Vítejte na stránkach Smart autoclubu. Sem můžete vkládat své poznatky týkající se vozů Smart a tak se o ně podělit s ostatními. Máte-li potíže s přihlášením pište na postmaster(z)smart-club.cz
Do Českého ráje cesta smartová je! 2024
jednodenní výlet za krásami Českého ráje se uskuteční v sobotu 8. 6. 2024
Více informací ZDE!
Abychom nezůstali zakonzervováni, připojili jsme se k Facebooku, kde nás najdete
TADY!
Při psaní příspěvků, prosím, nepoužívejte citace, pokud reagujete na poslední napsaný příspěvek!
Než založíte nové téma, hledejte, nebo svůj příspěvek napište do již existujícího tématu, které je Vašemu problému nejpodobnější.
Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
je to celkem jednoduchý stačí vycvaknout ten středový kryt pod ním je rámeček pod který se ty budíky podstrčí a uchytí na 2x čtyři šroubky na kabel od hodin tam je konektor přímo a ten od otáčkoměru je delší a musí se protáhnout tuším pod spodní kryt volantu a tam je schovanej konektor... (kdo to dělal víckrát třeba to tady popíše přesněji) ještě může nastat problém že je třeba ten otáčkoměr nastavit na "on" přes diagnostiku - záleží jestli tam někdy byl nebo se auto prodalo bez něj - třeba mně ho z toho prodejce vymontoval takže jak jsem ho připojil tak hned fungoval
to nestáhneš, respektive DAS stáhnout de, ale bez STAR diagnostiky ti je k ničemu a navíc to chodí jenom na IBM T30, respektive T23. Zavolej Chrobákovi, zaktivuje ti to. je to otázka cca dvou minut
Nevíte někdo, kolik drátů vede od otáčkoměru u starších modelů SMART - benzin? Našel jsem pod přístrojovkou konektor pro připojení, je to i funkční, ale do nového modelu jsou budíky dosti drahé. Uvažoval jsem koupit do staršího modelu a maximálně předělat konektor.
SMART FORTWO 451 mhd/benzin, r.v. 2013, najeto 20.000 km - zakoupeno v bazaru
VOLVO V70 III, 2.0T, 149 kW, r.v. 2011, najeto 80.000 km
Čaues, jsem tu novej a přesně tohle jsem chtěl vědět. Jen bych se chtěl zeptat jestli 0.6 turbo točí 7000 otáček nebo míň? jsou totiž dva druhy budíků myslím s ciferníkem 5000 a 7000 ot./min. Díky
Ahoj Smartáci mám Smarta pasion benzin z roku 2002 – osmičky světla a měl bych zájem jenom tak pro radost si nechat namontovat otáčkoměr. Od DYKA ale i ostatních je zde odkaz na FQ je to tam solidně nafoceno a srozumitelně popsáno. Jde o odstranění krytu pod volantem a středové krytky, na které jsou tlačítka ohřevu zadního okna, klimatizace, případně ohřevu sedadel – ta já nemám. V tom případě půjde asi o modernější verzi. A mně zajímá, zda i v mém případě starší verze vozidla je připravena kabeláž, kterou by bylo možné pospojovat a otáčkoměr umístit nebo by musela být sejmuta celá palubní deska a provést kompletní připojení od pojistek. Informaci o takovýchto možnostech mi sdělili v Mercedesu v Brně, a že by pak práce instalace otáčkoměru mohla trvat i 4 hod. Že verzí modernizace Smartů bylo mnoho a neví jak je nebo není kabeláží propojen s ohledem na připojení budíků můj model. Při zadání montáže by se to pěkně prodražilo já jsem počítal se dvěma hod., když mechanik ví kam sáhnout. Kdo máte nějaké zkušenosti – poraďte. Do montáže celé palubní desky jenom proto, abych připojil otáčkoměr to asi ne.
S připojením otáčkoměru není žádný problém.
Otáčkomer, tedy budík má kabel, který se připojí do připraveného konektoru v budíku tachometru (zezadu).
Pak je jen nutno povolit činnost otáčkoměru na diagnostice.
Mechanik, který to už dělal, to zvládne za 20 minut.
Smart For Two 0,6 benzin r.v.2000 - bohužel po smrti