobrou zkušenost.
ja ma tiez cip od marek a jazdim na benzine a som spokojny :twisted:

Napsal: čtv 17 črc 2008, 14:18
od kodajz
zvedá na zadní :D si na boky nakreslím koně z Ferrari, to bude žrádlo :D

Napsal: čtv 17 črc 2008, 14:21
od kodajz
na benzíně čip tolik nepřidá jak na naftě. i krouák je hodně důležitý.

Napsal: čtv 17 črc 2008, 14:27
od DYK77
kodajz píše:zvedá na zadní :D si na boky nakreslím koně z Ferrari, to bude žrádlo :D
Nahoď je tam naležato, až pojedeš po zadním, tak budou vypadat přirozeně :D

Napsal: čtv 17 črc 2008, 14:28
od DYK77
kodajz píše:na benzíně čip tolik nepřidá jak na naftě. i krouák je hodně důležitý.
Si počkám co na to Marko :lol:

Napsal: čtv 17 črc 2008, 14:36
od xlukas.cz
kodajz píše:xlukas.cz - kdyby sis měl znova vybrat, koupil by sis znova smart diesel? a nebo bys radši silnější smart benzín.
V mé hlavě zatím vyhrává diesel právě kvůli tobě, že jsi spokojený s čipem a že to jede super i po dálnici. Spotřeba se mi líbí. Až si ho koupím, zajedu asi taky do Bratislavy na ten čip. Není nad dobrou zkušenost.
vzhledem k roku a cene, kterou jsem za to byl schopny dat a taky poctu najetych km rocne bych i ted zvolil naftu. hlavne neriskuju, ze bych delal pri 100 tis. km -+ generalku motoru - podpalene ventily a valec. spojka zatim drzi. ono kdyz jedu 200 km na 6, tak oproti mestskemu provozu radim nekolikasetnasobne min. pocitam, ze na mesto 200 km musi auto preradit v prumeru 200-300x, to mne tolikrat nepreradi ani po 3000-5000km.

co je nam tu znamo, tak numeric s tim dieslem taky nema problemy.
ano u 700 benzinu to zatim taky nikdo neresil. ovsem, kolik z nas ho ma? a kolik ma 600?

Napsal: čtv 17 črc 2008, 14:37
od xlukas.cz
DYK77 píše:
kodajz píše:na benzíně čip tolik nepřidá jak na naftě. i krouák je hodně důležitý.
Si počkám co na to Marko :lol:
u turba prida vic nez u obycejneho. hlavne vzhledem k puvodnimu vykonu napr. 45 kw pri zvednuti na 52 to sice neni tak velky % narust, ale porad je to vic nez 42 naftovych, ze ...

Napsal: čtv 17 črc 2008, 14:38
od xlukas.cz
DYK77 píše:
xlukas.cz píše:42 kw uz neni malo. ostatne i tak se to zveda na zadek
Ty voe :shock:
:-))) :-*

Napsal: čtv 17 črc 2008, 14:41
od DYK77
xlukas.cz píše:u turba prida vic nez u obycejneho. hlavne vzhledem k puvodnimu vykonu napr. 45 kw pri zvednuti na 52 to sice neni tak velky % narust, ale porad je to vic nez 42 naftovych, ze ...
45KW se dá na 60Kw
60Kw na 80 = přes 100 koní :)

Napsal: čtv 17 črc 2008, 14:43
od xlukas.cz
beru zpet ty kw. podstata se ale nemeni - vykon je porad vyssi nez u te nafty. souhlas?

Napsal: čtv 17 črc 2008, 14:46
od David0600
tady to jede :lol:

jen tak k tý spotřebě kdybych jezdil lukasovym tempem tak bych se možná i pod 4dostal, ale teď vážně. Záleží jak na to šlapeš jezdím od 5,9l do 8,51l což se vymyká spotřebě v techničáku, ale je to pouze praha a dálnice.

dle spritmonitor.de je průměr od 5,61l do 8,61l pro můj motor takže jsem v normě :P


zkus se kouknout na spotřebu tam: u nafty je to průměr od 2,77 - 5,98l

Napsal: čtv 17 črc 2008, 14:58
od marko583
DYK77 píše:
kodajz píše:na benzíně čip tolik nepřidá jak na naftě. i krouák je hodně důležitý.
Si počkám co na to Marko :lol:
marko nato tolko, ze je krutak dolezity ked si za dizlovym geckom tahas na privese jachtu do chorvacka, alebo to gecko potrebujes vyhrabat z blata...ň

u pidi krutakov pod 200 Nm je jedno kolko ho tam je...

cip u turbobenzinu prida v podstate rovnako ako u turbonafty...

a ten krutak je fakt dolezity len ked nieco tahas, alebo tlacis... 700 kilovu budku ako smart potiahne aj 70 Nm aj 100 Nm rovnako...

lukas mam 700, vcera mala 130.000 km... za ten cas som jej len menil sviecky a dolieval olej... a to dostavala pekne nazrat... vlastne to dostava aj teraz, ale uz pomenej, kedze smartom nejazdim tak casto.

Napsal: čtv 17 črc 2008, 15:03
od David0600
i benzínový géčko tahá slušně :lol: