Padání nafty

Řešení problémů s motorem
Odpovědět
tola
Příspěvky: 48
Registrován: stř 06 úno 2013, 08:52
Bydliště: Zásada
Kontaktovat uživatele:

Padání nafty

Příspěvek od tola »

Občas ráno nemůžu nastartovat, musim tak 10-30sec točit, než to chytí.
Žhavky to nejsou, je to vyloženě prázdný vedení nafty co mam tak zkušenost z jiných aut.

Setkal jste se s tím někdo? Kde hledat popřípadě netěsnost?

Vyřešit to jde jednoduše. Nemít méně jak 1/4 nádrže, ale to odstraní následek, né příčinu :-)
For Two, 2001, 0,8CDI
Uživatelský avatar
Druzeta
Site Admin
Příspěvky: 3939
Registrován: úte 11 pro 2007, 14:12
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od Druzeta »

Slyšíš čerpadlo v nádrži po otočení klíčku :?:
tola
Příspěvky: 48
Registrován: stř 06 úno 2013, 08:52
Bydliště: Zásada
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od tola »

Na to jsem zapomněl uvést.
Čerpadlo slyším..
For Two, 2001, 0,8CDI
Uživatelský avatar
xlukas.cz
Smart ACE
Příspěvky: 15462
Registrován: ned 26 lis 2006, 22:51
Bydliště: Hodoninsko / Praha

Příspěvek od xlukas.cz »

a mas opravdu prazdne trubky?
odpoj palivovy filtr a vis to hned.
SMART MC01 0,8 CDI Pure
2001, 30kw -> 42kw chip tuning, ALU SPINLINE 15" chrom, 175/55 + 195/50, 4pistkove brzdice wilwood, vrtane kotouce Zimmermann, sportovní podvozek, Vmax 161 km/h GPS, tažné zařízení
(* 1.12.2006 64770 km, 1.12.2007 109510 km 1.12.2008 158230 km, 1.12.2009 200000 km, 1.12.2010 238764 km, 1.12.2011 273910km, 1.12.2012 314844 km)
http://www.smart-club.cz/test/viewtopic ... &start=279
:lol: :arrow: SCHVÁLENO !!! Obrázek
Obrázek Obrázek
tola
Příspěvky: 48
Registrován: stř 06 úno 2013, 08:52
Bydliště: Zásada
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od tola »

To samozřejmě nevim, nechce se mě ráno v pět lézt pod auto než jedu do práce, ale z 99% to tipuji na tohle. Projevuje se to pouze když mam v nádrži "2 kolečka" jinak to startuje na uknutí. Nemá na to vliv zima, ani vlhko a vždy je to +- stejná doba točení než to chytne (3-4 startovací cykly) tj cca 5 sec jeden (otočim klíček do polohy 2 a pustím. Startér poté točí určitou dobu sám, než auto vyhodnotí, že ho to nebaví)
Poté co to chytne, je volnoběh úplně čistý, i následné startování když to ihned chcípnu je na uk, takže nafta tam už pak je.

Tohle samé mě dělali 3 naftové auto a kamarádovi dělá to samé passat a oktávka... vždy pod 1/4 nádrže kdy je malý vztlak to samovolně spadne a je nutné znova celý system natlakovat.

Filtr zkusím vyměnit alespoň, nepočítám, že to někdo někdy dělal...
For Two, 2001, 0,8CDI
Uživatelský avatar
Milan Vavrek
Příspěvky: 65
Registrován: stř 27 led 2010, 21:53
Bydliště: Muráň 101

Příspěvek od Milan Vavrek »

Len pre info: V CR systéme po vypnutí motora klesne tlak. Spôsobí to elektromag. ventil na CR potrubí. Z jednej strany je čidlo tlaku a z druhej je ventil. Najprv musí čerpadlo z nádrže dopravi naftu k vysokotlakému čerpadlu, to nevie naftu nasa! už keď je tam nafta , tak potom vytvára tlak do spoločného potrubia pre vstreky.
V každom CR potrubí po vypnutí motora tlak klesne !
Ja som mal problém:
http://www.smart-club.cz/phpBB3/viewtopic.php?t=2478
a tiež to nešlo naštartova, a ešte to bolo nepravidelné .
Smart CDI 30kW 2005 - OLD
Smart 451 1.0 45kW 2010
Odpovědět