TURBO
- xlukas.cz
- Smart ACE
- Příspěvky: 15462
- Registrován: ned 26 lis 2006, 22:51
- Bydliště: Hodoninsko / Praha
2001, 30kw -> 42kw chip tuning, ALU SPINLINE 15" chrom, 175/55 + 195/50, 4pistkove brzdice wilwood, vrtane kotouce Zimmermann, sportovní podvozek, Vmax 161 km/h GPS, tažné zařízení
(* 1.12.2006 64770 km, 1.12.2007 109510 km 1.12.2008 158230 km, 1.12.2009 200000 km, 1.12.2010 238764 km, 1.12.2011 273910km, 1.12.2012 314844 km)
http://www.smart-club.cz/test/viewtopic ... &start=279 SCHVÁLENO !!!
Nemuzou bejt jen sekly lopatky?
- Dejvaval
- Příspěvky: 365
- Registrován: pát 20 kvě 2011, 21:59
- Bydliště: Mělník-Vehlovice / Praha-Radotin
- Kontaktovat uživatele:
Moje nízko nákladové vozítko začíná mít nemocné turbo (hází olej víc než by bylo zdrávo)
Netušíte někdo, kde se dá sehnat díl pro repasi? Ne cele turbo se svody a sanim, ale jen ten střed s vrtulkami.
jako je znázorněno zde: http://www.fq101.co.uk/how-to-guides/fo ... build.html
Předem díky za reakce
http://www.smart-club.cz/test/viewtopic.php?t=3386
- mat00
- Příspěvky: 259
- Registrován: čtv 03 dub 2008, 22:13
- Bydliště: Školská 14,Svätý Peter, 946 57,Slovensko
Smart Fortwo Pulse 2005 Cdi 40000 km ALU Coreline 15” - 175/55, 195/50 + karbónová kapota
Neuveritelné čo tie malé autíčka dokážu:D
80% mozgu tvorí kvapalina. Bohužia¾ u niektorých brzdová !!!
- Dejvaval
- Příspěvky: 365
- Registrován: pát 20 kvě 2011, 21:59
- Bydliště: Mělník-Vehlovice / Praha-Radotin
- Kontaktovat uživatele:
Kontakt na repas dil jsem nakonec sehnal, ale zjistil jsem, ze mam i malou prasklinu ve svodech. Navic cena nebyla zas az tak prevratna, aby se to u tohoto turba vyrazne vyplatilo.
Nakonec jsem vzal cele repasovane turbo od SmartCentra. Vymenil s nim i lambdu (ta puvodni mela vadne vyhrivani), tesneni pod svody a olej na turbu. Dale svicky, kabely ke svickam, olej filtry. Cele to vyslo cca 13tis s vlastni praci za jedno odpoledne.
Smart ma stale dobre tlaky, tak doufam, ze jeste chvilku vydrzi
http://www.smart-club.cz/test/viewtopic.php?t=3386
- Chorche
- Smart ACE
- Příspěvky: 1057
- Registrován: úte 18 bře 2008, 17:14
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Začlo nám totiš chcát a budu ho muset pořídit, taxe ptám jaký číslo objednat a nebo jestli je to fuk.
Toyota 4runner 1. Gen
a 2 malý ségry Toyoty RAV4 1. a 2. Gen
Je toto v principu pravda i u tohoto "naseho" Smartiho turba ?"su tam klzne loziska,oska je vystredena olejom,hriadelka ma malicku volu,lebo ked nastartujes,tak cerpadlo vtlaci olej aj do turba a olej osku vystredi a vlastne aj ciastocne chladi turbo. Pri benzinakoch je este chladenie aj vodou.Tie loziska ci sa daju vymenit to neviem"
Cele je to tu : http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... 90cfd5a262
http://www.fq101.co.uk/how-to-guides/fo ... turbo.html
http://www.ebay.com/itm/GT1238-Turbocha ... 29&vxp=mtr
Chci jit do Smartu kvuli spotrebe a nerad bych se s opravama ruznych Smartich nemoci (a ze tech bolistek tu ctu) vysplhal z 4 l/100 na 8l/100.
Zatim tomu vsecko nasvedcuje (myslim ceny tzv. "nezbytnych" dilu).
Co o to, krouzky, pisty, ventily to se vzdycky nejak obechcije aby to zase melo tlaky a jezdi to dal, ale toto me trochu sejri a odrazuje.
Za vymenu lozisek + piskovani trubek (repas) vypatlat na prkno par tisicovek navic to se mi zrovna ted ze startu nechce .
(Pac kazdej to prodava v 90.000-130.000 km, cize pred smrti motoru ci turba).
Jsem fakt myslel, ze kdyz uz ten skrcek stoji novej vic jak "dospely" autak, ze platim m.j. i za preciznost vyroby a vydrz, ze to proste Medouri maji osetreny .
A ono h...o, oni to maji jenom drahy a ne osetreny.
"Po 100 000 plat za servis jak mourovatej, kdyz ses blbej", to je mi teda bussines idea jak noha:).