Vítejte na stránkach Smart autoclubu. Sem můžete vkládat své poznatky týkající se vozů Smart a tak se o ně podělit s ostatními. Máte-li potíže s přihlášením pište na postmaster(z)smart-club.cz
Do Českého ráje cesta smartová je! 2024
jednodenní výlet za krásami Českého ráje se uskuteční v sobotu 8. 6. 2024
Více informací ZDE!
Abychom nezůstali zakonzervováni, připojili jsme se k Facebooku, kde nás najdete
TADY!
Při psaní příspěvků, prosím, nepoužívejte citace, pokud reagujete na poslední napsaný příspěvek!
Než založíte nové téma, hledejte, nebo svůj příspěvek napište do již existujícího tématu, které je Vašemu problému nejpodobnější.
Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
xlukas.cz píše:dneska sem udelal vymenu intercooleru za 1:30 hodiny. bez nutnosti zdelavani motoru nebo tak neceho podobneho.
Ahoj Lukas ak si este pamatas, vies mi dat nejaky rychly navod ako najlepsie ho vybrat a zas dat naspat na cdi?
Vsetko mi funguje len sa cely intercooler trase viac ako ma a vydava zvuky, ktore tam nemaju byt,
takze bud sa tam nieco zlomilo alebo ho niekdo zle nasadil, tak to chcem vybrat a pozriet co je vo veci.
je to jednoduche:
- zdelat zadni plasty
- vytahnout egr ventil
- ventilator pryc
- povolit ze spodu auta hadice k intercooleru
- vytahnout intercooler - z boku muze drzet na 4 plastovych packach (2+2)
SMART MC01 0,8 CDI Pure 2001, 30kw -> 42kw chip tuning, ALU SPINLINE 15" chrom, 175/55 + 195/50, 4pistkove brzdice wilwood, vrtane kotouce Zimmermann, sportovní podvozek, Vmax 161 km/h GPS, tažné zařízení
(* 1.12.2006 64770 km, 1.12.2007 109510 km 1.12.2008 158230 km, 1.12.2009 200000 km, 1.12.2010 238764 km, 1.12.2011 273910km, 1.12.2012 314844 km) http://www.smart-club.cz/test/viewtopic ... &start=279SCHVÁLENO !!!
tak dnes som vybral komplet intercooler a bol tam zle osadeny , vobec nebol v tych plastovych uchytoch, nastastie je vsetko ok nic nie je predrane.
Tak som ho zalozil spat a uz je tak ako mam byt.
Popri tom som zistil, ze tesnenie co je na vstupe do turba bolo zle nasadene a podstane branilo vstupu vzduchu do turba, nehovoriac o tom ak by sa dostalo do turba co by to tam narobilo.
A to Smarta servisovali v MB Wien, no co uz, čo si nespravis sam ...
Celkovy cas cca. 2,5 hodiny pohodovej prace este aj s nejakymi robotkami popri tom
xlukas.cz píše:..co me ovsem trapi, tak ze cvrcek zustal . je to slyset hlevne pri klidne jizde v otackach kolem 2000 ..
Xlukasi, jak si vyresil "cvrcka" ?
Me to taky u CDi cvrci pri urcitych otackach motoru, jakoby nekde ficel vzduch z turba bokem, jeste jsem nestihl namontovat gauge-meter (ukazuje tlak turba).
Smart ForTwo Cabrio Pulse 2003 / 0.7 l / 45kW / 21.1.2015 - 107100 km - 5,3l/100km / NAT_ Smart ForTwo Cabrio Passion 2001 / 0.8 l / 30kW / 26.4.2016 - 106400 km - 4,4l/100km / DIESEL_
To by mohlo zpusobovat zvuk cvrcka (kdyz ten vzduch fuci mezi zebry, to by mohlo odpovidat) kouknu na to az budu zase zaslepovat EGR:).
Ted na to kaslu, merim spotrebu pred a po zaslepeni EGR a pak jeste po aplikaci "hranolku" (repka oil) do paliva ).
Zatim mam odhad kolem 4,0l smiseneho provozu, ale porad nekam kvaltuju a mam tezkou botu na plynu:).
Nic, dik za informaci:).
Smart ForTwo Cabrio Pulse 2003 / 0.7 l / 45kW / 21.1.2015 - 107100 km - 5,3l/100km / NAT_ Smart ForTwo Cabrio Passion 2001 / 0.8 l / 30kW / 26.4.2016 - 106400 km - 4,4l/100km / DIESEL_
Ja sem se tomu nevenoval pozornost a jezdil sem. Postupem casu me to ale prinutilo, protoze auto lenivelo az sem musel zacit na dalnici podrazovat. Tak sem ho vymenil.
Odesláno z mého SM-J500FN pomocí Tapatalk
SMART MC01 0,8 CDI Pure 2001, 30kw -> 42kw chip tuning, ALU SPINLINE 15" chrom, 175/55 + 195/50, 4pistkove brzdice wilwood, vrtane kotouce Zimmermann, sportovní podvozek, Vmax 161 km/h GPS, tažné zařízení
(* 1.12.2006 64770 km, 1.12.2007 109510 km 1.12.2008 158230 km, 1.12.2009 200000 km, 1.12.2010 238764 km, 1.12.2011 273910km, 1.12.2012 314844 km) http://www.smart-club.cz/test/viewtopic ... &start=279SCHVÁLENO !!!
No, mam prave pocit, ze to je o chlup lenivejsi nez jeho predchudce s 210.000 km, prestoze tohle CDi-cko ma jen 107.000km:).
Jinak naprosta spokojenost:).
Smart ForTwo Cabrio Pulse 2003 / 0.7 l / 45kW / 21.1.2015 - 107100 km - 5,3l/100km / NAT_ Smart ForTwo Cabrio Passion 2001 / 0.8 l / 30kW / 26.4.2016 - 106400 km - 4,4l/100km / DIESEL_
Zdravím mám smarta jen asi měsíc, ale při malé údržbě a kontrole těsnosti se mi povedlo špatně nasadit na čidlo teploty chlazení turba zástrčku a pak se mi chladič turba intercoleru vždy chvíli po nastartování spustil bylo mi to divné, že to před tím nedělalo a při zpětné kontrole tato chyba nalezena a opravena opět vše funguje jak má. Tak možná když je čidlo vadné nebo špatně nasazené pro jistotu se větrák vždy spustí.