Nepravidelny chod po startu
Nepravidelny chod po startu
ForTwo 453/2015 - 999ccm /Benzin (prozatim )
- xlukas.cz
- Smart ACE
- Příspěvky: 15462
- Registrován: ned 26 lis 2006, 22:51
- Bydliště: Hodoninsko / Praha
co svicky? jsou vymenene?
a kabely ke svickam? jsou v poradku?
precti si toto tema. a kdyz tam nenajdes odpoved, tak na konec si zkopiruj svuj prispevek. ja toto tema zamknu a smazu.
diky za pochopeni.
2001, 30kw -> 42kw chip tuning, ALU SPINLINE 15" chrom, 175/55 + 195/50, 4pistkove brzdice wilwood, vrtane kotouce Zimmermann, sportovní podvozek, Vmax 161 km/h GPS, tažné zařízení
(* 1.12.2006 64770 km, 1.12.2007 109510 km 1.12.2008 158230 km, 1.12.2009 200000 km, 1.12.2010 238764 km, 1.12.2011 273910km, 1.12.2012 314844 km)
http://www.smart-club.cz/test/viewtopic ... &start=279 SCHVÁLENO !!!
No ta spotreba je jen prepocet LPG na benzin , jinak svicky i kabely vypadaji dobre , spalovani taky.(podle barev svicek)xlukas.cz píše:ono to vypada, ze ti jde do motoru malo benzinu, proto mas asi tak malou spotrebu.
co svicky? jsou vymenene?
a kabely ke svickam? jsou v poradku?
Tipnul bych to na cidlo teploty vzduchu, ale nevim jak se jeho zavada projevuje.
ForTwo 453/2015 - 999ccm /Benzin (prozatim )
- xlukas.cz
- Smart ACE
- Příspěvky: 15462
- Registrován: ned 26 lis 2006, 22:51
- Bydliště: Hodoninsko / Praha
2001, 30kw -> 42kw chip tuning, ALU SPINLINE 15" chrom, 175/55 + 195/50, 4pistkove brzdice wilwood, vrtane kotouce Zimmermann, sportovní podvozek, Vmax 161 km/h GPS, tažné zařízení
(* 1.12.2006 64770 km, 1.12.2007 109510 km 1.12.2008 158230 km, 1.12.2009 200000 km, 1.12.2010 238764 km, 1.12.2011 273910km, 1.12.2012 314844 km)
http://www.smart-club.cz/test/viewtopic ... &start=279 SCHVÁLENO !!!
Mozna skrtici klapka.xlukas.cz píše:mas pravdu, ze vaha vzduchu se tu uz resila. casem se zaolejuje a zanese prachem.
Hoboj: Ty jsi mel odjakziva LPG ? Nebo jsi si to nechal predelat ? Nemas nejake fotky ?
Beulingo Multispace 2.0HDi 2005 - Polabský offroad
- xlukas.cz
- Smart ACE
- Příspěvky: 15462
- Registrován: ned 26 lis 2006, 22:51
- Bydliště: Hodoninsko / Praha
2001, 30kw -> 42kw chip tuning, ALU SPINLINE 15" chrom, 175/55 + 195/50, 4pistkove brzdice wilwood, vrtane kotouce Zimmermann, sportovní podvozek, Vmax 161 km/h GPS, tažné zařízení
(* 1.12.2006 64770 km, 1.12.2007 109510 km 1.12.2008 158230 km, 1.12.2009 200000 km, 1.12.2010 238764 km, 1.12.2011 273910km, 1.12.2012 314844 km)
http://www.smart-club.cz/test/viewtopic ... &start=279 SCHVÁLENO !!!
Pajik píše:Mozna skrtici klapka.xlukas.cz píše:mas pravdu, ze vaha vzduchu se tu uz resila. casem se zaolejuje a zanese prachem.
Hoboj: Ty jsi mel odjakziva LPG ? Nebo jsi si to nechal predelat ? Nemas nejake fotky ?
ForTwo 453/2015 - 999ccm /Benzin (prozatim )
Tak mě to taky dělá.hoboj píše:No ta spotreba je jen prepocet LPG na benzin , jinak svicky i kabely vypadaji dobre , spalovani taky.(podle barev svicek)xlukas.cz píše:ono to vypada, ze ti jde do motoru malo benzinu, proto mas asi tak malou spotrebu.
co svicky? jsou vymenene?
a kabely ke svickam? jsou v poradku?
Tipnul bych to na cidlo teploty vzduchu, ale nevim jak se jeho zavada projevuje.
1.vyměněn palivový filtr
2.vyměněné svíčky
3.vyměněny zapalovací kabely
4.vyčištěny vstřiky ultrazvukem
Teď měsíc v poho,ale když je chladno tak to dělá zas.Tak mi poraď,kde najdu to čidlo teploty.
top spark plugs - "konektor" na zapalovacim kabeluDYK77 píše:Jo to by bylo Zupa
air intake manifold - privodni roura ze vzduchem do motoru
ignition coil pack - zapalovaci civky
car build date - kdy byla kára vyrobena
HT leads - zapalovaci kabely ke svickam
engine cover latch - "zaviratko" poklopu deklu motoru
VIN plate - cedulka s VINem
IAT sensor - teplota vzduchu
MAP sensor - tlak vzduchu
fuel tank air line - pravdepodobne prepad paliva zpet do nadrze
clean air switching valve - ventil, co umoznuje bypass vzduchu kolem skrtici klapky. Regulovan ridici jednotkou podle asi podle tlaku ve vzduchovem potrubi. 6ti lidem jsem to ukazal a nikdo si teda nebyl 100% jistej, takze to berte s rezervou...
Beulingo Multispace 2.0HDi 2005 - Polabský offroad
- xlukas.cz
- Smart ACE
- Příspěvky: 15462
- Registrován: ned 26 lis 2006, 22:51
- Bydliště: Hodoninsko / Praha
ciste nahodou ... neni to hadicka, ktera privadi olejove vypary do trubky sani pred turbo?Pajik píše:clean air switching valve - ventil, co umoznuje bypass vzduchu kolem skrtici klapky. Regulovan ridici jednotkou podle asi podle tlaku ve vzduchovem potrubi. 6ti lidem jsem to ukazal a nikdo si teda nebyl 100% jistej, takze to berte s rezervou...
takze jakoze odstavani olejovych vyparu.
2001, 30kw -> 42kw chip tuning, ALU SPINLINE 15" chrom, 175/55 + 195/50, 4pistkove brzdice wilwood, vrtane kotouce Zimmermann, sportovní podvozek, Vmax 161 km/h GPS, tažné zařízení
(* 1.12.2006 64770 km, 1.12.2007 109510 km 1.12.2008 158230 km, 1.12.2009 200000 km, 1.12.2010 238764 km, 1.12.2011 273910km, 1.12.2012 314844 km)
http://www.smart-club.cz/test/viewtopic ... &start=279 SCHVÁLENO !!!
Esli nekdo vite, napiste, ja nevim. Akorat si myslim, ze kdyby to byly ty vypary, tak by se to nejmenovalo "clean". Ale jak jsme nad tim premysleli, tak jsme taky nasli, ze se tak jmenuje ventil, co rozdeluje tusim vzduch mezi dve turba, coz je tady nesmysl. Jina vec je, esli to vubec autor obrazku dobre nazval (nezkomolil poanglicku).xlukas.cz píše:ciste nahodou ... neni to hadicka, ktera privadi olejove vypary do trubky sani pred turbo?Pajik píše:clean air switching valve - ventil, co umoznuje bypass vzduchu kolem skrtici klapky. Regulovan ridici jednotkou podle asi podle tlaku ve vzduchovem potrubi. 6ti lidem jsem to ukazal a nikdo si teda nebyl 100% jistej, takze to berte s rezervou...
takze jakoze odstavani olejovych vyparu.
To je prave vono, ty spalovaci motory jsou plny takovyhle kurvitek, ktery pak nefungujou.....
Jinak jsem byl poucen, ze nekdy je IAT a MAP dohromady v jednom "packu" a ne zvlast, jako tady.
Beulingo Multispace 2.0HDi 2005 - Polabský offroad