Klíč k vozu
nakódovat klíč - imobilizer k vozidlu
Zajel jsem tedy do autorizovaného servisu a zároveň prodejny vozů Mercedes Hošek v Brně a chtěl jsem ho nechat nakódovat. Po asi 40 minutách mi ho vrátili, že je špatný vnitřek klíče a práci si zaúčtovali a také proč ne. Odešel jsem poněkud zaskočen, že jsem se ani nezeptal práci provádějícího technika v čem je problém a tedy se tam vrátím pro dodatečné informace. Totiž než jsem zajel do Mercedesu tak jsem si nechal v elektroopravně všech možných výrobků od počítačů počínaje a televizory konče, proměřit jak knoflíkovou baterii 3V a vykazovala 3.3V tak také zda proud teče příslušnými komponenty klíče. Na technika jsem viděl při práci vše proměřoval a ten mě ubezpečil, že z technického hlediska je všechno v klíči v pořádku.
Tak budu znovu hovořit s technikem v Mercedesu v Brně a snad mailovat s Prahou abych se dopátral toho co mne zajíma jaké příčiny když ne technického rázu vedou k tomu, že dobře vypadající klíč a startující auto které odblokoval klíč druhý nejde nakódovat. Podle mne to v principu musí jít jako s garážovými vraty na dálkové ovládání i když zřejmě číselné řady kódů budou složitější a startér též sepne, když spolu číselně souhlasí. Nějak by mě měli přesvědčit rozumnými a technicky podloženými argumenty, že práci jenom tak „neodflákli“ ve stylu co se babrat s klíčem a si koupí nový. Tak uvidím, mám čas, když ho bylo tolik předtím, co mi sdělí v Brně případně co v Praze. Kam se poděly zlaté české ručičky? Že by počítačová technika byla nad jejich, nebo povšechně naše sily? Informace které získám zde sdělím.
Re: nakódovat klíč - imobilizer k vozidlu
Pokud jsou v klici tzv. zakaznicke obvody, tak v mnoha pripadech ani servis nebude moci tuhle vec, ktera se vymenuje kus za kus, opravit. Napriklad pokud otevrru ridici jednotku motoru Smarta a tam se na me smeje nekolik integrovanych obvodu s logem Bosch, muzu rovnou zapomenout, ze bych k nim nekde sehnal dokumentaci, nebo obvody nove na vymenu. Takze to zase muzu zavrit a zahodit.
Takze spis bych to videl na nejakeho studenta-radioamatera, ktery si s tim pohraje a treba to zkusi uvest do provozu.
Beulingo Multispace 2.0HDi 2005 - Polabský offroad
nakódování - klíče imobilizeru k vozidlu
klíč-imobilizer
klíč-imobilizer
Tak zatím téma „ klíč „ opouštím, mám čas si promyslet, jestli investici do klíče dát a zatím se mi to jeví jako neužitečný počin. Alespoň zatím.
Re: klíč-imobilizer
Beulingo Multispace 2.0HDi 2005 - Polabský offroad
osobně bych se s pouze jednim klíčem jezdit bál. když ho ztratíš, nebo se posere, tak je to pak mnohem dražší sranda, nehledě na časovou investici, než dát něco do novýho klíče. pořídit se daj na eBay třeba. v zásadě můžeš překódovat i použitej.
Klíč k vozu
Klíč k vozu
Chci ale poznamenat aby na to nebylo zapomenuto, že nelze zakoupit klíč od jiného třeba havarovaného vozu, aniž by řidič nevlastnil svůj druhý klíč, který pasuje profilem do spínací skříňky jeho vozu, protože profily klíčů se od sebe liší jako u každých zámků. To pro úplnost sděleného. Kdybych druhý klíč nevlastnil tak by mi nezbývalo nic jiného než si pořídit nový se vším všudy. Tak asi něco přes 3000Kč. jak mi bylo sděleno, ale netvrdím, že se nadá provést levněji! Tak konec docela dobrý co?